Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co Was ostatnio wkurzyło?


knq

Rekomendowane odpowiedzi

Po wczorajszej hardcorowej ulewie gdzieś podeszła woda (prawdopodobnie spryskiwaczem szyb) i doszło zo zamoknięcia kopułki w której po próbie odpalenia wypaliły się 2 styki normalnie jak mnie kiedyś coś strzeli....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiejszy dzień, to pasmo porażek.

1. Jazda autostradą, zapaliła się kontrolka od ładowania akumulatora.

2. Po zjeździe z autostrady i przejechaniu ok. 2 km, auto zgasło. Dodam, że te 2 km przejechałem od momentu zapalenia się kontrolki. Auto pozostawione przy drodze.

3. Telefon do Pomocy drogowej, po 30s rozmowy, skończyła się kwota na karcie.

4. Łapanie "stopa". Po 40 min. polowania, w końcu jakiś Duńczyk się zatrzymał. Po powrocie do domu, wypad do pobliskiego mechanika, nie ma czasu i chęci aby pomóc.

5. Po południu, udało mi się załatwić transport do auta ( i przy okazji kupić kable rozruchowe). Auto ożyło.

6. Podczas powrotu do domu (6km) znów zapaliła się kontrolka. Aby dojechać do domu musiałem jechać bez świateł (za jazdę bez świateł dostaje się tu mandat, i to nie mały).

7. Wypad ponownie do sklepu po prostownik. Po 2 godzinnym ładowaniu, akumulator znów w aucie. Po przejechaniu 2 km znów zapala się kontrolka. Powrót do domu, jak poprzednio.

8. Diagnoza, alternator do wymiany. Za naprawę mechanik życzy sobie 1000 koron + 500 za alternator (na PLN to będzie ok. 800 zł). Ręce mi opadły, zwłaszcza, że moja kobieta nie ma jak teraz wrócić do domu...

Auto jest potrzebne, a tu takie coś. Na dodatek (taka wisienka na torcie), padły baterie w pilocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie była kwestia naciągnięcia paska. Nowy alternator tak średnio pasował i między nim, a kołem pasowym było przesunięcie w osi o jakieś 2cm. Po ciemku tego nie było widać (na gwałt naprawiałem auto). To wystarczyło, aby pasek się przetarł. Wytrzymał 300 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Po ok roku od remontu silnika wywalilo olej uszczeka podglowica wszysko zafajdane olejem. Sprawa poszla do reklamacji a dokladniej uszczelki producent wyparl sie poniewaz zostala zamontowana ”nie fachowo” i nie zwroca kasy. Tylko siasc i ryczec mie dosc ze zblizaja sie swieta to jeszcze nie ma czym do pracy smigac :/ Pozostaje jakos to wszystko poskladac...

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Rozmowa z Panią z banku, bo chcę tam zamknąć konto.

Ale żeby to zrobić to ponoć trzeba mieć jakiś telekod.

Więc 3 rozmowy trwało ustawianie tego cholerstwa,

a w rozmowie nr 4 nikt mnie nawet o niego nie poprosił.

 

Wkurzają mnie notorycznie dzwoniący konsultanci Orange,

którzy próbują wcisnąć mi jakiś super telefon w super cenie.

Mam moją NOKIE w Plusie i to mi wystaczy,

ale Pani tego nie potrafi zrozumieć,

bo przecież w tym roku święta

i taki fajny nowoczesny telefon mógłby był ciekawym

prezentem pod choinkę.

 

Wkurza mnie jak muszę rano wstać kiedy na dworze jest jeszcze ciemno.

 

A raz na jakiś czas wkurza mnie wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś baran próbował zdjąć mi zaślepkę zamka przy klamce - efekt taki, że porysował element, zrobił wgniotę na drzwiach i tyle. Część za 5 zł mozna kupić, albo całą klamkę za 15 ale nieeee, lepiej komuś zdjąć :mrgreen: Łapy bym łamał za coś takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma tak wyprzedzać to niech sie lepiej za to nie zabiera zupełnie jak wyprzedzające sie tiry jeden jedzie 90 drugi 92

Myślałem, że to tylko mnie denerwuje.

Mi ostatnio z kolei ktoś (całe szczęście) lekko uderzył w błotnik i grzecznie sobie odjechał, w myśl zasady "prawie nie widać, więc nic się nie stało".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zaś denerwuje taki mały drobiazg, zamykanie tematów poprawnie nazwanych i dopisanie: takie coś już było poszukaj sobie, zamykam!" Dla jasności dodam, że nie chodzi mi o moje tematy, bo jeszcze żadnego nie założyłem, tylko chodzi mi o tematy innych użytkowników i moje poszukiwania i przebijania się przez kilkanaście tematów z problemem, który został dobrze opisany i nazwany i zamknięty bo gdzieś to było. A potem jakiś łaskawy admnin forum nad którymś człowiekiem "z liściem na głowie" się zlituje i zapoda linka do tematu o nazwie "ćwierkotanie w wentylatorze" co to program ornitologiczny jest. Syf taki na forum Meganek panuje, że szok. Jak ktoś ze Sceników napisał: "Meganki piszą wszędzie" i fakt, facet zadaje pytanie odnośnie rezystora dmuchawy w Megan II i dostaje linka do tematu o Scenikach. Dlaczego? Bo gdzieś w połowie dyskusji odnośnie rezystora w Sceniku ktoś z Meganek zaczął pisać odnośnie rezystora w Megance.

Czytelniej by było gdyby takie tematy gdzie gościu napisze problem a admin zamyka zostały usunięte, a nie że człowiek się przebija przez ten śmietnik. Chyba z pół roku mi zejdzie zanim zadam jakieś pytanie, bo drżę na myśl o tym jak ktoś zaraz z niekłamaną satysfakcją zapierdzieli łapkę z napisem regulamin, albo smarnie "to już było poszukaj sobie". Na forach samochodowych gdzie wcześniej uczęszczałem admin na PW pisał to już było i sam przenosił wątek do odpowiedniego tematu, bo był życzliwym człowiekiem i chciał pomóc.

To mnie właśnie dzisiaj wkurza i wczoraj wkurzało i jeszcze kilka razy w innych dniach.

Ale kiedyś się przyzwyczaję może.

 

Na szczęście sporą część już znalazłem i sobie wynotowałem i warto było i fajnie jest wiedzieć, że są wśród was ludzie co mają wiedzę i chęć się nią podzielić.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!