Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Obwódki aluminiowe na liczniki - POLSKA i okolice


meganecoupe02

Rekomendowane odpowiedzi

No więc jestem ciekaw jak sytuacja się rozwinie bo czekam z niecierpliwością nate rameczki :mrgreen:... przy okazji wymienie przepalone żarówki...

 

PS. Przy okazji... o jakie żarówki mam się pytać do podświtlenia zegarów? Rozchodzi się o zwykłe żarówki nie jakieś zamienniki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc pan sprzedawca okazał się pełnym profesjonalistą i stwierdził,że nie można 6 osób zrobić w konia,dlatego,że 2 się wypisały z listy i uznał rabacik przy 6szt też. Więc, zamówienie złożone, w ciągu 2-5 dni mają być u mnie. Będe informował na bieżąco jak się sprawy mają.

 

Nie sposób pominąć fakt totalnej olewki na nas przez kol. Ziolo. Żadnej informacji zwrotnej,czy bierze czy nie te aluramki (pomimo pilnego udziału w innych wątkach a także mojego priv-a). 6 osób nie będzie czekać w nieskończoność,aż kolega coś napisze.

 

dla mnie osobiście zachowanie na :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elegancko, już czekam :mrgreen:

SnakeEyes, podam Ci moje dane na gg bo znowu nie mam neta i nie wiem kiedy będę miał :-?

Pozdrawiam :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wetnę się trochę w temat ale jestem po zmianie oświetlenia deski (opartej na diodach smd) i powiem tak, jest z tym mnóstwo zabawy, trzeba uważać na wskaźniki bo mi zaczęły świrować i ustawialem je kilkukrotnie, wkońcu zgubiłem kulkę przeciwwagową we wskaźniku temperatury :evil: . Efekt koncowy jest faktycznie superowy ale cierpliwości trzeba mieć duży zapas. Co do ramek to faktycznie wyglądają przednio. Autko nabiera "pazura". Postaram się zrobić zdjęcia i je zamieścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, trzeba uważać na wskaźniki bo mi zaczęły świrować i ustawialem je kilkukrotnie, wkońcu zgubiłem kulkę przeciwwagową we wskaźniku temperatury

 

to coś Ty z tym robił?? przecież nie ma opcji żeby coś świrowło, dwa liczniki robiłem 3 razy (zmiana była w jednym) i za każdym razem było dobrze wszytko.

Wybaczcie za OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskaźniki ustawiałem tak jak były na początku a po podłączeniu do kostek obrotomierz i prędkościomierz spadały poniżej "0" natomiast temp. i paliwo lekko się unosiły i co zmieniłem na poprawne położenie to z powrotem się ustawiało jak chciało. W końcu się udało ale nerwów mi zeżarło co niemiara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ma piernik do wiatraka? przecież przy zakładaniu alu ramek nie trzeba sciągać wskazówek....czy trzeba w Megance,bo już zgłupiałem...

 

W escorcie jak zmieniałem tarcze,to trzeba było sciągać wskazówki. Obroty najprościej ustawić o ile pamietasz ile miałeś mając auto na luzie,temp miałem ok założone a prędkościomierz ustawiałem jadąc za żoną,ona jechała 40km/h więc jak trzymałem dystans to też miałem 40 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się trochę cieplej zrobi to i będą fotki z mojej strony :mrgreen:

 

[ Dodano: 2009-01-23, 07:02 ]

A więc pan sprzedawca okazał się pełnym profesjonalistą...

 

Wcale mu się nie dziwię.Sprzedać 6 kompletów,to nie to samo co 1 raz na jakiś czas. ;-)

 

Ps.Dziwię się jednak,że cena do I/I jest taka sama jak I/II,skoro do pierwszej wersji potrzebne są trzy ramki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!