Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
lukwilma
Nowy użytkownik-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Megane III phII liqui moly spulung, ktoś, coś?
lukwilma odpowiedział(a) na Salerin92 temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Płukankę używałem w niejednym aucie, wszystko jak najbardziej w porządku. Natomiast jeśli chodzi o środek do czyszczenia wtryskiwaczy z Liqui Moly to uratował wtryski w BMW mojej żony, a także wielu mechaników z którymi mam kontakt używa tego środka zamiast od razu regenerować i to działa. -
Megane III phI Skraplanie wody z klimatyzacji
lukwilma odpowiedział(a) na mskowron temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Odpalę zimne auto, przejadę 2 metry do garażu i już jest plama pod autem. Norma- 5 odpowiedzi
-
- klimatyzacja
- woda
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Megane III phI Trzeszczy szyberdach
lukwilma odpowiedział(a) na krzys2263 temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane III, Scenic III, Fluence
Mam to samo, strasznie denerwujące. Jak kupowałem auto problem nie występował. Też przesmaruję silikonem. Ciekawe od czego tak się dzieje? Może poduszki silnika są już trochę zużyte, że drgania silnika przenoszą się na budę... -
Megane III phI Emblemat, znaczek GT Megane III GRANDTOUR
lukwilma odpowiedział(a) na DawidNrw temat w Kupię / Poszukuję
Mam taki emblemat na tylną klapę, od wersji GT, nie GT-line. Jak ktoś zainteresowany to zapraszam na PW, jutro będę mógł zdjęcia wysłać. -
Megane III phI Zaślepienie EGR 2.0 dCi 160KM
lukwilma odpowiedział(a) na meganecoupe02 temat w 2.0 diesel
Samego zaworu nie widziałem, ale po za tym pod maską u mnie wygląda identycznie jak u Ciebie. -
Megane III phI Zaślepienie EGR 2.0 dCi 160KM
lukwilma odpowiedział(a) na meganecoupe02 temat w 2.0 diesel
Meganka jest z 2011, mechanik ma, zdaje się, jakiś Bosch'owski interfejs, łączy się bez problemu. Nie było mnie przy podłączaniu meganki pod kompa i to są zdjęcia z historii tego intersejsu, przed zaślepieniem nie było błędów. Po drugim wykasowaniu błędów podjechałem podłączy ją oryginalnym CLIP'em ale już nic nie pokazywało i mechanik mówił żeby podjechać jak znowu coś się zaświeci, ale puki co auto zrobiło prawie 200km po ostatnim wykasowaniu błędów i jest ok. Mam nauczkę, że jak coś działa to lepiej nie ruszać. -
Megane III phI Zaślepienie EGR 2.0 dCi 160KM
lukwilma odpowiedział(a) na meganecoupe02 temat w 2.0 diesel
Sorry, miałem trochę na głowie z ogarnięciem Meganki, a przez forum raczej bym jej nie naprawił. Nie wiem, po co wpadła w tryb awaryjny po usunięciu zaślepki ale wpadła, Laguna znajomego tak samo się zachowywała. Co z Laguna to nie wiem, a Meganka po drugim skasowaniu błędów przejechała 150km i mam nadzieję, że sytuacja już się nie powtórzy. 4 błędy były z zaślepką, a bez zaślepki pojawiły się 3. -
Megane III phI Zaślepienie EGR 2.0 dCi 160KM
lukwilma odpowiedział(a) na meganecoupe02 temat w 2.0 diesel
Jak mawia mój kolega, nadgorliwość gorsza od faszyzmu... Jak się skończyła moja przygoda z ponoć bezproblemowym zaślepieniem EGR'u? Choinką na liczniku, i dwukrotnym wzywaniem lawety! Auto po ok. 30km wpadało w tryb awaryjny "ryzyko uszkodzenia silnika", silnik gasł i już odpalić nie chciał. Nawet po wyjęciu zaślepki i skasowaniu błędów silnik wpadł w tryb awaryjny. Co najlepsze, mechanika znajomy, który ma Lagunę z tym samym silnikiem w zeszłą sobotę wpadł na ten sam genialny pomysł, objawy identyczne, nawet po pozbyciu się zaślepki. Mechanik z serwisu Renault, tylko mi potwierdził, że w tych silnikach nie można zaślepić EGR'u. Nie radzę, tego robić, w najlepszym przypadku nic to nie da. -
Megane III phI Zaślepienie EGR 2.0 dCi 160KM
lukwilma odpowiedział(a) na meganecoupe02 temat w 2.0 diesel
Wczoraj moja meganka była u mechanika na przeglądzie, przy okazji został zaślepiony EGR (nic się z nim nie działo). Narzeczona odbierała auto, a jak dziś odpaliłem to pojawiły się na żółto błędy "skontroluj układ wydechowy" i "skontroluj układ wtrysku paliwa". Jak myślicie? Wystarczy skasować czy trzeba w oprogramowaniu grzebać, żeby nie wyświetlało błędów?