Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bierze olej i nie pracuje jeden cylinder. - Renault Scenic III 1,2 tce 2012


Gumisss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Renault Scenic III od 2 dni auto czyli silnik działa jak by chodził na 3 gary nie jestem znawca ale dałem do mechanika i prawdopodobnie 1 cylinder nie działa. Od miesiąca zobaczyłem większe użycie oleju pije jak smok mechanik powiedział ze to ten wadliwy silnik i prawdopodobnie czeka mnie wymiana silnika bo raczej tego dziadostwa nie opłaca się naprawiać.

I teraz chciał bym się dowiedzieć czy aucie Renault Scenic III 1,2 tce mogę zamontować inny silnik np 1.3 tce  to od 2018 r + czy może ma ktoś inny pomysł.

Proszę o opinię .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • aniewa zmienił(a) tytuł na Renault Scenic III 1,2 tce 2012 bierze olej i nie pracuje jeden cylinder.
14 godzin temu, Gumisss napisał:

Od miesiąca zobaczyłem większe użycie oleju- pije jak smok,

 - mechanik powiedział, ze to ten wadliwy silnik i prawdopodobnie czeka mnie wymiana silnika,

 - bo raczej tego dziadostwa nie opłaca się naprawiać.

Pije jak smok ;

  - czyli ile  l/100 km?

Jak był eksploatowany??

  - po mieście, krótkie odcinki, 

  - dawałeś po garach jak był zimny,

 -  jazda z niskimi prędkościami,

 -  wymiana oleju co ile km?

 - jaki olej,

Zrób kosztorys naprawy oraz kosztorys wymiany silnika ;

  - i będziesz w domu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 litry oleju na 300 km

wymiana oleju była co 7 tysięcy

jeździł po mieście i nie był gazowany nie dawałem po garach

jazda na optymalnych prędkościach

Olej Elfa rekomendowany przez Renault

Z tego co się dowiedziałem koszt naprawy może wynieść tyle co nowy silnik.