Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

galanty

Nowy użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Magane II phII
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    220

Ostatnie wizyty

286 wyświetleń profilu
  1. Zmniejszyłem przerwy na świecach do 0,7 mm. Brak poprawy. Odczepiłem MAP sensor i pod nim jest mokro, w środku normalnie stoi woda/olej (?). Załączam zdjęcie. Tam gdzie widać odbicie latarki, to tam jest mokro. Czy tak powinno być?
  2. Ok, zrobię tak jak piszecie. - cewki robią się na końcu delikatnie oleiste po bokach, ale nie wiem skąd to się bierze. Wycierałem to raz i jak zamieniałem cewki miejscami, to ponownie się to pojawiło. W samym gnieździe nic nie pływa, wody nie ma. - rozrząd wymieniałem miesiąc temu. Czyli przed wymianą rozrządu i po było tak samo. Wtedy też mechanika prosiłem aby rozwiązał problem z mocą. Nic nie wymyślił. A sam problem pojawił się bez związku z żadnym zdarzeniem. - pokrywa zaworów? Nic mi o tym nie wiadomo. Świece tak jak pisałem wymieniłem wszystkie na początku, bo to była też moja pierwsza myśl. Dałem NGK BKR6EZ. Stare były mocno zatyrane jak je wyciągałem. Przerwę w nowych - sprawdzę.
  3. Kupiłem na szybko, 2 używane cewki DENSO. Wymieniałem je z obecnymi w różnych kombinacjach ale niestety nic to nie zmieniło. Samochód zachowuje się identycznie. Spodziewałem się przynajmniej częściowej poprawy a tu nic. Nadal granicą jest 150km/h. Obroty nie wchodzą na maksimum na żadnym biegu tak jak poprzednio. Czy Waszym zdaniem mam kupić 4 nowe cewki, czy to gdzieś indziej szukać przyczyny?
  4. Panowie, przepraszam ale jednak wprowadziłem wszystkich w błąd. Zrobiłem ponowne, tym razem dokładne, testy i sytuacja wygląda inaczej niż to opisywałem. Po prostu nigdy nie kręciłem silnika tak wysoko. Podłączyłem ODB2 i tym razem dałem popalić silnikowi. 1. Na biegu jałowym też jest problem, maksymalnie wchodzi 5600 obrotów (pedał gazu wciśnięty w podłogę). Wykres w załączniku. Piotr słusznie spytał o to. 2. Praca silnika na luzie w załączniku, pokazuję tam też kąt wyprzedzenia zapłonu. 3. Na 1, 2 i 3 biegu problem jednak też jest. Powyżej pewnych obrotów auto nie chce iść. W załączniku wykres próby przyspieszania (2 lub 3 bieg). 4. Na benzynie ponownie potwierdzam, że jest identycznie.
  5. Dziękuję za odpowiedzi. Na biegu jałowym obroty idą do końca bez problemu. Na 1,2,3 przy rozpędzaniu, również obroty idą do samego końca bez szarpania. Reaguje na pedał gazu jak należy. Dopiero na 4 się to dzieje. Chociaż nie mam pewności czy na na tych niższych biegach też nie straciłem trochę na mocy. Wykręciłem elektrozawór. Wygląda normalnie. Po podłączeniu zasilania pierwsze 2-3 razy, po przesunięciu wracał jakoś wolno lub po chwili. Ale później już było normalnie, za każdym razem i bez problemu. Przy stałym napięciu trzyma pozycję. Ale nie wiem czy jest szczelny - bo nie wiem jak to sprawdzić. Sam z siebie nie rusza się przy potrząsaniu. Pompa paliwa odpada, bo auto jest na gaz. Problem występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. Oczywiście jeszcze jakieś 2 miesiące temu problemu nie było wcale. Zastanawia mnie to delikatne szarpanie przy np. 150 km/h. Jakby mu brakowało powietrza czy czegoś. Mam ODBC na bluetooth + tel - wiem, że to niewiele ale może tym dam radę coś sprawdzić?
  6. Mam następujący problem. Silnik w mieście pracuje normalnie, nie odczuwam żadnych dziwnych zachowań. Niestety przy wyższych prędkościach ale przy konkretnych obrotach silnik jakby się dławił. Dzieje się to na 4 biegu, przy prędkości ok 130 km/h i na 5 biegu przy prędkości 150km/h. Wygląda to tak, jak jakieś drobne przerwy, jakby co jakiś czas świeca nie odpaliła lub jakby powietrza brakowało. Takie delikatne szarpanie autem czuć (rozpędza się, nie rozpędza, itd). Prędkości 150km/h auto nie chce przekroczyć, chyba, że rozpędzę się z górki to później jestem w stanie utrzymać 160-170km/h. Ale więcej już nie da rady, a kiedyś się dało. Na 4 biegu, przez 130km/h udaje się bez problemu przejść. Wymieniłem świece. Nie pomogło. Mechanik przeczyścił przepustnice. Nie pomogło. Filtr powietrza wymieniałem niedawno, teraz dla pewności wyjąłem i przeczyściłem. Też nic. Mechanik specjalizujący się w Renault nic więcej nie wymyślił. Mówi, że nie ma gdzie przetestować auta, bo przecież problem jest dopiero przy dużych prędkościach. Pomóżcie proszę.
  7. Panowie! Rewelacja ;) Sam kiedyś przeszukałem pół internetu w poszukiwaniu takiego opisu, jednak nieskutecznie. Nie wpadłem wtedy na pomysł szukania na francuskich forach :] Działa dobrze, chociaż jakość dźwięku nie powala. Kabel dobry, może styki w wtyczce do radia nie są jakieś super, albo słabo łączą. Jest generalnie sporo ciszej niż np. Radio. Źródło dźwięku dobre, przy innym wzmacniaczu jest ok. Mimo wszystko, najlepsze dostępne rozwiązanie ;)
  8. O, to nie tak źle Najważniejsze dla mnie, aby to potem nie rdzewiało czy coś. Dzięki za odpowiedź!
  9. Witam, Mam megankę II do kupienia, ale potrzebuje oceny tego wgniecenia. Nie wiem ile może mnie kosztować naprawa, pomożecie? https://dl.dropbox.com/u/7379368/2012-08-25%2016.30.35.jpg https://dl.dropbox.com/u/7379368/2012-08-25%2016.30.20.jpg Jest to próg od strony drzwi pasażera. Dziwi mnie, że drzwi nie oberwały .. Zostawiłbym to tak jak jest, ale lakier jest zdarty, więc trzeba jakoś zabezpieczyć. Boję się też, że drzwi zaczną zawadzać (teraz jeszcze nie zawadzają). Ile może mnie to kosztować u lakiernika/blacharza?
  10. Gdyby kogoś interesowało to mam zdjęcia przed stłuczką: https://dl.dropbox.com/u/7379368/IMAG0559.jpg i po: https://dl.dropbox.com/u/7379368/IMAG0574.jpg Moim zdaniem, to mogła całkiem nieźle oberwać w przednie koło i to właśnie ono przyjęło całe uderzenie. Pozdr
  11. Dzięki za odpowiedzi, dzwoniłem też do sprzedawcy który powiedział że: - sprowadzony był na wiosnę - dlatego zimówki - był delikatnie uszkodzony - lampa, błotnik - wymienione, stąd też zapas na przednim kole - jeździła kobieta, - do wizyty w serwisie komputer pokazuje 6 tyś km - z tyłu zderzak delikatnie obrysowany - widać na zdjęciach - to jest plastik prawda? Ma podesłać zdjęcia uszkodzeń i VIN, wrzucę jak dostanę. Pozdro
  12. Witam, Czy mogę prosić o spojrzenie na Megane 2.0 Turbo: http://otomoto.pl/renault-megane-skory-2-0turbo-bdb-stan-C25445255.html PS. Ma ktoś takie turbo? Psuje się? Jakieś niespodziewane koszty mogą mnie czekać z tego powodu? Z góry dziękuję :)
  13. Jak już tak dyskutujemy .. to muszę powiedzieć, że nie ma tam wcale dostępu od spodu samochodu. W coupe ph 2, jest tak, że zderzak dochodzi bardzo blisko do chłodnicy (ręki się nie przełoży). A sam zamek jest nad zderzakiem, więc dostępu nie ma. Sam próbowałem, rękę można włożyć zaraz pod tablicą rejestracyjną, ale nie sięgnie się daleko. PS. zderzak przykręcony jest też od góry ;]
  14. Nie wyobrażacie sobie mojej radości .. gdy okazało się, że kratki nie były przykręcone Wyciągnąłem jedną, poprawiłem linkę, która tylko wypadła z zaczepu i już normalnie wajchą otworzyłem W serwisie za wyłamanie ramek i naprawę chcieli 40 zł. Ramki, nie wiem ile. Pozdro :]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!