Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

(MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II


Rekomendowane odpowiedzi

na starych jak najbardziej ok nie wiem bardzo dziwny objak naprzyklad dzis dopiero przy trzecim odpaleniu zgasly sprawdzalem wszystkie polaczenia i wszystko ok

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.7 - ortografia i logika wypowiedzi

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam, a ja tak troche z innej beczki.

 

Mam scenica 1 ph2 bez komputera i pomyślałem sobie, że mogę kupić liczniki z angola bo są tańsze i przełoże tarcze z mojego i będzie git ale czytając ten temat napotkałem wypowiedź, że angole wyświetlają wartości w milach i teraz pytania:

 

1. Czy da się zrobić tak żeby wyświetlały w kilometrach, a jak tak to jak?

2. Czy da się zaprogramować oryginalny przebieg, a jak tak to jak?

3. Czy zegary z oznaczeniem sportway nają komputer czu nie?

4. Co myślicie o tym pomyśle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co myślę o tym pomyśle -jest do bani .Znalazłem paru osobom z forum licznik za 100 zł .Zabawy z przebiegiem ,czy zamiana z mil na km i tak wyjdzie drożej .Oryginalny przebieg łatwiej zrobić w licznikach Jaeger bo jest interfejs na allegro, z Sagemem jest trudniej bo inny ''fejs'' potrzebny,jednak jak trafisz na handlarza to można ponegocjować .Mało tego potrzebujesz jeszcze prawą manetkę z przyciskiem ADAC

http://allegro.pl/licznik-renault-megane-i-benzyna-i3773983072.html

http://allegro.pl/renault-megane-coupe-licznik-biale-zegary-lift-i3784652093.html

 

i Jak to w reklamie mówią ''Nie ma za co '' W ph 2 niema znaczenia czy diesel ,czy benzyna,kwestia przebiegu,ale często sprzedawcy sami mogą ustawić przebieg by towar pchnąć dalej

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem licznik z angola za 31 zł z przesyłką a manetke za 30 zł od tego samego gościa więc myślę, że wyśle mi to w jednej paczce.

http://allegro.pl/renault-scenic-megane-1-i-przelacznik-wycieraczek-i3780156836.html

http://allegro.pl/renault-scenic-i-1-megane-rx4-licznik-zegary-wawa-i3781882785.html

A tak na marginesie nie potrzeba manetki bo prześwietliłem swoją i są tam odpowiedznie piny, które po zawrciu zmieniają wyświetlenia na kompie.

 

I nadal proszę o odpowiedź na pytania 1-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie upgrade w phII Classic Air 2003 przebiegł na zasadzie plug&play (sagem na sagem)- wszystkie przewody fabrycznie obecne. Koszt: licznik z białymi zegarami - 50 zł via tablica.pl, manetka - 70 zł (sic!!!) via allegro. Manetka droga bo ciężko dostać wersję pod sedana - bez przełączników tylnej wycieraczki. Minus to 5 000 więcej na budziku :bash:

 

Dodano: 20 sty 2014 - 18:22

Jednak nie ma tak lekko. Dziś zauważyłem że nie działa kontrolka od ręcznego, czyli ten sam problem co kolega kfiga :/ Po przekręceniu kluczyka kontrolka zapala się wraz z innymi i po 3 sec gaśnie. Ktoś ma jakieś pomysły ?

Edytowane przez forestowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko, mam takie pytanie :) Który pin w liczniku phII odpowiada za kontrolkę grzania świec żarowych, bo w opisie pinów nie jest nigdzie napisane :)

 

Dodano: 24 sty 2014 - 17:53

Żyje ktoś jeszcze na tym forum czy umarło ono śmiercią naturalną ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.Temat chyba umarł;) szkoda.Ciekawi mnie czy został rozwiązany problem nie świecących sie kontrolek koło ABS i kontrolki STOP z ikonką silnika.

Może ktoś doradzi pod co je podłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

INFORMACJA DLA POSIADACZY megane/scenic 1.9 DT i 1.9 DTI na mechanicznej pompie posiadacie sterownik jest pod maska obroty dzialaja poprawnie :D podpinacie sie przewodem od obrotow z alternatora pod pin 15 w ECU ( w zaleznosci od firmy ecu ale mozna sprawdzic pin po pinie ) i wszystko dziala normalnie :unsure:

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, właśnie przerobiłem licznik na poliftowy i mam mały problem z kontrolką ładowania akumulatora i kontrolka STOP otóż po odpaleniu ciągle się delikatnie żarzą ale jak np włączę nadmuch na 6 bieg i podgrzewanie tylnej szyby to ładnie gasną, ale wystarczy ze delikatnie zwiększę obroty to znów się żarzą mimo włączenia tych dwóch odbiorników. Spotkał się ktoś z takim problemem? Druga sprawa to brak zapalającej się kontrolki ABS (po przełączeniu na zapłon nie zapala się i nie gaśnie chodź w moim przypadku powinna świecić bo mam błąd czujnika ABS) jest tak jakby jej w ogóle nie było, ale jak odepnę czerwona kostkę z licznika to normalnie się świeci wraz z SERVICE i nie gaśnie. Na koniec dodam że ten licznik poliftowy który zamontowałem jest z ANGLIKA (dostałem za free więc nie ma co wybrzydzać a efekt jest) <szukaj>

Edytowane przez XxxCinuxxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dziś podmieniłem zegary z ph1 (Jaeger) na ph2 (Sagem). Nie obeszło się bez anomalii :(

1. Często świeci się SERV i poduchy - czasem gaśnie od razu, czasem po rozruchu, ale najczęściej zostaje // wtyczki, inwerter?

2. Jak bez zapłonu włączam światła pozycyjne, to wskazówka prędkościomierza minimalnie podskakuje na moment //nieistotne

3. Przy włączeniu zapłonu lekki chrobot z zegarów (tak ma być?) //nieistotne

4. Przy zmniejszonym podświetleniu wariuje obrotomierz i prędkościomierz (skaczą, a potem zawyżają), potrafi przy tym polecieć do góry wskazówka temperatury. // podany błędny pinout

5. Nie działa kontrolka immo // już działa, może nie stykało

 

Wszystko podłączyłem wg rozpiski DARENa z pierwszego posta + 14 i 15 pin z czerwonej kostki do masy. Błędy w połączeniu czy może licznik trefny? Pomóżcie... :(

 

PS

Gdzieniegdzie koledzy pisali o połączeniu pinu 5 z czerwonej kostki do 3 z przezroczystej (regulacja oświetlenia - masa). Jaki jest sens takiej operacji?

Dodano: 27 maj 2014 - 14:49

Sprawdziłem przed chwilą na innym Sagemie - to samo. Co może być nie tak z instalacją? :(

 

Dodano: 27 maj 2014 - 20:37

Błędne wskazania wynikały z drobnego błędu w opisie kostek. P3 na kostce przezroczystej jest tylko i wyłącznie masą dla podświetlenia zegarów - do połączenia z P5 kostki czerwonej.

Zostaje kontrolka poduszek, która w poprzednich zegarach świeciła się tylko przez moment po włączeniu zapłonu...

Edytowane przez masakrator1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!