Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

I projekt w Polsce Renault Megane 3.0 V6 jak


dawiddsp

Rekomendowane odpowiedzi

dobra, mnie tez temat zainteresował, z tym że ja najpierw zebrał bym informacje jak to będzie wyglądać od strony papierkowej żeby nie robić nic na próżno.

Jeśli chodzi o mechanikę to Robak miał rację że można wsadzić silnik od Tupolewa i to będzie mniejszy problem niż owe "papierki".

Ja myślałem z bratem żeby kupić trabanta za 200 zł i wsadzić do niego silnik od motoru jakieś 60 KM. W praktyce to jest bezproblemowa przeróbka, natomiast każdy przerabiany szczegół wymaga opisu rzeczoznawcy. Krótko mówiąc, żeby dostać taki kwitek będziesz prawdopodobnie musiał wszystko rozebrać, żeby pan specjalista wszystko opisać, stwierdził czy jest to zgodne z prawem, czy jest to bezpieczne a co się z tym wiąże to już chyba wiadomo. Jeśli Twoja megana jeździ to gratulacje, jak jeździ nie chcę wiedzieć bo orientuje się jak działają takie wynalazki.

Czekam na informację odnośnie tych certyfikatów bo kilka podpisów może zaważyć na tym czy te 300KM będzie mogło legalnie wozić Cie po Śląsku :)

Aha, w przypadku takich przeróbek wszelkie gwiazdki Euro NCAP tracą ważność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawiddsp, to jak skręcasz powoli to tak, ale pojedź sobie na granicy przyczepności to zrozumiesz...

Seryjne zawieszenie w meganach jest bardzo miękkie i nie wierzę aby po włożeniu silnika cięższego o 100kg opadło tylko o 2-3 mm...

Szkoda, że nie ma z Tobą technicznej merytorycznej dyskusji, starasz się tylko zbijać nasze komentarze...

...i dalej moje pytania są bez odpowiedzi...

Co do przyczepnosci auto prosze ja ciebie jezdzi na felach 17' i na oponkach 4x235 nie mialem jeszcze takiej sytuacji aby stracic przyczepnosc nie wiem jak ty to robisz ze ja tracisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopak ambitny, że wsadził taki silnik i kombinuje sam nad tym a wy zaraz gromy na niego sypiecie, co kogo obchodzi jak kto ma w garażu czy warsztacie :| może trzeba się powstrzymać do efektu końcowego z bezsensownymi komentarzami. A nicponia popieram w 100 %.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czepiam się bo lubię mieć odpowiedzi na wszystkie zagadnienia jakie mnie interesują. Chcę zrozumieć coś dokładnie to chce poznać sprawę z każdej strony. Stad moje dociekania i wątpliwości itp.

 

Projekt jest ciekawy, opis natomiast bardzo ograniczony. Stąd też autora trzeba ciągnąć za język. Dalej nie odpowiedziano na moje pytania odnośnie zawieszenia, rozkładu mas itp.

 

Nicpoń, wskaż mi rzeczy gdzie się myliłem to przeproszę, na razie nie widzę takiej potrzeby. Wiadomo nikt nie jest specem we wszystkim, ale jakąś wiedzę już mam :roll:

Jak moje wypowiedzi Ci się nie podobają to dodaj mnie do użytkowników ignorowanych i po problemie... Po co się denerwować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sobie zdałem sprawę, że w takim projekcie to chyba tylko tapicerka w drzwiach zostaje :)

 

Projekt gites, najeżdzać będziemy jak tam założysz LPG bo dużo pali :) :P

 

PS: w jakiej kwocie zamykasz taki projekt pod klucz dla klienta? Ze wszystkim, włącznie z Tyskimi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rozkladu masy to nie odpowiem bo nie wiem jak to wyglada poprostu nei dalo sie go inaczej wlozyc. Poprostu udalo mi sie wlozyc go tak ze sanki zostaly zeszlifowane o jakies 2cm na plaszczyznie 15cm z jednej strony zeby miska miala te 3-4 cem luzu i nie tarla onic. Co do zawieszenia narzie orginal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja sie wypowiem bo to juz jest chore ze strony niektórych ludzi...

 

[cięcie]

Po drugie, bronius napisałeś coś o braku siły hamowania itd kiedy on dał zdjęcie nowych tarcz hamulcowych wiec na zdrowy rozum można sie domyśleć ze ma do tego tez lepsze klocki.

Po trzecie, rozwala mnie jak ktoś pisze że meganka ma miękkie zawieszenie... Może ja mam jakieś inne ale u mnie jest ono wręcz twarde a w łuki już nie raz ładowaliśmy się przy około 160 i auto nieznacznie sie przechylało, podobnie przy ostrej kontrze przy około 120 (ah był by piękny dzwon :-/ ) auto było dość stabilne (tu już pewnie zasługa ESP tez była ale jednak).

 

[cięcie]

 

Dawiddsp ode mnie masz wielkie brawa bo ten projekt na pewno cie kosztował wiele kasy, nerwów i czasu... :)

 

Ostatnie ostrzeżenie. Takie rzeczy na PW Lewy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytacie w jakiej granicy sie zamyka projekt wszystko zalezy od klijenta jaki chce silnik o jakim przebiegu jaka skrzynie dlugie czy krutkie przelozenia .pozniej jak chce cala elektronike polaczyc na np starych licznikach czy nowych no roznie to wyhodzi naprawde. Ja staram robic sie to tak ze np mamy dawe ktory jest obslugiwany na karte to wywalam kluczyck i wszystko robimy za pomoca kary a nei jakies kombinacje alpejskie typu wloz klucz przekrec zaplon potem wloz karte i nacis start :) staram sie to robic tak zeby instalacja byla dostepna i w razie czego mozna szybko wykryc blad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!