Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jasiu105

Użytkownik
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    laguna
  • Silnik
    1,9dti hotronik 117ps
  • Przebieg (tys.km)
    228000

Ostatnie wizyty

506 wyświetleń profilu
  1. tak ogolnie to klania sie wujek goooooogle i instrukcja obslugi :D laguna ma 2 liczniki przebiegu dziennego,duzy i maly ,kasujesz je kazdy osobno za pomoca przycisku na desce rozdzielczej. oba liczniki kasuja soe po osiagnieciu 10tys .km. dlaczego masz na obu to samo ? bo ktos kiedys skasowal oba jednoczesnie . przelac na maly przebieg i przycisnij przycisk na liczniku i skasuja sie dane z malego przebiegu,wskazania zuzycia pojawia sie po przejechaniu ok. 400m i przekroczeniu predkosci 25km/h instrukcja obslugi
  2. a moze do tych felg potrzebne sa dluzsze sruby? porownaj ile gwintu wystaje z fegi stalowej ,a ile z aluminiowej.jesli tyle samo jest ok ,jezelimniej niz w alu trzeba dluzsze sruby.
  3. jedna diagnostyke wykonales,a sprawdziles autko po kilku dniach ponownie? np blad zasilanie pierscienia moze sie pojawiac ponownie i wymienisz pol samochodu a okaze sie ze gdzie jest wadliwe polaczenie i immo glupieje. poza tym po kupnie samochodu ,(szczegolnie jak napiosale gosc jezdzil prawie 80 tys km na jednych swiecach) wymienia sie sie wszystkie filtry ,swiece,rozdzielacz zaplonu jezeli taki istnieje. Filtr paliwa moze dawac takie efekty,przewody zaplonoiwe rowniez ,swiece. orzyczyn moze byc wiele,dlatego trzeba wykluczyc po kolei wszystkie opcje. podlacz autko pod clipa jeszcze raz i sprawdz czy pojawily sie nowe bledy.
  4. po wymianie koronki jezeli wszystko jest ok kontrolka musi zgasnac.jezeli swieci sie nadal oznacza to blad aktywny w systemie (abs) a wiec podlaczyc pod clip-a i sprawdzic co autko boli. nawiasem mowiac po co wymieniales pierscien abs? byl pekniety ,skorodowany ,luzny?
  5. jasiu105

    5 bieg

    wypusc olej zdejmij dekiel z skrzyni.wkrec srube ktora sie odkrecila na kleju do gwintow. zrob od razu zaim rozwalisz kolejna skrzynie.
  6. jesli masz dti to ten silnik podejdzie bez zadnego problemu.jezeli pochodzi z megane to tym bardziej jezeli pochodzi z laguny moze bym konieczna wymiana osprzetu.
  7. sprawdz swiece,nastepnie jezeli beda ok spraawdz czy po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplon pojawia sie napiecie na swiecach jezeli nie winna wiazka lub przekaznik od swiec jezeli tak sprawdz czujnik polozenia walu na gornej obudowie sprzegla. jezeli bedzie ok sprawdz poloczenia masy i popraw je ew.jezeli objaw nadal bedzie wystepowal daj rozrusznik do regeneracji zaqnim go jednak wykrecisz napisz co dzieje sie ze wskaznikiem obrotow podczas krecenia rozrusznikieme. jezeli obroty skacza gora dol do kilku tys obrotow na 100% winny rozrusznik.
  8. do silnika dti tylko clip albo kts ,ew ,jakies inne programy w ltorych licencja kosztuje wiecej niz wartosc twojego autka :)
  9. zapytaj wujka gooogle o dialogys i wyskoczy od groma linkow do pobrania. :D
  10. pozwole dorucic swoje trzy grosze ,autor tematu podlacz swoj samochod pod clipa i sprawdz wszystkie czujniki po kierunkiem prawidlowosci dzialania. sprezarka klimatyzacji wlacza sie tylko do pewnego zakresu temperatur,ma za zasadanie usuniecie wilgoci zawartej w powietrzu poprzez jego schlodzenie. w temperaturach ponizej zera nie ma sensu uruchamianie sprezarki gdyz samo powietrze jest juz suche lub zawiera bardzo minimalna ilosc wilgoci. w sklad sterownika klimatyzacji wchodza czujniki temperatury wewnatrz kabiny ,na zewnatrz i czujnik wilgotnosci podaja dane dla sterownika a ten decyduje w jaki sposob regulowac temperature . uszkodzenie jednego z nich lub np.spadniecie z mocowania,zakurzenie wskutek ubiegu czasu powoduje podanie falszywych danych a co za tym idzie nieprawidlowa praca. jak juz przemo pisal moze byc rowniez winny zawilgocony wklad filtra kabinowego,jego niewlasciwy montarz. czesta przyczyna blednego dzialania klimatyzacji AUTOMATYCZNEJ jest zablokowany/zatarty mikrowentylator czujnika kabinowego . zdemontuj go i sprawdz czy po wlaczeniu zaplonu zaczyna sie obracac.
  11. moj klekot odpala nawet przy -28 bez swiec ,mam webasto :!: :!:
  12. tak przegladam ten temat i rzeczywiscie opcja przerobki jest ciekawa ,ale jeszcze ciekawsze sa ceny na alledrogo za uzywki 40-80pln podczas gdy w aso nowe kosztuje nieco ponad 100 :!:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!