Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam nadzieję że dobrze trafiłem. Zastanawiam sie nad chipem to mojego auta, przeczytalem to forum i bylo cos napisane ze wybieracie sie do katowic w kilka osób właśnie na chipowanie ale nie doczytałem czy doszło to do skutku, jakie wyniki, koszty gdzie to robiliscie itd. Dzieki za wszystkie odpowiedzi podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jestem juz po wirusie w firmie Dynosoft a konkretniej u Wojtka. Szczerze mowiac mialem troche watpliwosci robic nie robic ale dzis po pierwszych jazdach wszystkie zostaly rozwiane. Co do profesjonalizmu spokoju i fachu Wojtek to pierwsza liga. Jesli kiedykolwiek zmienie auto to znow tam wroce. A teraz troche konkretow. Moja Meganka CC 1.9 dCi seria 120,3 kM, moment 302 nM. Dzieki cierpiwosci i chyba troszke ku zaskoczeniu Wojtka efekt koncowy dla mnie rewelacja...156kM i 348 nM!!! Ale suche liczby sa niczym w porownaniu z frajda jaka daje teraz jazda tym autkiem. Zrobiłem dopiero ok. 100 km ale mimo ze bawie sie nowa moca wydaje mi sie ze spalanie spadlo. Pozdrawiam i dzieki Alligatorowi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ciekawy jestem na ile Ci ta moc wystarczy... ;-) Mi po chipie banan nie schodził z gęby przez miesiąc ;) Pózniej zaczęło sie kombinowanie co by tu jeszcze po modzić żeby było więcej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tommi-jesli dla ciebie przyrost 30% to malo ok. masz do tego prawo. Dla mnie jest super a to jest juz gorna granica przyrostu biorac pod uwage ze nie wymieniam innych podzespolow. One tez maja swoja wytrzymalosc i mysle ze tuner wybral optymalny program. Pewnie ze teoretycznie mozna zrobic duzo wiecej ale tylko patrzec co pierwsze sie rozleci. No ale jak bedziesz sobie robil program nie musisz na to zwracac uwagi Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jest super

i to najważniejsze :->

to jest juz gorna granica przyrostu biorac pod uwage ze nie wymieniam innych podzespolow

właśnie, że nie .... ;-) zależy kto co rozumie przez pojęcie górna granica ale ok.

One tez maja swoja wytrzymalosc i mysle ze tuner wybral optymalny program

a czy myślisz ze po takim sofcie nic się nie może wysrać? skoro fabryka dała tyle a nie więcej to znaczy ze tyle było badane pod względem wytrzymałości, żywotności itp

Pewnie ze teoretycznie mozna zrobic duzo wiecej ale tylko patrzec co pierwsze sie rozleci.

niekoniecznie, trzeba jeździć z głową, a jeżeli sądzisz ze po takim sofcie możesz cały czas palować lub jeździć exstremalnie lub jak wcześniej beztrosko jak wcześniej to ... nie mam pytań.

No ale jak bedziesz sobie robil program nie musisz na to zwracac uwagi Powodzenia

przecież program już dawno mam zrobiony, o ile nie widzisz lub nie wiesz o podpisach przy wypowiedziach to... ;) taka moja opinia i tyle skoro to temat to ja też się udzieliłem. Ps mi wydech dał 8-10KM przy serii 100KM wiec na pewno w twoim przypadku by coś tam dało ale skoro tobie TO wystarcza to oki. to pozostaje mi tylko teraz czekać kto na mnie najedzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tommi, jak kierowca kat to i serie zajedzie w mig! a moc podnosi sie od 20-30% gdyż taka jest bezpieczna granica którą przewiduje również producent. Większość klientów decydujących sie na chiptuning chce mieć też gwarancje że np. turbina sie nie wy..a po 1000km. Po za tym sprzęgło dwumasowe które jest w aucie ddareczek, jest bardziej delikatne i gorzej nosi znaczny przyrost momentu. Nawet spieka nikt nie robi na dwumasie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po za tym sprzęgło dwumasowe które jest w aucie ddareczek, jest bardziej delikatne i gorzej nosi znaczny przyrost momentu

zgadza się jedyny ból tego wszystkiego :-(

Nawet spieka nikt nie robi na dwumasie,

ale robią zamienniki z tego co pamiętam(a może się mylę) to coś znalazłem niedawno że zamiast dwumasa wstawia się zwykłe sprzęgło i coś tam jeszcze aby wyrównać to. minus tego ze niby silnik bardziej drży, wchodzi w wibracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tommi, u mnie po virusie na nieszczelnej turbinie bylo 155 wymienilem turbo i zrobilem uklad wydechowy byla znaczna roznica mysle ze bylo cos kolo 165 sprzeglo posypalo sie w niecale dwa miechy ;) . a jesli chodzi o charakter jazdy to .. ;) po to wgralem virusa;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!