Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Licznik spalań stukowych cylindra


Jx123jx

Rekomendowane odpowiedzi

  • aniewa zmienił(a) tytuł na Licznik spalań stukowych cylindra
1 godzinę temu, Andrzej-2010 napisał:

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

 

Hmm dzięki za info. 

1-cewki stare(ja nie wymienialem od zakupu auta) rok juz go mam.

2. Swiece nowe - tydzien mają

3. Nie wiem jak

4. Rozrzad z kolem zfr wymieniony po zakupie (chodz nawet nowy tyrkota przez 1,5sek po odpaleniu rano) oraz elektrozawór zfr tez

5. Tankuje na BP

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, szwagier24a napisał:

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

4. jest nowy (ma rok) firmy pierburg, 

Bardzo polecany przez ludzi na forum. Podmienie na stary orginal co był bo go zachowalem. 

Nie mam gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej nie należy do markowych olei. Lepkość jest prawidłowa. Sam kiedyś taki silniki na takim eksploatowałem.

Płukanka pozwala na utrzymanie silnika w czystości co ma kluczowe znaczenia dla zmiennych faz. To że wtedy silnik się rozszczelni to podanie ludowe podawana z pokolenia na pokolenie.

Koło zmiennych faz oryginalne Delphi? czy zamiennik NTK czy coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Jx123jx napisał:

olej elf ecolution sxr 5w-40

To moze kolejnym razem zalac innym gęściejszym? 

Markowy olej charakteryzuje się;

  - niską temperaturą płynięcia/krzepliwości - Tp,

  - niską odparowalnością - Noack,

  - wysokim wskaźnik lepkości - WL,

  - wysoką temperaturą zapłonu - Tz

  - wysoką zdolność do tworzenia filmu olejowego - HTHS

  - wysokimi zdolnościami myjąco- dyspergujące - TBN

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.07.2023 o 21:30, Jx123jx napisał:

Hejka. 

Możecie mi powiedzieć, dlaczego mam taki duży rozjazd na liczbie uderzeń cylindrów 1 i 3?

Nie ufam aplikacjom tego typu w danych diagnostycznych. Bez Clip ani rusz w takim przypadku. Spalanie stukowe nie ma nic wspólnego ze świecami, cewkami i innymi tego typu duperelami . Przyczyny spalania stukowego nie maja nic wspólnego z układem zapłonowym już prędzej z wtryskowym. Ale nie masz wypadających zapłonów a przynajmniej ich nie widać w tej aplikacji. Jeśli silnik pracuje prawidłowo sprawdziłbym Clipem. Dwa Cylindry oddalone od siebie, raczej mało prawdopodobna awaria czujnika spalania stukowego.

  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!