Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wibracje/drgania na biegu jałowym 1.5dci


Asmo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolejny raz powraca u mnie ten sam temat nie daje mi on spokoju a już kompletnie nie mam pomysłów co dalej i tu liczę na waszą pomoc a więc do rzeczy :) 

Pacjent 1.5dci megane coupe silnik k9k830 bardzo wyczuwalne wibracje na postoju na biegu jałowym podczas jazdy wszystko jest ok auto pali na dotyk nie kopci jedzie idealnie natomiast silnik mocno drga i przy gaszeniu mocno buja karoserią jak dotąd wymieniłem lub sprawdziłem następujący rzeczy :

 

-poduszka olejowa nowa oryginał

-poduszka dolna nowa oryginał

-poduszka skrzyni ta pod akumulatorem nowa zamiennik ale podmieniałem też na oryginał sprawny 

-koło pasowe wału podmienione

-bez paska osprzętu bez zmian

-test wtryskiwaczy na przelew wszystkie równo 20/21ml w ciągu 5 minut na jałowym

-nowe podkładki pod wtryskami

-regulator i czujnik temperatury na pompie wymienione ciśnienie na jalowym 230bar

-czujnik temperatury wydaje się sprawny te same wskazania co na zewnątrz przed podpaleniem 

-w sterowniku zero błędów 

-wyczyszczony egr 

nadal bez zmian czyli wibracje na jałowym i bujanie przy gaszeniu bez względu na to czy silnik ciepły czy zimny i brak już pomysłów jakieś rady ? 

 

 

 

Edytowane przez Asmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Asmo napisał:

silnik k9k830 ;

 - bardzo wyczuwalne wibracje na postoju na biegu jałowym,

 - podczas jazdy wszystko jest ok,

 - auto pali na dotyk, nie kopci, jedzie idealnie, 

 - natomiast silnik mocno drga i przy gaszeniu mocno buja karoserią 

Silnik k9k830 - ma moc 86 KM oraz układ wtryskowy f-my delphi;

  - silnik b; oszczędny, bez 2-masy, 5-cio biegową skrzynią, bez fapa, dobry na miasto,

  - wrażliwy na opiłki metalu w paliwie,

  - auto masz od nowości?

  - włożyłeś dużo wysiłku i kasy,

Podstawowe zalecenia to;

  -  z 11.02.2020  1.5 dci sekundowe spadki obrotów,

  -  filtr paliwa markowy; mann, knecht, purflux,

  -  nowy filtr powietrza,

12 godzin temu, Asmo napisał:

nadal bez zmian czyli ;

   - wibracje na jałowym i bujanie przy gaszeniu bez względu na to czy silnik ciepły czy zimny

Jakie obroty silnika na zimnym a jakie na ciepłym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te spadki obrotów same przeszły w sumie na ciepłym obroty 797/800rpm ba zimnym muszę sprawdzić natomiast co wykluczyłem dziś to na bank nie poduszuki silnika dziś jeszcze za radą znajomego poluzowałem wszystkie 3 poduszki uniosłem silnik i opuściłem lekko ruszyłem itp żeby się ułożyły ale zero poprawy auto mam coś koło 2 lat wcześniej chodziło dobrze przebieg 187k na ten moment filtry niedawno robiłem generalnie auto chodzi super poza masażem na biegu jałowym czasami to aż plastiki dzwonią przy gaszeniu mocno trzepie budą ale co ciekawe nie zawsze czasem gaszę i jest super wibracje są tylko ba jałowym i w momencie przejścia z jałowych wyżej i w drugą stronę serio już nie mam pomysłu a nie bardzo chcę się pozbywać tego auta ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc generalnie filtr jest nowy mann filtr powietrza prawie nowy na screenie parametry pracy na zimnym silniku generalnie zastanawiam się czy to mogą być wtryski mimo że nie przelewają i auto jeździ super nic nie kopci bo serio opcje już mi się kończą a nie ma możliwości zobaczyć korekt w tym silniku a sporo już kasy wpakowałem w to auto i nie chcę za bardzo ryzykować wymiany wtrysków bo to nie mały koszt a zmiana auta też średnio mi się widzi sporo zrobiłem w tym aucie ostatnio łącznie z zawieszeniem i hamulcami 

 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania,  pkt 5.6. Ludzie, przeczytajcie przed wysłaniem co palce nastukały na klawiszach, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe.  <czerwona> - Prezes 

temperatury odpalony zimny.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!