Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

meganecoupe02

Zasłużeni dla forum
  • Postów

    9658
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Kontakt

  • Strona www
    http://www.spectek.pl

Samochód

  • Auto
    scenic I phII & megane GT III phII & Espace IV phII
  • Silnik
    2.0 F4R 140KM & 2.0T F4RT 220KM & 3,5 V6 V4Y 245KM
  • Przebieg (tys.km)
    230/42/170

Ostatnie wizyty

9343 wyświetleń profilu

Osiągnięcia meganecoupe02

Mistrz

Mistrz (14/14)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Generator postów Unikat
  • Tydzień pierwszy skończony
  • Miesiąc później

Najnowsze odznaki

193

Reputacja

  1. Jak dla mnie to dziwne trochę, bo każdy kto chce sprzedać auto boi się błędów na desce, a tu wiedzą że to wina akumulatora i go po prostu nie wymienią? 300-400zl przy aucie za 45 tys? Dla mnie to jest olewka, albo inny powód. Gdyby to auto kosztowało 4,5 tys zł to byłaby inna rozmowa. RS-a w tych pieniądzach bym się trochę obawiał - bardzo dużo aut po wypadkach mniejszych lub większych, zupełnie inne zawieszenie (wyższe koszty eksploatacji), bardzo twarde zawieszenie no i fakt, że te auta mają dawać frajdę z jazdy i tą frajdę komuś dawały przez 11 lat.
  2. @Woytus ja przekładałem osobiście dwa sceniki 1.4 tce (szajs) na 1.6 16V 110KM bo miało być bez szaleństw, ale za to bezawaryjnie. Ogólnie zabawa spoko, wywalasz wszystko spod maski co związane z 1.4 i wstawiasz wszystko z 2.0. Jak weźmiesz z meganki komplet to powinno pasować (poduszki i łapy silnika). Weź na pewno przewody paliwowe i wydech kompletny, to będzie łatwiej wszystko poskładać. Pompa paliwa ze zbiornika do wymiany. Hamulce w 1.4 już są te mocniejsze, ale podejrzewam, że wahacze i zwrotnice mogą być do wymiany - porównaj średnice sworznia wahacza. Chłodnice mogą, ale nie muszą być inne. Wszystkie węże gumowe. 1.6 po przekładce jeździ bezproblemowo, do 120-130km/h dynamika jest zadowalająca. Też chciałem zrobić taki SWAP jak Ty, miałem upatrzonego pięknego Scenica ale nie zdążyłem go kupić i zostałem przy Espace.
  3. Silniki mają inne oznaczenie. W gt220 jest F4R 874 jeżeli dobrze pamiętam. Osprzęt też jest inny.
  4. Moja żona jeździła gt220 kombi do pracy ze dwa lata i super wspomina to auto. Ja bym kupił drugi raz bez zastanowienia. Tu masz film ze średniego spalania z dłuższego dystansu. 1.4 tce omijaj szerokim łukiem, chyba że lubisz emocje (używane silniki kosztują od 8 do 10 tys zł i tylko kwestia czasu kiedy się wysypie). 1.4 tce za chwilę będą tańsze niż 1.5 dCi Gt220 cały czas drożeją, więc to plus. Zawieszenie twarde, to jest prawda i nie ma tu przesady. Jak masz równe drogi to będziesz zadowolony, w przeciwnym razie dogaduj rabaty z lokalnym dentystą Tce 180 i GT220 to inne silniki. Ten z gt220 to silnik z rs-a z obniżoną mocą.
  5. Tak, powinno być w porządku. Nie wiem do czego potrzebujesz, ale jak masz mieszalnię lakierów w mieście to za 15-20zl też dorobią ten kolor, tylko w większej pojemności. Niektóre zakłady nabijają od razu do puszki w sprayu.
  6. Megane I coupe, lift, data produkcji 06 1999 Kolor lakieru nv676, czyli czarny.
  7. Sporo taniej wyjdzie wystawienie 1.6 i święty spokój na długo.
  8. W tych silnikach pokrzywione wszystkie zawory to żadne zaskoczenie. Koszt jednego zaworu to ok 12zl. Gorzej jak są uszkodzone prowadnice, ale to też można wymienić.
  9. Wystarczy delikatna rysa na tulei cylindra i olej będzie znikał w momencie. Uważam, że przez miesiąc pierścienie by nie stanęły, a już na pewno nie w jednym cylindrze. Jeżeli przed remontem oleju nie brał, to wg mnie źle wykonana naprawa. Może by się udało podejrzeć felerny cylinder kamerą inspekcyjną przez otwór świecy zapłonowej?
  10. Cześć, kup używaną albo odwiedź sklep rolniczy z częściami do ciągników - wiele uszczelek jest takich samych, a możesz kupić na metry.
  11. Instrukcje serwisowe (naprawy) są dostępne w internecie, są nawet z obrazkami. Nie wiem jednak czy Ci to wystarczy, bo elementy blacharskie trzeba ze sobą spasować, a to już wymaga doświadczenia i wprawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!