Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

(MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przeszukałem całe forum i jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem i stąd pytanie, czy podmieniał ktoś zegary od megane coupe 2.0 f7r takie z komputerem i wskaźnikiem ciśnienia oleju do megane scenica phI 1.9 dTi? Czy obędzie się bez mocnego rzeźbienia? Czy obrotomierz będzie działał, jak nie to można sygnał wziąć z innego miejsca? Czy można podłączyć ciśnienie oleju? I ostatnie pytanie czy można w zegarach np. przełożyć sam prędkościomierz, pytam ponieważ zegary które zdobyłem są analogowe.

Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję.

Pozdrawiam.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest sporo,lecz konkretnych info na temat dti nie ma niestety.

A więc panowie jestem po wymianie zegarów. Założyłem zegary od f7r do dti-ka i chciałbym się podzielić informacją. W sterowniku bosch msa 15.5 za spalanie odpowiada pin 32, a za obrotomierz pin 2, wystarczy tylko wypiąć kabel z alternatora i podpiąć się pod ten pin. Zostało mi tylko podpięcie wskaźnika ciśnienia oleju.

A jescze małe pytanko do kolegów. Wie może ktoś co pokazuje test zegarów od phI w ostatniej pozycji, mianowicie wyświetla mi takie coś "5 5"

Edytowane przez silak92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, przeleciałem wszystkie strony tego tematu ale nie znalazłem rzeczowej informacji...mianowicie mam megane 1 ph 2 w wersji 1.4 k4j Authentique hb w której licznik jest "jeagger" bez komputera oraz megane 1 ph 2 1.6 k4m Privilege kombi w której licznik jest sagem z komputerem. Czy ktoś kto mial licznik bez kompa w ph 2 montował u siebie licznik z komputerem i czy musiał kombinować coś z kablami czy wystarczy zamienić licznik manetke miedzy autami i będzie działać? Planuje sprzedać megane w wersji 1.6 16v wcześniej przerzucając z niej licznik z kompem do tej bez kompa :) Ktoś zapyta czemu sprzedaje 1.6 zamiast 1.4 - kupiłem lagune 2 ph 2 2.0 f4r ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. Moja Megane posiada silnik tzw osiołka 1.9D F8Q mechaniczna pompa Boscha, z kontrolkami ABS sobie poradziłem, ale został mi tylko problem obrotomierza na biegu jałowym wskazuje 6 tyś obrotów po dodaniu gazu zamyka obrotomierz.Rozwiązał ktoś ten problem, bo na forum nie mogę znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi. Pozdrawiam <_< <_<

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołączam się do pytania poprzednika. Przełożyłem zegary Sagem z komputerem na Jeagera też z komputerem i nie działa kontrolka ręcznego. Zna ktoś na to jakiś patent? Albo chociaż posiada rozpiskę pinów obu tych liczników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

nie mam manetki i chcę na krótka spiąć gdzieś tu była wzmianka że z masą trzeba zewrzeć

edit

znalazłem

krzemyk tak jak piszesz pin 6 odp za zmiane inf na wyświetlaczu i działą on na zasadzie zwarcia z masą ... podawany jest impuls masy do zegarów

pozdro

czyli trzeba wziąć pin 6 z czerwonej kostki i masę z szarej

jeśli się mylę proszę mnie poprawić

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hard-drive

Pin odpowiedzialny za sterowanie komputerem ADAC zwierasz z masą, obojętnie gdzie - przyłóż do jakiejś blachy w samochodzie, wtedy powinny zmieniać się wskazania komputera.

Edytowane przez megane1ph2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!