Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

(MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II


Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolego Daren i na wstępie odrazu szacun za manula za pomysł , mam pytanie do góru i jakby nie patrzeć prekursora i autora tego przedmiotowego tematu jak i liczęna innych których też równie gorąco pozdrawiam <piwko> Mam Scenica 2.0 benz 8 V 115 KM i przerzuciłem sobie zegary z jaeger na sagemy + manetka bo mi padły moje w efekcie czego poradziłem sobie z hamulcem ze stopem , z abs-em pójde do jakiegoś elektronika to mi zlutuje ( 3 rezystorki o wartości 10 i tranzystor BC 547 widziałem koledzy schematy pokazywali . Ale mam inny problem przekręcam zapłon poduszka mi sięzaświeca ale zaraz gaśnie jak ustawa przewiduje ale gdy odpalę samochód zapala mi się poducha i świeci i świeci świeci :oops: . pin i połączenie sprawdzałem niby ok. Czy w takim przypadku będe musiał zrobić też taki sam inwerter ( te same wartości ) do airbagu czy to nic nie da ?

 

Dodano:

Ponadto świeci mi się kontrolka serv ale to chyba normalne abs i na dodatek po uruchomieniu silnika airbag to i service . Dokopałem się że trzy rezystory do abs-u mają mieć jednak wartości nie 10kohm tylko 30 k ohm to jaka ma być jednak prawidłowa wartość ? I jeszcze jedno pytanie odnośnie schematu z abs kabel oznaczony na jednym z rysunków 12 V (z aku czy z któregoś pina z kostek) a niby na schemacie drugim nie widziałem (załączam schematy wklejone przez kolegów )

post-3573-1280740615_thumb.jpg

post-3573-1280740615_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hajas wszystkim jeśli o mnie chodzi to ja już się uporałem ze wszystkim nic nie razi po oczach wszystko ok sam jednak zlutowałem inwenter (i jak doszedłem to jeden reyzstorek ma 1 kilo a nie jak myślałem wszystkie trzy po 10) w sumie wszystko sam no oczywiście z pomocą was wszystkich dzięki bardzo jeszcze raz niby mała rzecz a cieszy Pozdro <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Już jakiś czas temu założyłem licznik do megany żonki. Wszystko działa dobrze poza dwiema rzeczami:

1. Mam wrażenie że licznik działa z takim jakimś opóźnieniem. Jakby za późno reagował.

2. Źle liczy spalanie - pokazuje mi około 2l/100 mniej. Może to wina tego opóźnienia bo faktycznie wskazania zużycia chwilowego zmieniają się powoli.

Czy macie też takie problemy? I jak je rozwiązać?

 

PS.

Na wolnych obrotach żarzy mi się kontrolka ładowania i jeszcze jedna. Ktoś już to opisywał, ale rozwiązania brak.

 

[ Dodano: 2010-09-09, 13:59 ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie:)

 

Po dłuższym czasie mam znowu problem z moim licznikiem, który przekładałem z pomocą krzemyka i Darena :)

 

a więc może ktoś wie...nagle znikła mi inf.o chwilowym spalaniu, na 100km i ilosc km do tankowania. Pojawił się błąd d (błąd w przepływie paliwa od ponad 16km) po usunięciu palą się kreski i nic. Chciałbym zrobić nowy kabel, lecz bezpośrednio pod ECU, a nie pod skrzynkę z bezpiecznikami. Czy wie ktoś w jaki PIN muszę się wpiąć w kompa,aby była informacja o spalaniu? mam megane coupe 1.6 PH1 8v. Proszę o odpowiedz lub wskazówki, ponieważ juz mnie to męczy:( :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz dostępu do schematu, możesz użyć omomierza Żeby sprawdzić, skoro stary kabel jest to odłączasz wtyczke od kompa i od licznika, przy liczniku podłączasz omomierz do odpowiedniego pinu gdzie jest sygnał o spalaniu, a przy kompie podpinasz do każdego pinu i sprawdzasz gdzie masz zwarcie - czyli znajdziesz pin. tylko dla bezpieczeństwa odepnij akumulator...

 

Może warto obejrzećdorabiane przewody jesli masz, może tam przerywa ( np. nowe wtyczki przy liczniku ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze krzemyk a nie ma sposobu na udostępnienie tego pinu?bo pamiętam, że albo Daren albo Ty mi mówił gdzie jest pin w kompie (inf.o spalaniu) kable i wtyczki posprawdzalem i niestety nie działa..migają kreski a nic nie grzebałem po prostu z dnia na dzien przestało działać:) może kabel mam zły albo za gruby sam nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak styku, kiedyś podawałem który pin musi być, tu na forum też była ta informacja, na mckp też ją chyba podawałem. Poszukać trzeba :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki meganecoupe02 :) komp zrobiony!!!, myślałem, że coś się zepsuło na amen, a kabelek z pinu 50 u mnie w kompie w 1.6 PH1 był po prostu wcześniej skręcony i opatulony taśmą, która po czasie puściła i nie miał informacji..takie to było proste :) :) :) :) prawie rok bez kompa ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!