Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błędy obd II - car scanner


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zakupiłem wczoraj czytnik vgate icar obd II. Do tej pory od zakupu samochodu nie miałem z nim żadnego problemu mechanicznego, który wymagał by natychmiastowej wizyty w serwisie. Po sprawdzeniu przez aplikacje Car scanner wywaliło mi tyle błędów (wklejam poniżej). Teraz pytanie do osób, które się tym interesują, jest czym się martwić czy to jakieś błachostki, które można olać i wykasować błędy?

P0226(F1)
Raw code: 0226F1
ECU: Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Throttle position (TP) sensor C/accelerator pedal position (APP) sensor C - range/performance problem

============2==============
P0130(13)
Raw code: 013013
ECU: Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - circuit malfunction

============3==============
P0130(09)
Raw code: 013009
ECU: Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
OBDII: Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - circuit malfunction

============4==============
P0226(F1)
Raw code: 0226F1
ECU: Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Throttle position (TP) sensor C/accelerator pedal position (APP) sensor C - range/performance problem
Odometer: 109387 km
============5==============
P0130(13)
Raw code: 013013
ECU: Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - circuit malfunction
Odometer: 52786 km
============6==============
P0130(09)
Raw code: 013009
ECU: Jednostka sterująca silnika[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
OBDII: Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - circuit malfunction
Odometer: 115864 km
============7==============
B1408(12)
Raw code: 940812
ECU: Dashboard/Instrument cluster[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu

============8==============
B1129(09)
Raw code: 912909
ECU: Heater & air conditioning[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
Odometer: 48410 km
============9==============
B1561(23)
Raw code: 956123
ECU: BCM[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
Odometer: 47588 km
Odometer: 47588 km
Odometer: 47588 km
============10==============
B1570(15)
Raw code: 957015
ECU: BCM[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu

============11==============
B1551(77)
Raw code: 955177
ECU: BCM[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
Odometer: 58075 km
Odometer: 58075 km
Odometer: 58075 km
============12==============
B1552(67)
Raw code: 955267
ECU: BCM[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
Odometer: 121504 km
Odometer: 121504 km
Odometer: 121504 km
============13==============
B1231(18)
Raw code: 923118
ECU: EMM[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu

============14==============
B1212(15)
Raw code: 921215
ECU: EMM[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu

============15==============
B1213(15)
Raw code: 921315
ECU: EMM[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu

============16==============
B1231(15)
Raw code: 923115
ECU: EMM[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu

============17==============
B1002(92)
Raw code: 900292
ECU: Sonar
Status: Test się nie powiódł, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Wskaźnik ostrzegawczy (wymagany)
Odometer: 131390 km
Odometer: 131390 km
Odometer: 131390 km
============18==============
U1004(86)
Raw code: D00486
ECU: Hill start assist[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
Odometer: 109480 km
============19==============
C1168(68)
Raw code: 516868
ECU: Hill start assist[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
Odometer: 81919 km
============20==============
C1168(79)
Raw code: 516879
ECU: Hill start assist[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
Odometer: 128832 km
============21==============
U0418(00)
Raw code: C41800
ECU: Hill start assist[Archiwum (nieaktywne)]
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
OBDII: Invalid data received - brake system control module
Odometer: 109480 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!