Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Chwilowy brak mocy


Mil3k6

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam taki problem podczas jady moja M2 1,9 DCI traci na około 2 sek. moc jak by mi ktoś gazu odją. Dzieje sie to tylko na zimnym silniku i trwa naprawde około 2 sek i pojawia sie przy około 1500 obrotach. Zastanawiam sie czy to moze byc przepływka lub coś innego ale nie mam pjecia co???

 

[ Dodano: 2008-12-17, 09:12 ]

na chwie obecna jest ok. Poruszałem troche kostka przy pedale gazu i juz od kilku dni nie pojawił mi sie taki objaw wiec moze to było to :))) zobaczymy narazie jest ok :mrgreen:)

 

[ Dodano: 2009-01-05, 09:15 ]

Mój chwilowy brak mocy pojawia się ponownie wiec postanowiłem wypiąć wszystkie wtyczki w silniku i właśnie w nie wpsiknąć trochę WD-40 i pomogło ale na krotko. Na chwilę obecna jest objaw typu zawieszani się na jakichś obrotach np.1800 samochód nie przyspiesza ani nie gaśnie w momęcie wciśnięcia sprzęgła. Teraz moje pytanie jak można dodać gazu w komorze silnika co jest za to odpowiedzialne w Dieslu może to właśnie tam cos nie kontaktuje. Albo jest to jakiś czujnik ale szkoda mi kasy na Kompa aby się okazało ze nie ma żadnych błędów.

 

Proszę o pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam

 

1.9dCi 120KM.

Od tygodnia czy dwóch mam podobny problem.

Myślałem, że to filtr paliwa więc wymieniłem wszystkie filtry i olej.

Filtr paliwa był cały zapaskudzony.

Po wymianie jest jakby lepiej choć czasami autko zasłabnie.

Problem pojawia się na drugim lub trzecim biegu zaraz po zmianie biegu.

Gdy odpuszczę pedał gazu i nacisnę ponownie zaczyna przyspieszać.

 

Może kolega z postu wyżej rozwiązał ten problem, bądź ktoś jeszcze z czymś takim się borykał?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi.

Spróbuję się dobrać do EGR po weekendzie majowym i zobaczymy co się będzie działo.

Dla pewności przeczyszczę też czujniki przy pedałach.

Jest ktoś w posiadaniu manuala do demontażu i montażu EGR?

Po rozglądnięciu się na forum trochę informacji zgromadziłem, ale fachowych manuali nigdy nie za wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ja mam podobnie po wymianie 4 wtryskiwaczy. raz mi się zawiesił na chwile i nie chciał jechać na 2-gim biegu. pościłem gaz, dodałem po chwili i ok.

dodam że właśnie wymienili mi 4 wtryski bo auto w ogóle nie chciało jechać, brak mocy, jak odpinałem przepływomierz to było w miarę ok ale auto nie miało dołu, przyspieszało dobrze od załączania się turbiny, około 2000 obr/min. na "nowych" wtryskach - pełna moc, aż się milo jeździ i w końcu zaboksuje kołami <ok>

egr czysty, przepływka sprawna. co może być powodem takiego zawieszania się? może syf w układzie paliwowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z mocą podczas przyspieszania - chwilowa utrata mocy (Megane II 1,9 dci 2003r) Po pięciu wizytach w serwisie stwierdzono że to przepływomierz. od wczoraj jeżdżę z odłączonym. auto jeździ bez uwag. nowy przepływomierz w serwisie to 1050 zł. Znalazłem w sklepie za 560 zł siemens, podobno jest to oryginał. Czy ktoś posiada wiedzę, czy rzeczywiście siemens jest częścią oryginalną i można ją śmiało zamontować. na tak zadane pytanie nikt nie odpowiedział. kod części 7700109812 podany przez serwis zgadza się z tym na siemensie. Dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko pytanie czy to na pewno przepływka.

u mnie na odpiętym auto też jeździło w miarę ok, a wymienili mi 4 wtryski bo to była ich wina.

czy rzeczywiście przepływomierz może chwilowo nie działać? ja zauważyłem że dzieje się to kiedy na dworze jet wilgotno, po deszczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak mocy chwilowy w mojej M2 był spowodowany powietrzem w układzie paliwowym. Mianowicie była mała dziurka miedzy filtrem a pompą wysokiego cisnienia w wezyku. Wiec zaciagało mi powietrze zamiast ropy wymiana to koszt 8 zł wezyk 2 zł 2 x opska i gotowe lata jak dzika :):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jak zlokalizowałeś tę dziurkę? sam zrobiłeś wymianę? chyba ciężko się dostać do filtra paliwa i pompy. czy jak odłączałeś przepływomierz to dalej miałeś spadki mocy? możne u mnie jest to samo... bo ostatnio mechanicy stwierdzili że mój filtr paliwa był do połowy zalany ropą, wymienili na nowy i tyle. może to to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed filtrem masz czarną gruszkę pompuj nia tak długo az nie zrobi sie twarda i popatez po wsztstkich wezach czy gdzies nie cieknie ja w ten sposob zlokalizowałem wyciek. A gruszka jest do tego aby uzupełnic lub zalać such filtr ropy - gdy zabaraknie Ci paliwka aaa a pompa wysokocisnieniowa jest na samej goze bardzo dobrze widocznadochodzi do niej 1 wezyk od filtra - ona sama zaciąga paliwo z filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!