Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Moja megi po przejechaniu 200tyś (aktualnie 247tyś) wymaga wymiany pompy wspomagania bo tak prawdę mówiąc chodzi głośniej niż silnik na wolnych obrotach i nie ważne czy przejechałem 100m czy 100km... i zaczyna cieć z wałka napędzającego.

I tu nasuwa się pytanie czy lepiej zainwestować i kupić nową czy oddać tą do regeneracji a może kupić używaną z rozsądnym przebiegiem <ok>

Jeśli regeneracja tej co mam wchodzi w rachubę to gdzie takową rzecz mogę zrobić chodzi mi o okolice Leszna - Poznania i jaki koszt by tu wchodził w rachubę, bo raczej nowej się kupować nie opłaca (tym bardziej ze używaną megi w dobrym stanie mam za ok 8tyś ~98 rok) a może kupić używkę? aktualnie w miejscowości w której mieszkam jest pan który sprowadza samochody z Wielkiej Brytanii i ma taką część na składzie po przebiegu ok 100 - 150 tyś za ok 200zł.

Która z opcji była by najlepsza?

Proszę o komentarze i sugestie w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin1982, orientujesz się ile kosztuje taka pompa? Wg Dialogysa 991,87zł. Moim zdaniem lepiej poszukać używki, lub regenerować. Co z tego jak pompa wytrzyma drugie tyle, jak reszta auta może nie wytrzymać <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponad tyś to z lekka przesada o.O ale jak kolega ujął gwarancja no i serwis...

Zastanawiam się nad regeneracją może wie ktoś gdzie coś takiego robią w okolicach Leszna - Poznania?

Rozmawiałem z gościem który rozbiera angliki i sprzedaje części że na części kupowane u niego 30dni gwarancji rozruchowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Merkaba, ja uważam że używki tez są dobre ale z drugiej storny jak ta używka ma mi paśc po 3 miesiacach i dam za nia 300zł. Jak tak mi sie stanie 3 razy do roku to masz 900zł. Może warto zapytac w sklpepie motoryzacyjnym czy nie ma jakeigoś zamiennika w mniejszej cenie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.

Czy możecie mi podpowiedzieć jaki odgłos daje dogorywająca pompa wspomagania? U mnie ciągle coś piszczy na zimnym silniku. Jednym razem jest to piszczenie jakby paska, innym razem bardziej metaliczne. Byłem u trzech speców i każdy twierdzi coś innego :-) . Od napinacza paska, poprzez sprzęgiełko alternatora, na pompie wspomagania kończąc.

Wracając do pompy - według jednego ze speców koło pasowe pompy ma luz w pionie i poziomie i to właśnie jest powodem opisywanego problemu. Wszystko byłoby ok., ale z kolei drugi twierdzi, że tak ma być. Proszę, doradźcie coś w temacie, bo nie chcę wszystkiego w ciemno wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to stwierdzili? Zdejmowali pasek?

Wierz mi, nie ma innej możliwości, trzeba zdjąć pasek i zobaczyć co się dzieje?

Według mnie, jakby padała pompa to pewnie będzie taki modulowany, głuchy dźwięk, zmieniający się w zależności od obrotów silnika. Z tym, że dokładnie tak samo jest w przypadku rolki alternatora. ;-)

Na pompie nie powinno być żadnych luzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybki jak zwykle odzew :-)

Byłem u 3. mechaników i za każdym razem ściągany był pasek. Dwóch z nich, w tym ASO, zaleciło wymianę sprzęgiełka alternatora. Znalazłem więc fachmana od alternatorów, jednak ten stwierdził, że wymiana jest zbędna, a padnięta jest pompa wspomagania, ponieważ ma luzy na kole. Z tą wiadomością wróciłem do ASO, na co oni z kolei stwierdzili, że luzy to nie jest awaria.

Mam ich już dość, szczególnie tych z ASO. Chyba dziś do nich podjadę i narobię kwasu. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie dzwoniłem do gościa w Poznaniu:

Auto Wspomaganie Tadeusz Rubasiński ul. Bukowska 237 /28, Poznań tel. 504903313

cena około 300 zł i regeneruje tylko pompy hydrauliczne.Czas oczekiwania jeden dzień.Też mam problem i jeśli się upewnię,że to na pewno pompa to zapewne skorzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!