Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Fluence


thomaskce

Rekomendowane odpowiedzi

To znaczy, że w Fluence to bonus przynależny "wyższej klasie" ;-) .

 

Patrząc na cene uważam, że Expression nie wchodzi w ogole w grę. przy tak malej różnicy w cenie, a tak dużej w wyposażeniu to tylko Privillege.

 

Privillege ma jednak tylko beżowa tapicerkę, co nie wszystkim moze odpowiadac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Skoro dziadki kupują to jest z tego jeden plus; mianowicie płacą gotówką a za kilka lat będzie zadbany model do odkupienia. Mam własnie Megi po starszych włascicielach i wszystko w najlepszym porządku, także głowy do góry:) Chciaż wyłożyć 60 tys. ...oj zastanawiałbym się!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fluence to dziwny twór. Dziwna kombinacja. Tu ma więcej tam ma mniej. Np. w Fluence jest kluczyk w podstawowej wersji, ale z tyłu na drzwiach ma elementy miękkie a np. Coupe nawet w najdroższej wersji ma twardo. Dalej niby jest to auto, które ma być duże i tanie a widać to np. poprzez to, że ma zwykłe ksenony a jednak reklamują je, jako "podróż w wyższej klasie" Śledząc, z czego jest wykonane, gdzie produkowane i jakie ma silniki można dojść do wniosku, że auto pozycjonowane jest poniżej Megane, lecz konfigurując Megane w podobnej cenie jest przy tym aucie „ubogie i małe”.

Ktoś wspomniał o Navi - nie chowa się.

 

Ponadto widziałem to auto w gazetach i na Interku i reklamowało się, jako najwyższy model Dacii. To chyba nie najlepsza reklama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zaglądnąłem na cennik i listę wyposażenia Fluence i tu zdziwienie ESP jest już w najtańszej wersji czyli Expression w MIII trzeba sobie dokupić :-( ale przy silniku 1.6 16V 110 KM jest skrzynia 5B w MIII jest 6B B) w Expression występuje pionowa regulacja fotela pasażera w MIII tylko kierowcy :evil: co do zegarów ja szybko przyzwyczaiłem się do elektronicznych chociaż byłem ich przeciwnikiem, a we Fluence znowu minie sekunda zanim człowiek odczyta prędkość :-P no i w podstawie jest pełnowymiarowe koło zapasowe za które kupujący MIII płacili widocznie zobaczyli że nikt nie chce auta z zestawem naprawczym ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tych wszystkich zachwytach widzę, że jednak zakupienie M3 Grandtour Dynamique za 70k, a z rabatami za 65k zł jest lepszym wyjściem niż Fluence za 61k w wersji Privilige... Jedyne co jest dla mnie niezrozumiałem to brak ESP w M3, a jego obecność we Fluence :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co jest dla mnie niezrozumiałem to brak ESP w M3, a jego obecność we Fluence :shock:

Widocznie konstruktorzy Renault dbają bardziej i zdrowie i bezpieczeństwo "dziadków" niż młodych wybierających m3 B)

Też bym wybrał m3 GT, mimo że Fluence zapowiadało się o wiele lepiej, np na tych zdjęciach z dokładkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłem wczoraj oglądać i powiem;

zakupienie M3 Grandtour Dynamique za 70k, a z rabatami za 65k zł jest lepszym wyjściem

Też mam takie wrażenie ;-)

Dlaczego

We Fluence nie mogłem znaleźć wygodnej pozycji za kierownicą , w Megance znalazłem w kilka sekund. Te zawiasy w bagażniku są porażające, jak po pierwszym wyjeździe albo bym uszkodził to co jest w bagażniku albo te zawiasy. ;-)

Ale na plus bardzo podoba mi się wnętrze, a szczególnie zegary. W Megance są takie trochę kosmiczne.

Zastanawiałem się co to za przełącznik, który jest na wprost podłokietnika? Jest to przełącznik 3-pozycyjny, z piktogramami licznika (?). Czy to jest sterowanie tempomatem?

Pytałem kiedy będą mieli Scenica III? Niestety dopiero pod koniec lutego. :-( Jak śniegi stopnieją to trzeba będzie wybrać się gdzieś dalej i go sobie pooglądac :->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się co to za przełącznik, który jest na wprost podłokietnika? Jest to przełącznik 3-pozycyjny, z piktogramami licznika (?). Czy to jest sterowanie tempomatem?

Zgadza się, tyle że nie sterowanie, bo od tego są przyciski w kierownicy a zwykły wyłącznik. 3-pozycyjny dlatego bo do wyboru mamy albo regulator albo ogranicznik prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, iż nie rozumiem kompletnie podejścia Renault.

 

Np. Tempomat w tym Fluence jest w serii a w Lagunie dostępny dopiero w Dynamique.

Żaluzje są w Privilige w serii a w Lagunie za dopłatą.

Zagłówki z regulacją kąta pochylenia we Fluence w serii natomiast w Lagunie dopiero od Dynamique.

 

Dziwne to wszystko.

 

Po za tym zauważyłem, że w Fluence udała się niby niemożliwa sztuka, która nie udała się w Megane. Ze zwykłym ręcznym może być nawiew na tył :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby dopracowali te auto, to było by na wypasie, np. wysuwana nawigacja, zapalniczka deczke inna, mocowanie klapy bagaznika przeprojektować, może jak będzie lifting coś zmienią B) a i niby fluence ma tylko xenon a nie bi-ksenon :|.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!