Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

I projekt w Polsce Renault Megane 3.0 V6 jak


dawiddsp

Rekomendowane odpowiedzi

dawiddsp bardzo Cię proszę zainstaluj sobie firefox-a ze sprawdzaniem pisowni i zacznij pisać po polsku,

Twoje wypowiedzi są tragiczne brak pl-literek, literówki , o interpunkcji i gramatyce nie będę wspominał

A wszystko to świadczy o Tobie, jeżeli podchodzisz to swap-u jak do pisania na forum to tragedia, niedbałość świadczy o Tobie.

 

Przyznam, że temat mnie zainteresował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak dla was, ale tuning zaczyna się najpierw od dostosowania zawieszenia i układu hamulcowego odpowiedni do auta o większej mocy, a nie od wsadzenia nowego super mocnego motoru. Inaczej można się mocno rozczarować jak przy hamowaniu się ktoś nie wyrobi. Dodatkowe 100kg więcej z przodu zmienia na gorszy i tak niekorzystny rozkład mas -> aut bardziej podsterowne, a więc gorzej skręca.

 

Wsadzenie samego motoru to jest rozwiązanie chyba tylko jak ktoś na ćwiartkę startuje, bo w normalnym użytkowaniu to są momenty, w których zabraknie siły hamowania czy miejsca na skręt (szybszy łuk itp)

 

170KM w 2.0 16v
w renault czy w VW? bo seryjnie te silniki miały koło 150 koni i bez większych ingerencji w mechanikę w NA ciężko jest zdobyć te dodatkowe 20 koni. Masz wykresy? Czy na oko mierzyłeś?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wiadomosc do Przama nie bede nic instaloac pisze szybko bo mam mnustwo pracy nawet przy niedzieli.

A co do hamulcy panowie to juz dawno tarcze sa zaloznone z firmy brembo max

a zaciski dprzyjda moze wtym tygodniu

he a kolego widze ze malo wiesz jak wyciagnac 20KM wiecej

moge ci dac gwarancje ze ten silnik mial wiecej niz 170KM a wykres napewno moge zdobyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawiddsp ekstra projekt :). Chyba widziałem twoje autko parę razy w Knurowie ale jeszcze przed tuningiem, nie miałeś chrapy na masce w swojej megi? Czy to kogoś innego musiałem widzieć? Jak mnie coś będzie na rybnickiej wyprzedzać z rykiem Messerschmitta to będę wiedział, że to ty! :)

 

[ Dodano: 2008-08-31, 12:07 ]

A i uwagami, że masz w garażu bajzel się nie przejmuj ;-)

 

Koledzy zapominają, że entropia szybko rośnie jak się ostro pracuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadzenie samego motoru to jest rozwiązanie chyba tylko jak ktoś na ćwiartkę startuje, bo w normalnym użytkowaniu to są momenty, w których zabraknie siły hamowania czy miejsca na skręt (szybszy łuk itp)
Heheh nie nieszykuje tago samochodu na jakas cwiartke tylko do eksplatacji. zawieszenie teraz spadlomoze o 2-3mm nic wiecej co do skretu nie zmienil sie nadal jest taki sam :) mozna smialo skrecac w prawa badz w lewo do woli Jeszcze jakies pytania

 

[ Dodano: 2008-08-31, 12:10 ]

SoundWave jeden modry gosc z slaska chwala mu zato ze tu jest :) ;-) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawiddsp, to jak skręcasz powoli to tak, ale pojedź sobie na granicy przyczepności to zrozumiesz...

Seryjne zawieszenie w meganach jest bardzo miękkie i nie wierzę aby po włożeniu silnika cięższego o 100kg opadło tylko o 2-3 mm...

Szkoda, że nie ma z Tobą technicznej merytorycznej dyskusji, starasz się tylko zbijać nasze komentarze...

...i dalej moje pytania są bez odpowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawiddsp, sądzę,że jakbyś to wszystko bardziej po polsku napisał to by się chlopaki nie czepiali i podeszli do Twojego projektu z większym szacunkiem ;-)

Najpierw wiadomosc do Przama nie bede nic instaloac pisze szybko bo mam mnustwo pracy nawet przy niedzieli.

naprawdę to nic nie kosztuje a byłbyś inaczej postrzegany.

A co do samej przeróbki to sądzę,że jeżeli wszystko co planujesz wypali(łącznie z certyfikatem) to znajdziesz kilku chętnych z tego forum na przeróbki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawiddsp pamiętaj, że poza lansem :) ważne jest też bezpieczeństwo, dlatego koledzy piszą o wszystkim, słusznie zwracając na wiele szczegółów uwagę. :)

Projekt masz ogromny, pracochłonny, widać, że wkładasz w niego serce, swoje doświadczenie, kupę kapuchy. Na pewno masz na swojej liście do zrobienia milion rzeczy i drugi milion pomysłów. Jestem pod wrażeniem i wiem, że na pierwszą jazdę nie założysz dresa i nie pomkniesz na A4 do oporu tylko solidnie wszystko posprawdzasz itp. itd.

 

Mam oczywiście pytanie: ile aut już przerobiłeś i czy ktoś się w jakimś rozwalił ? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ambitny projet gratuluje naprawde :). Nikt tutaj nie mowi o bezpieczenstwie to jest tuning i mysle ze wlasciciel tego auta nie zamierza jechac nim z dziecmi do lasu na grzyby :-/ pisownia mnie nie interesuje tylko efekty, mechanik nie musi byc poetą. , nie wie czy ktos z was byl kiedys w prawdziwym warsztacie samochodowym mysle jednak najczesciej odwiedzaliscie wulkanizacje i serwisy, czasami z przyslowiowych baraków gdzie znajduja sie warsztaty wychodza wspaniale auta, na wlasne oczy sie przekonalem. bronius, czepiasz sie jak zwykle, na sile musisz zwrocic uwage tak ze robi sie to powoli nudne :-/ zabierasz glos w kazdym temacie nie majac czasami o czyms zielonego pojcia "prywatna uwaga". Mowimy tutaj o ekstremalnym tunigu a nie o testach bezpieczenstwa. jestem zaaaa, czekam na dalsze efekty zreszta bede mial pare pytan ale to na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!