Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

(MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II


Rekomendowane odpowiedzi

Mogą być z diesla, bynajmniej ja myślę, że są uszkodzone, bo ja też tak miałem. Ewentualnie sprawdź jeszcze raz połączenia z kostkami, jeśli wszystko ok to rozglądaj się za nowymi zegarami. Ja za te co mi nie działały dałem 100 zł, a drugie kupiłem za 120zł.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mistrzowie.

Jak opisał autor z 1 posta wszystko zrobiłem jak należy i wszystko działa lecz jest mały problem.

Siecą się kontrolki od ABS-u SERVIS i ręcznego. W pierwszym poscie jest napisane że osoby które nie posiadają ABSu muszę zewrzeć PIN 14 i 15 z kostki czerwonej i dodać do masy, tyle że ja posiadam ABS w samochodzie.... Co może być przyczyną? Ktoś miał podobny problem?

 

Podpowiem że z kostki czarnej PIN-9 ( kontrolka zużycia hamulców) u mnie w samochodzie jest ale przy nowym liczniku (tzn z komputerem) nie mam złączki mam poprostu wolne pole, lecz po podłączeniu problem nadal występuje.

 

 

edit...

po podłączeniu pinów 14 i 15 z czerwonej kostki wszystko działa jak należy

 

post-74834-0-48504200-1415291651_thumb.jpg

Edytowane przez nanek77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam was wszystkich.

Od dawna próbowałem to zrobić aż znalazłem ten temat. I mam kilka pytań bo tak kable mam puszczone zegary mam z numerem p7700427896A i wszystkie kable podpięte i nie pokazuje mi spala i chce sie upewnicz czy zegary musze zmieniac bo nie posiadaja komuteraz?

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie wiem ale dostałem na szrocie całą kostkę i komputer działa jak marzenie. Jedź na najbliższy szrot i kup kostkę.

Zamówiłem te konektorki Sicma 150 i 280 w dniu napisania postu. Okazało się, że to strzał w dziesiątkę i na nich zrobiłem sobie całą brakującą instalację.

Ale, że dawno tu nie zaglądałem to nie zauważyłem Twojego posta.

Będzie dla potomnych: konektory w Megane I w kostkach to Sicma 150 (cieńsze) oraz Sicma 280 (grubsze)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...

Witam.

Pacjent Megane I phI 1.9dTi, zmienione zegary na phII. Komp pokazuje spalanie, prędkościomierz działa, wszystkie kontrolki jak trzeba, tylko obrotomierz pokazuje wartości pomiędzy 6 a 7 tys, a po dodaniu gazu kończy mu się skala. Jak sobie poradzić z tym problemem ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

witam mam maly problem po zmianie licznika na phii

 

autko megane i phi 1.6 8v wersja z komputerem i z cyfrowym licznikiem padl predkosciomierz i z checi wymiany licznika i w/w czujnika predkosci

wymienilem licznik na phii

 

bledy z jakimi walcze

- brak kontrolki oleju - wyswietlacz pokazuje oil ok

- podswietlone kontrolki airbag, hamulca i ladowania w czasie jazdy - pin3 przezroczystej kostki podpiety tylko pod pin 5 czerwonej z licznika i dalej to samo.

kable wszystkie posprawdzane ...

 

w starym liczniku bylo ok ;/

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich !

Wymieniłem w Megane I 2002 r. licznik Jaeger 8200/071/811 - bez komputera ( 2 kostki - czerwona i szara ) na wersję z komputerem też Jaeger 7700/427/900 C. Wszystkie

przewody były fabrycznie pociągnięte więc wymiana licznika i manetki odbyła się bez problemów. Komputer działa poprawnie, ale zauważyłem że po zaciągnięciu hamulca

ręcznego nie zapala się kontrolka. Jak wyjmę czujnik płynu hamulcowego to lampka zapala się czyli jest prawidłowo. Po przekręceniu stacyjki zapala się z innymi i po 3

sekundach gaśnie jednak po zaciągnięciu hamulca ręcznego lampka się nie zapala.

Temat już był wcześniej poruszany i czy ktoś z kolegów znalazł jakieś rozwiązanie ?

 

Pozdrawiam !

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Skąd podprowadzić kabel B7 do manetki ponieważ wszystko mam podpięte działają zegary tak jak trzeba, kabel z ecu podciągnięty ale brakuje nie działa mi sterowanie z manetki bo nie mam tego pina co ty masz B7 i skąd go wziąć i gdzie poprowadzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!