Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

(MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II


Rekomendowane odpowiedzi

Mogą być z diesla, bynajmniej ja myślę, że są uszkodzone, bo ja też tak miałem. Ewentualnie sprawdź jeszcze raz połączenia z kostkami, jeśli wszystko ok to rozglądaj się za nowymi zegarami. Ja za te co mi nie działały dałem 100 zł, a drugie kupiłem za 120zł.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mistrzowie.

Jak opisał autor z 1 posta wszystko zrobiłem jak należy i wszystko działa lecz jest mały problem.

Siecą się kontrolki od ABS-u SERVIS i ręcznego. W pierwszym poscie jest napisane że osoby które nie posiadają ABSu muszę zewrzeć PIN 14 i 15 z kostki czerwonej i dodać do masy, tyle że ja posiadam ABS w samochodzie.... Co może być przyczyną? Ktoś miał podobny problem?

 

Podpowiem że z kostki czarnej PIN-9 ( kontrolka zużycia hamulców) u mnie w samochodzie jest ale przy nowym liczniku (tzn z komputerem) nie mam złączki mam poprostu wolne pole, lecz po podłączeniu problem nadal występuje.

 

 

edit...

po podłączeniu pinów 14 i 15 z czerwonej kostki wszystko działa jak należy

 

post-74834-0-48504200-1415291651_thumb.jpg

Edytowane przez nanek77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam was wszystkich.

Od dawna próbowałem to zrobić aż znalazłem ten temat. I mam kilka pytań bo tak kable mam puszczone zegary mam z numerem p7700427896A i wszystkie kable podpięte i nie pokazuje mi spala i chce sie upewnicz czy zegary musze zmieniac bo nie posiadaja komuteraz?

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie wiem ale dostałem na szrocie całą kostkę i komputer działa jak marzenie. Jedź na najbliższy szrot i kup kostkę.

Zamówiłem te konektorki Sicma 150 i 280 w dniu napisania postu. Okazało się, że to strzał w dziesiątkę i na nich zrobiłem sobie całą brakującą instalację.

Ale, że dawno tu nie zaglądałem to nie zauważyłem Twojego posta.

Będzie dla potomnych: konektory w Megane I w kostkach to Sicma 150 (cieńsze) oraz Sicma 280 (grubsze)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...

Witam.

Pacjent Megane I phI 1.9dTi, zmienione zegary na phII. Komp pokazuje spalanie, prędkościomierz działa, wszystkie kontrolki jak trzeba, tylko obrotomierz pokazuje wartości pomiędzy 6 a 7 tys, a po dodaniu gazu kończy mu się skala. Jak sobie poradzić z tym problemem ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

witam mam maly problem po zmianie licznika na phii

 

autko megane i phi 1.6 8v wersja z komputerem i z cyfrowym licznikiem padl predkosciomierz i z checi wymiany licznika i w/w czujnika predkosci

wymienilem licznik na phii

 

bledy z jakimi walcze

- brak kontrolki oleju - wyswietlacz pokazuje oil ok

- podswietlone kontrolki airbag, hamulca i ladowania w czasie jazdy - pin3 przezroczystej kostki podpiety tylko pod pin 5 czerwonej z licznika i dalej to samo.

kable wszystkie posprawdzane ...

 

w starym liczniku bylo ok ;/

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich !

Wymieniłem w Megane I 2002 r. licznik Jaeger 8200/071/811 - bez komputera ( 2 kostki - czerwona i szara ) na wersję z komputerem też Jaeger 7700/427/900 C. Wszystkie

przewody były fabrycznie pociągnięte więc wymiana licznika i manetki odbyła się bez problemów. Komputer działa poprawnie, ale zauważyłem że po zaciągnięciu hamulca

ręcznego nie zapala się kontrolka. Jak wyjmę czujnik płynu hamulcowego to lampka zapala się czyli jest prawidłowo. Po przekręceniu stacyjki zapala się z innymi i po 3

sekundach gaśnie jednak po zaciągnięciu hamulca ręcznego lampka się nie zapala.

Temat już był wcześniej poruszany i czy ktoś z kolegów znalazł jakieś rozwiązanie ?

 

Pozdrawiam !

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Skąd podprowadzić kabel B7 do manetki ponieważ wszystko mam podpięte działają zegary tak jak trzeba, kabel z ecu podciągnięty ale brakuje nie działa mi sterowanie z manetki bo nie mam tego pina co ty masz B7 i skąd go wziąć i gdzie poprowadzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!