Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pasy bezpieczeństwa pirotechniczne co i jak


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam obecnie megi II ph I 3D societke:) jestem po zakupieniu kanapy i w poszukiwaniu pasów bezpieczeństwa i tu moje pytania:

1.Ładunek pirotechniczny znajduje się przy klipsach czy przy rolce pasa?:>

 

2.Czy klips w kanapie prawego pasażera jest pojedyńczy a środkowego i lewego są zintegrowane ze sobą (klipsy w które wpina się zapinkę.

 

3.Pasy tylne od 5D pasują do 3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ladunek znajduje sie przy rolce (bebnie) pasa, swoja droga pewnie w ogole nie bedziesz mial pociagnietej instalacji zeby podpiac te napinacze skoro to societka

2. nie pamietam, sprawdz ile masz dziur na klipsy to bedziesz wiedzial czy masz pojedyncze dziury na kazdy czy 1 otow na oba

3. powinny pasowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Kolego w wersji 3D nie ma pirotechnicznych napinaczy pasów w zamian za ta sa 2 dodatkowe poduszki powietrzne pod kolanami kierowcy i pasażera zapobiegajace wyslizgnieciu sie z pod pasów sprawdz na fotelu po na wysokosci konaln jest wybity znaczek AIRBAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mowie o przednich pasach w wer. 3d nie posiadają one pirotechnicznych napinaczy ani przy rolce ani przy zaczepie. W zamian za to sa 2 dodatkowe poduszki powietrzne pod kolanami na kazdym siedzeniu po jednej. Natomias nie mam pojecia jak to jest na tylnich siedzeniach ale wydaje mi sie ze nie ma nic, a juz na pewno nie przy klamrach (zaczepacz)

 

[ Dodano: 2009-01-16, 13:07 ]

post-4985-1232106919_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to. Nie chce mi się wierzyć aby nie było napinaczy, które współdziałają z przednimi poduszkami tj. z tą w kierownicy i pasażera. Chodziło głównie o to aby nie polecieć na poduszkę w momencie jej odpalenia lub znacznie to opóźnić. Napinacz ściąga pas w momencie odpalenia poduchy. Już w MI były z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Natomias nie mam pojecia jak to jest na tylnich siedzeniach ale wydaje mi sie ze nie ma nic, a juz na pewno nie przy klamrach (zaczepacz)
No przeciez jest napisane:"pirotechniczne zwijacze pasów tylnych (miejsca boczne)". Więc tylko środkowe miejsce nie posiada napinacza. Boczne mają przy rolkach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc przy temacie. W celu zainstalowania tylnego środkowego pasa należy dostać się do wnętrza oparcia. Jego tył (mowa o tapicerce) jest przymocowany wg mnie za pomocą jakiegoś zamka błyskawicznego tyle tylko, że nie mogę znaleźć suwaka - jak się tam dostać ??

 

i jeszcze jedno pytanie. To gdzie się wsadza pas (nazwijmy to roboczo wichajster) - w tyle po lewej stronie powinny być na dwa pasy a ja mam tylko na jeden - czy da się dołożyć do tego istniejącego wichajstra czy trzeba kupić od razu podwójny ??

 

Jeżeli piszę niezrozumiale to proszę o wyrozumiałość ze względu na mój mały zasób słów technicznych ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie - regulamin forum

tak tak to wiem, tyle tylko, że NIE są skręcone śrubą tylko takim coś a'la nitem... jednak jeżeli uda mi się kupić ten wichajster osobno to skręcę oba śrubą <ok> i myślę, że będzie gites :mrgreen: Pytanie tylko jak zamontować pasy ? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na kanapie od strony kierownicy powinny być dwa wichajstry w jednym mocowaniu a ty prawdopodobnie masz wichajster kanapy za pasażera. Co do tapicerki kanapy należy kupić suwak i go założyć na zamek błyskawiczny w tapicerce.

Pytanie tylko jak zamontować pasy ?

- tylne boczne czy środkowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zibo, ta wtyczka wygląda analogicznie jak ta do podłączenia poduszki powietrznej. Wyciąga się trochę żółta część, wpina wtyczkę i wciska z powrotem żółtą blokadę. Identyczna wtyczka jest w PP w kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko jak zamontować pasy ?

- tylne boczne czy środkowy ?

Środkowy.

i odpowiedź na moje pytanie - rozpina się tylną część tapicerki oparcia a poźniej zaprasza się kolegę z malutkimi rączkami, żeby zgrabnie z boku włożył pasy do wnętrza oparcia:) W takim przypadku jest najmniej rozkręcania i kombinowania - jedynym minusem są ostre krawędzie konstrukcji oparcia a po omacku to krew będzie się lała - gwarantowane :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!