Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

I projekt w Polsce Renault Megane 3.0 V6 jak


dawiddsp

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec tak

Renault Megane rocznik 01

Seria 1.4 16V 95KM swap dawca 3.0 V6 Laguna II rocznik 2007

Profesionalny dolot + storzek

Wylot ominete 2 katalizatory 4 sondy rura powiekszana

moc okolo [glow=red:9cf6ee3393]255 [/glow:9cf6ee3393]moze byc wieksa

Przyspieszenie okolo 5s do 100km/h przy felgach 14'

skrzynia i znow jedeny silnik z laguny II w manualu

przeguby polosie toczone na wymiar

 

Masz pytania chcesz zrobic SWAP-a pisz badz dzwon a napewno doradze XXXXXXXXX

 

Zajmuje si eprofesjonalnym SWAP-em zdjecia ktore zamieszcza sa mojego samochodu

zdjec samochodow ktore przerobilem niestety nie moge zamiesci klienci nie zycza sobie zeby kazdy wiedzial jaka maja moc :)

 

Nie przekladam silnikow 1.4 na 1.6 itd nie zajmuje sie uturbianiem poniewaz silniki 16V nie nadaja si edo tego a 8V chodz sa odporne czesto padaja wiecej zacodu niz frajdy z jazy

 

Polecam

2.0 16V

2.0 turbo

i do profesionalistow 3.0 V6 naprawde najmniej awaryjny silnik renault mozecie czytac miliony forum miliony postow i tak jest :)

silnik seryjnie ma od 197KM do 230KM

oczywiscie z takim silnikiem mozemy sie bawic do woli kuszac sie nawet o bi-turbo

 

 

 

A co do auta na zdjeciu jak wam si epodoba

wysle tez wnetrze narazie powiem ze jest obszyte jasna skora z czarnym :P[shadow=red:9cf6ee3393][/shadow:9cf6ee3393]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he wazne ze pod klapa nie ma balaganu

a co do projektu to pytajcie

 

[ Dodano: 2008-08-31, 00:15 ]

A nie rozpisuje si ebo kolego niejestem poeta a tuning jest tuiningiem wszystkiego sie nei da sprzedac nie ma jeszcze nigdzie takiego projektu

Zrob taka przekladke sam to mozemy stanac obok siebie i rece sobie podac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawiddsp, jak chcesz kogoś zachęcić to taka reakcja jak twoja nie jest najlepsza z możliwych...

Ludzie są ciekawi to pokaż co stworzyłeś i opisz to na tyle szeroko by każdy miał pojęcie o twoim trudzie jaki w to włożyłeś...

a co do projektu to pytajcie
a co ja kurde robię? pytam Cię o szczegóły to słyszę odpowiedź że tajne :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego dla mnie możesz tam nawet włożyć silnik od tupolewa 154, byleby opis był zgodny z regulaminem forum, a twój opis reklamowy odbiega sporo do założeń naszego regulaminu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudz to 2tygodnie ciezkiej pracy.

po pierwsze trzea miec dobrego dawce najlepiej europejczyka zeby nei trzabylo przerabiac jeszcze przewodow

jesli chceci przelozyc silnik ktory jest palony na karte

potrzebujecie

zestaw do odpalenia wszystko z jednego auta karta czytnik bsi i blokada kierownicy plus skrzynka

do silnika potrzebujecie kom silnika i komp skrzyni automatycznej ktory da sie ominac

Pozatym wiadomo silnik skrzynie biegow mozna robic flansze lub szukac peugeot jest dobrym dawca manuala

Do tego potrzebujecie kolo zamachowe sprzeglo dociski

kompletna wiazke kabli kabinowych plus silnikowych polaczenie nie jest takie proste trzeba wiedziec co jest do czego no i jak to polaczyc madrze zeby nie ciac za duzo

lapa silnika przeba przeniesc okolo 5cm w prawo

lapa skrzyni zrobic calkowicie na nowo

lapa boczna najleiej przyspawac uchwyty do kielicha

lapa dolna tu juz musucie miec wlasny pomysl i wedlug uznania zalezy jak poprowadzicie kolektory wylotowe

dostep i miejsca nie ma za duzo praktycznie wcale

Sanki cale do przerobienia ciecie podciananie wzmacnianie itd

no i tyle

Polosie na zamowienie prototym kosztuje od 500zl zalezy od typu dlugosci mocy

nie oplaca sie spawanie wywazanei nei zdjae rezultatow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a podłużnice z przodu, widać ze są malowane (??) nie za wąsko było?

 

fakt, że chłodnica duża, ale nie grzeje się nadmiernie?

co z pedałem gazu (drive-by-wire??)

co z licznikiem?

klimy pewnie nie przekładałeś...

pompa hamulcowa, serwo?

zawieszenie? (dużo większa waga)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega pisze o profesjonaliźmie czyli jak rozumiem na te przerobione łapy, cięte podłużnice, sanki silnika i dotaczane półosie otrzymuję od kolegi certyfikaty zgodności? ISO 9000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pedalow to trabylo przerobic 2 pedal sprzegla bo jest hydrauliczny no i pedal gazu bo jest sterowany potencjometrem ja zrobilem sprzeglo na pedalach fabrycznych

co do gazu zrobile taka mala flansze i przymocowalem do tego>

Licznik licznik mam z laguny ale pasuje tez standardowy licznik tzn cyfrowy

co do klimy temat zaczynam w przyszlym tygodniu chce wlozyc climatronika z scenika

Pompa jak i serwo zostaje nietknieta

Chlodnica nie nei grzeje sie bo jest super cyrkulacja powietrza chlodnica jest cala odslonieta i ma caly czas dostep do powietrza bedzie chroniona tylko siatka.

dobrze zauwazyles co do podluznicy jest przerobiona skrzynia ktora ja posiadam jest dos duza gabarytowo no i trzabylo przerobic podluznice i pozniej ja wzmocnic tak samo jak sanki wszystko jest wzmocnione rurkami

silnik jest o jakies 100kg ciezszy ajmam seryjny zawias i 17' fele i nie jest jeszcze tak tragicznie

 

[ Dodano: 2008-08-31, 00:51 ]

nie ma na to recepyt>kazdy ma swoj pomysl i swoja koncepcje ja przerobic Ja przerobilem tak ze bez problemu bede mogl wrzucic 1.4 bez problemu zpowrotem

 

[ Dodano: 2008-08-31, 00:56 ]

he nie wiem czy wiesz kolego ze tupole to samolot a ja tu prezentuje samochod a nie zaden prom kosmiczny samolot ani zadna rzecz latajaca

tupolewa 154

 

[ Dodano: 2008-08-31, 01:02 ]

kolega pisze o profesjonaliźmie czyli jak rozumiem na te przerobione łapy, cięte podłużnice, sanki silnika i dotaczane półosie otrzymuję od kolegi certyfikaty zgodności? ISO 9000

nie nie daje takiej zgodnosci

kolego profesjonalny tuning to nie filtry stozkowe i choinki zapachowe tak jak jest w twoim przypadku ale moc ktora niebierze sie znikoad. A co do bezpieczenstwa to wszysto jest odpowiednio powzmacniane zaspawane itd

 

[ Dodano: 2008-08-31, 01:04 ]

Co do silnikow 2.0 nie ma problemu bo chodza bez problemu bo byly serynie montowane w takich samochodach i nie trzeba przerabiac prawie niczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak:

No garaz jak garaż. Widać, że to Twój przydomowy przybytek a nie warsztat pokazowy. Prezentuje sie jak niejeden "podczas pracy". Przyznajmy się, ze robiąc coś nie zwracamy szczególnej uwagi na porządek.

Projekt bardziej niż ambitny. Co by nie powiedzieć, trzeba mieć pojęcie o temacie żeby coś takiego rozpocząć i skończyć.

Co do nierozwiązanych problemów, to pewnie są ich setki i wszystko polega na inwencji twórczej. Osobiście ciekaw jestem, jak taki swap sprawował sie będzie "na dłuzszą metę". Jaka będzie awaryjnośc. Ingerujesz w zasadzie we wszystko.

Jedyne co mi nie pasuje to to kilka szczegułów wyglądu zewnętrznego. Maska i lampy lexus style pachną mi nieco wiejskim tuningiem, ale to rzecz gustu.

Osobiście to czekam na fotki z pod maski po zakończeniu prac :)

Na koniec pytanie. Ile takich (podobnych) swapów zrobiłeś? Do jakich roczników jakie silniki wsadziłeś?

Po takiej operacji auta napewno trafiały na hamownie. Jakie moce osiągały?

 

EDIT:

I jeszcze jedno pytanko. Ciekawe ile wyniesie całkowity koszt takiego swapu. Może lepiej kupić Lagunę 3.0 V6 2007 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do bezpieczenstwa to wszysto jest odpowiednio powzmacniane zaspawane itd

i właśnie na to powinieneś się zaopatrzyć w stosowne certyfikaty aby jakiś młody śmiałek nie zniszczył twojego projektu pierwszą sprawą sądową....

nie wiem czy wiesz kolego ze tupole to samolot

uwierz kolego że dobrze zdaję sobie z tego sprawę czym jest TU-154

kolego profesjonalny tuning to nie filtry stozkowe i choinki zapachowe

o tym też doskonale wiem ale w profesjonalnym warsztacie otrzymujemy certyfikaty na przerobione elementy zwłaszcza nośne, a do tego są jeszcze gwarancje Ty tego nie dajesz...

Prezentuje sie jak niejeden "podczas pracy"
właśnie TO jest mało profesjonalne...

Nie krytykuję kolegi za chęci stworzenia projektu, wykonania tego praktycznie, moja interwencja dotyczyła jedynie naruszenia regulaminu którą kolega olał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat taki silnik 3.0 montuje 1 razi i wyszly takie przerobki i niech cie glowa nie boli bo napewno zrobie takei certyfikaty bo to bedzie auto wystawowe

 

[ Dodano: 2008-08-31, 11:37 ]

Jak narazie trzeba wszystko zrobic na tip to a dopiero pozniej moge sie bawic certyfikatami.

 

[ Dodano: 2008-08-31, 11:37 ]

Swap na dluzsza mete

Silnik 3.0 V6 Renault ato dos topowy silnik ma bardo malo awari i usterek Mi udalo sie kupic taki silnik z przebiegiem 10tys inne czesci takie jak skrzynia biegow byla rozebrana w mak i czyszczona i zlozona na nowo sprzeglo dociski wszystko nowe wiec z strony mechanicznej to racze przez dlugi okres czasu nie powinno sie nic dziac.

Maska i lampy wiec tak powiem szczerze ze auto z wygladu sie podoba wielu ludziom ale kazy ma swoj gust teraz zostala zakupiona maska i przerobiona an nowo bez wlotu F-40 ale zostaly zmodyfikowane wloty powietrza i brewki dodam zdjecia w miare mozliwosci bedzie poalowana w 2 kolorach czarny kameleon i bordo. Co do lamp zmienilem na czarne engele super sie prezentuja jak dla mnie.

 

A wiec tak narazie przezucilem

megane 97r sinik 1.4 8v na 2.0 16

megane 00r silnik 1.6 16V na 2.0 turbo

no i do swojego wrzucilem 3.0 V6

to by bylo z stajni Renault

a co do stajni VW

to do golfa 2 i golfa 3 glozy;em topowy silnik VR6

co do mocy to klienci zawsze po wyjechaniu z stajni jechali sie przejechac i zazwyczaj kazdy wychodzil i lapy mu sie trzesly z wrazenia:) a co do mocy to zaczyna sie od 170KM w 2.0 16v amoze skonczyc sie w moim przypadku na okolo 300KM

wszystko zalezy na ile fundusze pozwola:)

Koszt bez robocizny to ksztaltuje sie tak

Silnik ja dalem 5tys ale ceny ty starszych od 1000zl

skrzynia 1500zl

sprzeglo docisk 750zl

wiazka elektryczna europejczyk 350zl

Czytniki kart licznik blokady bsi 1000zl

lapy wsumie 4 lapy kazda trzeba przerobic ale trzeba je miec okolo 500zl

kolektory wydechowe katalizatory (opcjonalnei ale trzeba miec z katow czujniki) cena okolo 1tys

Komputer silnika komputer skrzyni (ten 2 da sie ominac ) okolo za 500zl za oba

pompa paliwa okolo 200zl weze paliwa 15zl/m

no i to na tyle

Podlaczenie i wlozenie

co do elektryki no to trzerba wiedziec co i jak dziala ja cos ominac jak podlaczyc w ktora wiazke sie wpiac jak ktos liczy ze kostki pasuja to jest wbledzie

hmm Moze i lepiej bylo by kupic taka lagune ale o lagunie kazdy wie ze sa wniej takie silniki.

Mi nie oto chodzi zeby kupic auto seryjne mocne sztuka jest zrobienie auta mocnego prototypu ktorego jeszcze nikt nei ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!