Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

krzychk75

Użytkownik
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV GrandTour
  • Silnik
    1,2 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    45

Ostatnie wizyty

816 wyświetleń profilu
  1. Chciałbym odgrzać temat bo mam te same objawy. Czy to faktycznie czujnik położenia wału?
  2. Mnie się też tak kiedyś stało. Dopiero zamknięcie samochodu i ponowne otwarcie spowodowało że napięcie wróciło i żarówka świeci.
  3. Ja nie miałem żadnych objawów uszkodzenia katalizatora oprócz oczywiście błędu na komputerze. Dopiero po wycięciu było słychać jak wkład lata na wszystkie strony.
  4. U mnie również jak koledze k3848 komputer wykrył błąd "Obwód czujnika zderzeń prawych przednich drzwi". Czy któryś z kolegów poradził sobie z tą usterką? Gdzie szukać tego czujnika? Czy problem leży w obwodzie czujnika czy może sam czujnik jest uszkodzony? Problem jak na razie rozwiązany. Pomogło poruszanie kostką w drzwiach. Błąd zniknął i jak na razie spokój. Wygląda na to, że w kostce coś źle łączy.
  5. U mnie przyczyną włączania się wentylatora na 2 bieg od razu, była uszkodzona chłodnica klimatyzacji (wysypały się lamele od dołu tak ok 1/2 może więcej). Po wymianie chłodnicy na nową wentylator włącza się tylko jak jest bardzo ciepło a samochód stoi w miejscu.
  6. Druga sonda lambda służy tylko do kontroli jakości spalin i nie ma wpływu na pracę silnika. Nawet jak jest uszkodzona to silnik pracuje normalnie tylko komputer pokazuje błąd. Czy jej parametry się zmieniają, tego nie wiem.
  7. Ja Ci radze zamiast zamiennika, kupić używany katalizator. Ja na takim jeżdżę już 2 rok i jest wszystko w porządku. Katalizatora nie da się pominąć bo od razu wychwyci to druga sonda lambda i znów wyskoczy ci błąd.
  8. Mam ten sam problem co kilka miesięcy. U mnie pomaga zmiana ustawienia kierownicy (po kilu manewrach kontrolka gaśnie) i znów spokój na jakiś czas. Z tego wynika że nie łączy coś w kierownicy.
  9. Dzięki za informacje. Z tego wynika że coś mam nie tak. Samochód jest już po gwarancji, więc muszę sam spróbować to naprawić. Zacznę od przeglądniecia instalacji antenowej, więc jak by ktos miał jakiś schemat to będę wdzięczny. Dodano: 05 cze 2013 - 20:23 Wracam do tematu mojego radia. Z tego co widać na schemacie oprócz anteny na dachu jest jeszcze antena w szybie tylnej i wzmacniacz do niej. Sprawdziłem u siebie i faktycznie jest antena, jest wzmacniacz, ale nie podłączony (samochód miał stłuczkę i wymienioną klapę tylną). Szukałem wszędzie kabelka ale nie ma. Wg. schematu w okolicy prawego nadkola powinien być rozdzielacz na antene na dach + do szyby. U mnie natomiast jest tylko złączka i jeden przewód odchodzący do anteny na dach. Rozważam podłączyć ten wzmacniacz tylko nie wiem jak rozdzielić przewód antenowy? I jeszcze chce zapytać: czy w każdej wersji jest ten wzmacniacz? czy ktoś poradził sobie z podobnym problemem? Po otwarciu klapy bagażnika, na środku na dole jest wychodzący przewód (0,5cm) zakończony wtykiem kątowym i podłączony do szyby. Przewód wychodzi spod plastikowej osłony pod którą znajduje się wzmacniacz. TO jest Dynamique 2009r. Przyczyną słabego odbioru radia był uszkodzony pręt anteny. Po wymianie radio odbiera bez zarzutów.
  10. Wie ktoś, czy ograniczniki w lewych a prawych drzwiach różnią się od siebie?
  11. Przejechałem już chyba ok 100km, a odpaleń pewnie i więcej niż 30, a komunikat dalej się świeci. W poniedziałek wybieram się na skasowanie błędu, bo denerwuje mnie ten komunikat i kontrolki. Błąd wykasowany. Jak na razie wszystko w porządku. Więc reasumując, komunikat "Skontroluj układ wydechowy" + kontrolka engine i serwis może oznaczać zbyt małą ilość czynnika w układzie klimatyzacji.
  12. Pojeżdżę jeszcze kilka dni i będę musiał podjechać na skasowanie błędu. Bezsensu są te komunikaty, wystarczyłaby sama kontrolka, wprowadzają tylko w błąd.
  13. Chce znów wrócić do tematu komunikatu "Skontroluj układ wydechowy". A mianowicie po podłączeniu do komputera, wyszło - błąd czujnika płynu chłodniczego. Diagnosta stwierdził że albo nie ma czynnika chłodniczego klimatyzacji lub jest uszkodzony właśnie ten czujnik. Trochę się zdziwilem, ale cóż podjade do serwisu klimatyzacji i zobaczę co poradzą. Jeżeli ktoś miał coś podobnego to proszę o poradę. Byłem w serwisie klimatyzacji i uzupełnili czynnik. Było 180g a powinno być ok 600g. Więc może faktycznie to było przyczyną. Komunikat niestety jest dalej wyświetlany. Czy wie ktoś czy zniknie on sam, czy muszę podjechać na kasowanie błędów?
  14. U mnie nawet siłowo nie da się go poruszyć, chyba jest zablokowany. Spróbuje czymś posmarować ale szanse znikome :)
  15. do tego momentu też doszedlem, tylko nie wiem jak go z tamtąd wymontować. Nie widze tam żadnej śruby ani zatrzasku. A w jaki sposób go smarowałeś? Mój jest caly czas otwarty. Jak zamykam samochód to można wyczuć że drgnie (dotykając go) natomiast bolec stoi w miejscu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!