Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

I projekt w Polsce Renault Megane 3.0 V6 jak


dawiddsp

Rekomendowane odpowiedzi

tez mi sie nie chce wierzyc w te 2-3 mm. Ja na swojej meganie jak sie opre [waze kolo 90ciu kilo] to ten samochod az siada. Nic to, moje pytania:

- jak wyglada sprawa przeniesienia tej mocy na kola i dalej na asfalt, bo same wieksze kola to moze byc jednak za malo

- co z pradem? chodzi mi o alternator, rozrusznik i takie tam detale

- jakie sa przerobki zawieszenia?

- co z lozyskami ktore sie na pewno posypia?

- co z wydechem/dolotem ?

- czy bedzie tam turbo? jesli tak to gdzie IC?

- jaka jest ilosc co2 wydzielanego przez ten silnik i co z tym na przegladzie bedzie?

- co z walem?

- czy dawca to anglik? jesli tak to czy silnik i osprzet angielski to idealnie to samo co nasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bronius, twoja wiedzia jest ksiazkowa, opiera sie na tym co wyczytasz na innych forach, sorry. Mysle ze jezeli chodzi o praktyke jest bardzo slabiutko ale nie o tym mowa, auto bedzie to napewno jedyne w swoim rodzaju a to najbardziej cieszy kazdego uzytkownika czekam na zdjecia dalsze opisy i efekty

pozdrawiam

zgadzam sie z uzytkownikiem jesli czegos sam ne widzisz sam nei zrobisz to nie wyczytasz tego nigdzie to nie jest seryjne auto ktore mozesz kupic w salonie renaulta. Nie ma tez gotowego przepisu na taka przekladke to ni ejest gotowanie zupy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba ze jest pedantem

Tak jestem wręcz chorobliwie pedantyczny, co do większych prac kolego nie będę się reklamował....

zdjęcie nowych tarcz hamulcowych

zdjęcie też możesz sobie wkleić do swojego postu ja mogę napisać że takie założyłem do swojego malucha identyczne.

Nie krytykuję, kolega niech najpierw skończy przejdzie to przegląd wtedy będziemy nosić na rękach i stawiać browary, teraz dla mnie jest to projekt, marzenie oby się koledze spełniło i nie zagrażało to bezpieczeństwu innych użytkowników dróg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co z pradem? chodzi mi o alternator, rozrusznik i takie tam detale
he to zacznijmy od tych detali wszystko z orginalnego 3.0 V6

Kolego odnosnei przeniesienia mocy na asfalt przeguby polosie lozyska wszystko zrobione na zamowienie pisalem juz otym i nie posypie sie nic :)

zawieszenie mam tam teraz orginalne zawieszenie i kola 17 sprezyny sa podparte takimi gumami i narazie zdaje rezultat nie mozna zaraz wszystkiego kupic i zrobic

Wydech orginalnie w tym silniku sa 2 katalizatory i 4 czujniki Katalizatory zostaly usuniete czujniki sa w rurce wylotowej

Dolot jest zrobiona taka sciana grodziowa zeby zasysal tylko zimne powietrze zrobie zdjecia

wiesz co jak juz to by musialo byc bi-turbo a IC nie ma bo turba tez nie:P plany

z co2 nie mam pojecia jak to wyglada nei miezylem nei mam narzedzi do tego

dawca jest europejczyk i cala wiazka kabli tez zniego

 

hmm co z walem nie rozumie pytania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po drugie, bronius napisałeś coś o braku siły hamowania itd kiedy on dał zdjęcie nowych tarcz hamulcowych wiec na zdrowy rozum można sie domyśleć ze ma do tego tez lepsze klocki.
po pierwsze gdy to pisałem nie było jeszcze zdjęcia tarcz itp.

po drugie większe tarcze, inne zaciski wymagają większej siły aby to mogło działać, wcale nie jest powiedziane, że seryjne serwo temu podoła...teraz pytanie odnośnie tego do autora...

 

Spiker, megane jest miękkie, uwierz mi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie nowych tarcz hamulcowych

 

 

zdjęcie też możesz sobie wkleić do swojego postu ja mogę napisać że takie założyłem do swojego malucha identyczne.

Nie krytykuję, kolega niech najpierw skończy przejdzie to przegląd wtedy będziemy nosić na rękach i stawiać browary, teraz dla mnie jest to projekt, marzenie oby się koledze spełniło i nie zagrażało to bezpieczeństwu innych użytkowników dróg

he cykne ci je na felgach :) widze ze jakis niedowiarek jestes

 

[ Dodano: 2008-08-31, 13:52 ]

po pierwsze gdy to pisałem nie było jeszcze zdjęcia tarcz itp.

po drugie większe tarcze, inne zaciski wymagają większej siły aby to mogło działać, wcale nie jest powiedziane, że seryjne serwo temu podoła...teraz pytanie odnośnie tego do autora...

he to zadam ci takie pytanei wiesz na jakiej zasadzie dziala serwo ?????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bronius pomoge cie http://www.tarox.com.pl/zestawy.php poczytaj dowiesz sie wiecej dluzej pozyjesz

 

[ Dodano: 2008-08-31, 14:01 ]

to nie jest tylko projek panie Robak, bo juz jak widziales na zdjeciach jest w trakcie realizacji, ciekawy jestem w jak sposob zagraza innym uzytkownikom mozesz mi wytumaczyc?????????
w takie sposob bede zagrazal ze jak bede mijac pana robaka to nie zdazy mi pomachac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprezyny sa podparte takimi gumami i narazie zdaje rezultat

??? ale rozumiem ze to przejsciowe i bedzie zmienione?

z co2 nie mam pojecia jak to wyglada nei miezylem nei mam narzedzi do tego

koniecznie musisz sprawdzic. Na przegladze moze przejdzie, ale panowie policjanci na drodze nie odpuszcza na pewno.

 

Osobiscie mysle, ze to troche przerost formy [3 lytry do megane] nad trescia. Chociaz, przy skonczonym projekcie i przejechaniu 50kkm moze sie okazac ze to calkiem ciekawy projekt. Chociaz ja jestem raczej zwolennikiem tuningu "nic nie widac" [byla kiedys a4 kombi chyba, ktora wygladala z zewnatrz jak seria a jezdzila jak potwor].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poanowie na drodze nie musza wiedziec co jest pod maska

ja przejechalem moze z 100km to wrazenie jest ogromne auto na 14' na 3-4 jest nie do opanowania taka moc

 

[ Dodano: 2008-08-31, 14:28 ]

Narazie to tylko testy i jeszcze dopracowanie ale efekt koncowy napewno ukaze sie na tej stronie niebawem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawiddsp, sorry ale czegoś nie kumam, napierw piszesz ze nie masz problemów z trakcję bo masz 17" z 235 a teraz piszesz, że masz 14" i są problemy na 3 i 4 biegu ?? więc w końcu jak jest?

No i co z hamulcami przy 14" ? mieszczą się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!