Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

elliotek

Użytkownik
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Grand Scenic III
  • Silnik
    1.5dci 110KM FAP
  • Przebieg (tys.km)
    285

Ostatnie wizyty

562 wyświetleń profilu
  1. Dzięki, auto odstawiłem do mechanika, mam nadzieję, że to będzie podobny problem.
  2. Spotkał mnie dziś problem z moim Scenic III, otóż nie potrafię wbić wstecznego, tak jak by coś blokowało gałkę zmiany biegów, ale dodam również że raz na jakiś czas udawało mi się go wbić w szczególności jak autem przejechałem kilka km. Ściągnąłem meszek i tam nic nie blokuje gałki zmiany biegów coś głębiej. Miał ktoś taki problem?
  3. Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF lub FAP. Różnica między nazwami to po prostu skróty – pierwszy pochodzi z języka angielskiego drugi z francuskiego.
  4. Citroen i peugot maja mokry filtr cząstek stałych.
  5. Z tą pracą silnika to faktycznie coś nie tak masz, ja mam w swoim przejechane prawie 230k i silnik chodzi cały czas równo nic głośniej nic ciszej. Choć od kąt wlałem LM do baku mam wrażenie że faktycznie jest ciut ciszej.
  6. No jakoś dziwnie działają te nasze klimy. Jestem teraz w serwisie i nie robię tej kontroli letniej bo oni jeśli chodzi o klimatyzacje tylko sprawdzają jakie zimne powietrze wychodzi, a tyle to ja sam potrafię zrobić. :) Wczorajsza wymiana filtra kabinowego przyniosła pozytywny efekt. Wygląda że teraz chodzi ... chłodzi jak powinna. Pierwszy raz sam wymieniłem ten filtr i wbrew pozorom operacja trwa max 15min i jest prosta.
  7. Moj poprzedni scenic II w dniu sprzedaży miał 265tys km, nigdy nie była robiona turbina, wtryski. Auto praktycznie nie dymiło. Dziś obecny właściciel ma ponad 300tys i brak problemów. Da się?
  8. Byłem w niedziele w noraauto bo maja sprawdzanie klimatyzacji za Free i zważyli ilość czynnika i wyszlo ze pelne. Jutro będę w serwisie Renault na sprawdzeniu wakacyjnym auta to miedzy innymi klime sprawdzaja. Napisze jutro co powiedzieli.
  9. Wymieniam dziś filtr i zobaczę czy jest poprawa. Znajomy od klimatyzacji mówił mi dziś że często problemem w renault jest zbyt duża ilość oleju w układzie klimatyzacji....?!
  10. Przepraszam za odkopanie tematu:) U mnie teraz podobnie przy temperaturach powyżej 28-30 stopni również pojawia się problem z chłodzeniem. Klimatyzacje nabijałem w czerwcu, filtr kabinowy wymieniałem bodajże w lutym. Czy faktycznie może to być wina filtra?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!