Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III 1.5 dci


Damian.j

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przy odpalaniu (nie za każdym razem) i dodawaniu gazu na jedynce i dwójce towarzyszy mi dziwny metaliczny. Nie wiem jak to nazwać "świst" słychać go tylko w momencie przy odpaleniu i naciśnięciu pedału gazu, nie mam pojęcia czym to jest spowodowane. Strasznie mi to przeszkadza. Czy miał ktoś podobny problem? Z góry dziękuje za odpowiedzi, mam nadzieje, że czegoś się dowiem.

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie metaliczne grzechotanie na zimnym silniku podczas trochę szybszego ruszania? Może to zawory klepią przy zimnym oleju, jak się rozgrzeje to objaw prawdopodobnie znika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem, faktycznie przy nagrzanym silniku po naciśnięciu gazu nic nie słychać, ale gdy gasze/ odpalam silnik czasami jeszcze dźwięk sie pojawia. Mimo ciepłego silnika. I ciezko nazwać to grzechotaniem, bardziej jakby dwie metalowe części otarły sie o siebie. Rano postaram sie to nagrać i wrzuce tu link.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

takie metaliczne grzechotanie na zimnym silniku podczas trochę szybszego ruszania? Może to zawory klepią przy zimnym oleju, jak się rozgrzeje to objaw prawdopodobnie znika.

Czy to normalne w 1,5 dci?Mam podobnie na zimnym,jak się zagrzeje porządnie to głośniejsza praca przy przyspieszaniu zanika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w 1,5, ale miałem dwie sztuki 1,9 i w obu było identycznie. Teraz mam 2.0 dCi i to nie występuje, albo jest praktycznie niesłyszalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W moim przypadku, winowajcą dziwnych dźwięków, dzwonienia, cykania na zimnym silniku, okazał sie pasek akcesoriów. Dokładnej to, że był przestawiony o jeden ząbek na rolce sprężarki klimatyzacji. Rolka kompresora ma sześć zębów, a pasek pięć. Wewnętrzny rowek powinien pozostawać wolny. U mnie było odwrotnie, zewnętrzny był wolny. Przestawienie paska rozwiązało problem.

[cięcie]

 

Kolego, regulamin forum jasno stanowi o zasadach zamieszczania zdjęć na forum. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!