Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rafal_80

Użytkownik
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic II
  • Silnik
    2.0 16V + BRC
  • Przebieg (tys.km)
    110
  1. Sprawdź kolego kostkę połączeniową znajdującą się za bocznym plastikiem przy lewej nodze kierowcy. W miejscu gdzie znajduje się otwarcie maski. Jest tam bardzo bogato rozbudowana kostka która lubi wilgoś i lubi korodować a wtedy potrafią się dziać cuda.
  2. Dokładnie tak jak pisze Merkaba, żadna filozofia. Swoją drogą to niezła cena za robociznę. Brać dodatkowe 100 zł za odkręcenie kilku śrub, gdzie guma kosztuje grosze. Skandal!!!
  3. Po 5 minutach pracy mechanika na clipie po falowaniu obrotów ani śladu. Usługa koszt 150zł.
  4. Witam. Ja miałe ten sam objaw. Wymieniłem ten zawór, wyczyściłem przepustnicę i zaczeło się falowanie obrotów. Tego dźwięku się nie pozbyłem, nadal skrzypi. Po zasięgnięciu informacji w ASO w silnikach 2,0 16V jest to dość częste zjawisko. Taki bubel fabryczny. Na szcęscie nie powoduje to żadnych innych usterek tylko dręczy ucho. Co do falowania obrotów to wpierw wymieniłem wszystkie oringi na większe przy dolocie, uszczenienienie przepustnicy, ale i tak skończyło się w warsztacie na clipie. Pozdrawiam Rafał
  5. Witam Mam identyczny objaw jak na filmie. Mam nadzieję że to tylko żarnik. Miał ktoś do czynienia z żarnikami XenOTec? To ich strona http://www.xenotec.pl. ciekawi mnie jak u nich z jakością i żywotnością?
  6. Z tym rozpinaniem chyba ktoś przesadził. Sprowadzało by się to do obowiązku rozpinania czujników przy zwykłej wymianie opon, a to byłaby ostra głupota. Już widzę Panów wulkanizatorów jak im się chce rozpinać jakieś czujniki.
  7. Jeżeli policzysz koszt 400 za byle jaką część i dodasz 200-300 za robociznę, to kwota robi się bardzo podobna do ceny regeneracji. Załóżmy że kupiłeś za 400 otrzymałeś przesyłkę i poszedłeś do swojego speca na montaż i teraz (oczywiście Ci tego nie życzę) okazuje się nie jest lepiej, jet gorzej. Wtedy ponowny koszt demontaż i montaż oraz naciąganie się ze sprzedawcą. Jeżeli koledzy z forum nie chcą się podzielić kontaktami z Twojej okolicy, to zasięgnij informacji u lokalnych mechaników. Powodzenia
  8. Twoja wersja Scenic to I ph II Odpuść sobie tą maglownicę, bo niewierze w cuda że nowa część u jednych kosztuje 400 a w sklepie 1500. Pomijając fakt że to nie ten model. Zalecałbym Ci rozeznanie się w okolicy za specjalistą od regeneracji. Zregeneruj sobie swoją (zakładam oryginalną). Koszt regeneracji to ok 500 plus montaż. Poleciłbym Ci jakiś serwis co to kompleksowo czynią. Czyli: demontaż - regeneracja - montaż. W sytuacji jak coś spaprają to poprawiają wszystko w gwarancji. Jeśli rozchodzi się o jakiś solidny zakład to może inni Koledzy się wypowiedzą, bo to nie moje strony.
  9. Najprawdopodobniej wysiadł silniczek obrotomierza w zegarach.
  10. Wpierw sprawć, czy to aby napewno fragment prowadnicy a nie feralnego ślizgu do którego zamocowana jest szyba. Może prościej, skoro to przednie drzwi. Jeżeli ten fragment co znaqlazłeś jest koloru zielonego, to ślizg na allegro +- 25zł. Jeżeli biały to fragment kułek prowadnicy i obawiam się że będziesz musiał kupić cały mechanizm, gdyż o ile są to elementy demontowalne to wszyscy sprzedają kompetne silniki z prowadnicami cena od 100 z góre.
  11. Z tego co się orientuję, to Scenic niema relingów. Jedyny bagażnik to poprzeczki bazowe do których bezpośrednio mocujesz uchwyty na narty czy rower.
  12. Szybkość wypłaty odszkodowanie może być różna. teoretycznie mają 30 dni, ale zawsze mogą odmówić i sprawa się przeciąga. Przede wszystkim to pytanie takie. Czy była Policja i sporządzona jest notatka z miejsca kolizji? Jeżeli tak to z górki. Masz papier i jest ok. Jeżeli napisaliście oświadczenie to może być różnie. Firmy ubezpieczeniowe to niezłe dziadostwo. Powodzenia.
  13. Trochę to trwało ale wreszcie zrobiłem zdjęcia wymienionego zaworka. W sumie to chyba całkowicie niepotrzebnie go wymieniałem. Po rozłożeniu okazało się są tam dwa plastikowe elementy które przeskoczyły na sprężenie. Po złożeniu zachowuje się dokładnie jak ten nowy.
  14. Częściowo problem rozwiązany. Element wymieniony to zawór regulacji ciśnienia. Skrzypienie pojawiło się w momencie dostania się do niego oleju. Falujące obroty powstałe po czyszczeniu przepustnicy. Wykonane przyuczenie i po problemie. Auto śmiga. Pozostaje zapytanie z kąt olej w kolektorze dolotowym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!