Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

(MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II


Rekomendowane odpowiedzi

Sprwadziłem wygląda ok wypiołem wpiołem (oczywiście odpięty akumulator) i to samo a ze serwis kasuje 150 za podpięcie i diagnoze ciezko mi wymyślić co dalej może być nie tak :-(

Nawet teraz byłem jeszcze raz wszystko porozpinac wyczyścić spiąc i ... nic efekt ten sam

 

Odwiedziłem dzisiaj kumpla i błędy :

9d pretensioners memory circuits isolation short circuit to earth

8g drivers pretensioner circuit resistance open circuit

10g warn light circuit :short-circuit loss to +12v

 

:mrgreen: no i sie udało ..... czasmi trzeba się na głowić ale warto....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andrzej27r tylko zakładajac taki licznik mam licznik przebiegu analogowy.

Czy to da sie podlaczyć w miejsce jak był cyfrowy.

A wtym co pokazałem to zmienic tarcze i jak ktos wcześniej pisał zmienić przebieg z mil na kilometry czy to jest do zrobienia.

Może tez trochę wiecej zabawy z tym by było ale mam taki jak chcę z kompem i licznik cyfrowy przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można kombinować z angolem ,ale to i tak tanio nie wyjdzie ,lepiej już wstawić od ph2 ,taniej wyjdzie i efekt lepszy ,samego wyświetlacza nie wstawisz ,w miejsce gdzie jest analogowy licznik kilometrów ,jakiś czas temu widziałem nówkę licznik z kompem do ph1 ,bez przebiegu ,sam się zastanawiałem nad nim ,ale korekta licznika też sporo wychodzi i zrezygnowałem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sbanys, anglik Ci sie nie opłaci. Przeprogramowanie z anglika na europę to koszt ok 150-200zł, może przy okazji zrobią Ci korektę przebiegu. Jak nie zrobią to doliczyć trzeba koszt od 30-150zł. + wymiana tarcz na europejskie. Zajmuje się tym firma w Gdańsku albo Gdyni. Jest też szansa, że przy tym przeprogramowaniu licznik zostanie uszkodzony i nie będzie pokazywać wskazań komputera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawisza1980, musi być ADAC EU - wtedy na 100% jest komp.

Jak jest STD EU - nie ma kompa.

Jak jest MONTRE EU - na 99,9% nie ma kompa.

 

Jak zamiast EU jest GB tzn że jest to anglik <szukaj>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SZYLO, informacja o spalaniu: 50 pin ECU (komputer pod maską) podłączasz do 4 pinu przezroczystej kostki licznika.

 

Najpierw sprawdź czy na tych pinach, które podam nie masz przypadkiem przewodów, może wystarczy podłączyć sprzęt i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie jak u zawisza1980, instalacja już była wiec kupiłem tylko licznik i manetkę. Wymiana jest prosta wiec każdy sobie poradzi. Do tego przebieg pomiędzy moim licznikiem a tym z komputerem różnił się tylko o 500 km więc nie było sensu zmieniać.

 

Ps. nie dajcie się naciągnąć na kupno licznika za 200-300 zł. Mi udało się znaleźć w jeden dzień licznik za 60 zł a manetkę za 30. Koszt niewielki a satysfakcja ze zmiany bezcenna <szukaj>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!