Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane GT 220


KrzysztofNE

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję za dotychczasowe porady. Chyba sobie tą okazję odpuszczę, ale mam na oku podobny model z 2016 roku z przebiegiem 20.000km i w związku z tym mam do forumowiczów kilka pytań:

- pierwsza wymiana oleju po przejechaniu 15.000km, czy nie za późno?

- czy to i ew. sposób jazdy może już w jakiś sposób negatywnie wpłynąć na silnik ,a zwłaszcza turbosprężarkę?

Dziękuję za wskazówki,bardzo mi się przydadzą, bo od dzisiaj szukam samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie żadnego haczyka tu nie ma, rok temu wyprzedawali takie nowe za 79 tys.

Samochód wg mnie bardzo dobry, silnik wręcz pancerny, można dojść nawet do 300KM mocy. Ktoś pisząc tutaj że wolałby MIV (zakładam że 1,2 tce, niemiej z obecnym MIV GT tez nie ma porównania) chyba nie do końca rozumie sens tego auta.

Edytowane przez tomekrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba też wolałbym nowoczesny projekt auta zamiast mocy i lepszego silnika. MIV to auto na wiele lat a MIII już mocno się zaczyna starzeć. Przy tej kwocie trzeba już inwestować w przyszłość. A jak jeszcze pomyślę jak szybko Renault tracą na wartości...

Edytowane przez Testral
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę liczby, to gt220/gt/rs może wyprodukowano kilkaset, czy kilka tysięcy. MonacoGP 1500 na cały świat. Floride już nie pamiętam ile, ale do Polski chyba tylko 12 sztuk. "Zwykłych" 1.2 będzie to kilkaset tysięcy, IV już jeździ sporo po drogach. To one najszybciej stracą na wartości. Teraz ciężko jest znaleźć megane II rs w dobrym stanie, a zjeżdżone też nie są tanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam porównanie i MIII GT, a zwykłą MIV dzieli przepaść, nie ma czego porównywać. IV tylko wygląda dobrze, chociaż dla mnie tył III dużo ciekawszy. Cała reszta wnętrze, świetne fotele, ilość miejsca, większy bagażnik, silnik, zawieszenie, układ kierowniczy przemawia za III. Co do utraty wartości to III już tak nie traci jak poprzednie generacje. Cena faktycznie wysoka, ale to dopiero punkt wyjścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za dotychczasowe porady. Chyba sobie tą okazję odpuszczę, ale mam na oku podobny model z 2016 roku z przebiegiem 20.000km i w związku z tym mam do forumowiczów kilka pytań:

- pierwsza wymiana oleju po przejechaniu 15.000km, czy nie za późno?

- czy to i ew. sposób jazdy może już w jakiś sposób negatywnie wpłynąć na silnik ,a zwłaszcza turbosprężarkę?

Dziękuję za wskazówki,bardzo mi się przydadzą, bo od dzisiaj szukam samochodu.

Są różne opinie. Wg mnie nie ma obecnie potrzeby robienia w nowych samochodach wymiany oleju po 1-2 tys km, silniki są wstępnie docierane w fabryce. 15 tys km to chyba dobry interwał.

Co do sposobu jazdy - chyba jak w każdym samochodzie... Jak ktoś katował gaz do dechy na zimnym silniku to go trochę nadwerężył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam porównanie i MIII GT, a zwykłą MIV dzieli przepaść, nie ma czego porównywać. IV tylko wygląda dobrze, chociaż dla mnie tył III dużo ciekawszy. Cała reszta wnętrze, świetne fotele, ilość miejsca, większy bagażnik, silnik, zawieszenie, układ kierowniczy przemawia za III.

Ja mam podobne odczucia w porównaniu Scenic III Bose dCi (2017 rok) kontra Scenic IV (najbiedniejsza wersja) 1.2 Tce. Co z tego że nowszy jak pod każdym innym względem poprzednia generacja zjada nowszą na śniadanie :) Kupić najnowszy model to nie sztuka, zresztą jak ktoś patrzy na niezawodność auta to też nie będzie się pchał w najnowszą generację bo tak naprawdę to już nie te czasy, że fabryka testowała auta tylko teraz użytkownik jest testerem.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dziękuję za porady. Nie ukrywam,że trochę mnie nastraszyliście i po części być może dlatego , po kilku bezsennych nocach ,walcząc pomiędzy wyborem między MIII GT 220 a MIV , wybrałem w końcu...Golfa kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!