Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Maglownica - regenerować czy kupić używaną??


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problemik.

Padła mi przekładnia kierownicza. Dochodzą z niej dziwne odgłosy, strasznie wali na nierównościach. Byłem w serwisie by ją wyjęli do regeneracji. Po sprawdzeniu wymienili końcówkę kierowniczą i powiedzieli ż taki luz na przekładni to ma połowa meganek i nie ma to żadnego wpływu na bezpieczeństwo.

Dziwna dla mnie to sprawa, bo jeżdżąc wkurzają mnie tak głośne odgłosy dochodzące z zawieszenia. Są tak głośne, że niekiedy nawet ludzie się odwracają. Nie wydaje mi się by było to bez wpływu na bezpieczeństwo.

Chyba wrócę do tego serwisu, ale moje pytanie:

 

Czy regenerować maglownicę czy kupić jakąś używaną (np. na Allegro)?

 

Jak uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kupisz na allegro to nie masz pewności że przyślą ci gorszą niż masz!!! ja też miałem takie rozterki ale regenerowałem i jestem zadowolony z efektu, zdecydowałem się na regenerację ponieważ wcześniej oglądałem kilka innych z mechanikiem i każda okazała się gorsza od mojej przed regeneracją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regenerowac - dostajesz gwarancje na regeneracje. nie wiem ile wolaja za uzywana, ale za demontaz, regeneracje, montaz powinienes sie zmiescic w 800-900zl. jest serwis na przedzalnianej przy tuwima i na tramwajowej przy narutowicza - w tym drugim w pazdzierniku mam zamiar dac do regeneracji. u mnie jest luz po prawej stronie, poczatkowo wydawalo sie ze to na drazkach, ale po demontazu wyszlo ze na przekladni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak kupiłem używaną. Maglownica jest z 2007 r. Jest w idealnym stanie. Zobaczymy jak będzie po założeniu.

Zapłaciłem za nią wraz z przesyłka 420 zł. Dostałem kompletna maglownicę wraz z drążkami i końcówkami. Osłonki gumowe są jak nowe.

 

Dam znać jak już ją założę.

 

[ Dodano: 2008-09-17, 08:00 ]

No i stało się... Zaryzykowałem i kupiłem używkę.

Maglownica zamontowana. Jest w idealnym stanie. Nie posiada żadnych luzów, ani dziwnych trzasków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Moja w Scenic 1 faza 2(lifting) padła po 70tkm.Dałem do regeneracji i tu problem bo była SMI nierozbieralna.Mili panowie bez mej zgody założyli regenerowaną i zaspiewali 2000 (tylko). Ponieważ miałem nóz na gardle wyawanturowałem 1800.Przejechałem 18tkm i jest ok. Ta była ze wspomaganiem hydraulicznym.

 

W Scenicu 2 jest prosta bo wspomaganie elektryczne i można uzywke dostać taniej niz do starszego modelu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie,

 

mam pytanie - czy maglownice warto możliwie szybko regenerować czy można jeszcze trochę pojeździć - miesiąc, dwa? U mnie stuka i jest to denerwujące ale wycieków nie ma i dokładnie to samo usłyszałem od mechaników - nie ma to wpływu na bezpieczeństwo.

 

Inna sprawa, że na przeglądzie do dowodu mogą się do tego przyczepić a mam go niebawem,

 

Dajcie znać co sądzicie - wymieniać od razu czy pojeździć i zrobić za jakiś czas,

 

dzięki

maC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam że ja planuję regenerację już od bardzo dawna ale w planach to już tylko raczej pozostanie. Podobno już od 100tys puka i jak na razie puka sobie dalej. Nie ma przecieków więc śmigam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Koledzy,... też dochodzą domoich uszu jakieś stuki z przodu u jednego z mechaników jak byłem to powiedział że jest luz na listwie (chodziło mu chyba o maglownice) i powiedział że trzeba robić. Pojechałem do gościa który zajmuje sie wyłącznie zawieszeniem, sprawdzili i powiedzieli że jest ok. Nie dawało mi spokoju i pojechałem jeszcze do serwisu żeby sprawdzili zawieszenie i też powiedzieliże jest dobrze. Stkuki słychać na dziurach i to żadko. Czy macie jakiś pomysł. Z dzizdziny mechaniki jestem raczej kiepski. Mam tam chyba chydrauluiczne i elektryczne wspomagania (raczej napewno) Megi drugiej generacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłeś w 3 serwisach.Jeden coś tam zdiagnozował(przekładnię kierowniczą).Pozostałe nie ustaliły.Jak my Ci możemy na odległość pomóc? Bardzo wiele przyczyn może generować stuki.Diagnoza o tyle trudna ,że pojawiają się sporadycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meszuzel, poczytaj na forum o łożyskach kolumny mcphersona. Dodatkowo na początek gumy drążka stabilizatora. Podjedź do Szlawskiego ale nie wal na serwis tylko od razu na ich stację kontroli pojazdów i poproś pana aby przejrzał Ci przód i popatrzył od czego to pukanie. Zapłacisz jakieś 20 -30 zł za taką przyjemność ale może czegoś się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!