Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem tez za późno zmieniasz biegi nie ma sensu katować silnika kiedy ma moment napewno niżej niz 4tys Swoja drogą jaką masz mase tego combi? Ps. Widzę że kolega ma ten sam błąd poduchy co ja.

Edytowane przez Djosiriss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem tez za późno zmieniasz bieg

Nie tylko Twoim, dobrze zmapowany silnik diesla ma stały moment zaczynający się w okolicy 2 tys. obrotów,

który kończy się spadkiem najdalej zaraz po 3 tys. w chwili gdy moc pnie się jeszcze tylko przez chwilę gwałtownie się zrywając.

Dci maksymalne wartości pracy mają góra na 3,2 tys. Pokaż na wykresie, w którym miejscu krzyżuje się u Ciebie moment z mocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej wykresik mojej Megane III 1.9dci 130

Nie było łatwo , utrudnieniem był soft auta ten który nie pozwala przejść w tryb "przekręconego kluczyka" i zarazem pozwala uruchomić auto bez hamulca.

Trzeba było wyciągać kompa i tak 4 razy :blink:

Efekt 160KM i 370Nm i na tym postanowiłem poprzestać bo pewenie dało by sie jeszcze troche.

post-15883-0-32288000-1381498376_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej wykresik mojej Megane III 1.9dci 130

Nie było łatwo , utrudnieniem był soft auta ten który nie pozwala przejść w tryb "przekręconego kluczyka" i zarazem pozwala uruchomić auto bez hamulca.

Trzeba było wyciągać kompa i tak 4 razy :blink:

Efekt 160KM i 370Nm i na tym postanowiłem poprzestać bo pewenie dało by sie jeszcze troche.

Tytan555 napisz proszę na ile zapoznałeś się z ewentualnymi, negatywnymi skutkami zawirusowania swojej Megi.

Korci mnie by podgonić w podobny sposób swoją ale waham się po zróżnicowanych opiniach na temat chipowania 1.9 dCi.

Choć z drugiej strony wielu komentujących (twierdzących, że się znają) zapewnia , że te 160KM podciągnięte z fabrycznych 130 nie zaszkodzi zarówno silnikowi jak i osprzętowi (turbina, sprzęgło, skrzynia) - naturalnie przy rozumnym korzystaniu.

Soft mam inny niż Twój bo palę tylko z wciśniętym hamulcem - może będzie łatwiej?

Mam "młody" silnik (auto z 2010) z przelotem w granicach 45 tys i patrząc na Twój wykres coraz bardziej myślę o podobnym manewrze.

Naturalnie jeśli zrobie to tylko w sensownym warsztacie - mam w pobliżu w Wawie bodaj "Klinikę mocy" koledzy po zhamowaniu bieżącej konfiguracji chipują za chyba 1500. Mało to nie jest ale chyba bez sensu ryzykować z papraczami za mniejszą kasę.

 

Pozdrawiam

Krzysiek

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dole masz daty zatem jak widzisz zrobilem to niedawno przy przebiegu jak z profilu i o negatywnych skutkach nie mogę nic powiedzieć, narazie same plusy :blink:

Wiadomo 1.9 ma opinie jaką ma to nie jest jeszcze granica jaką można wykrzesać z tego silnika widzialem wykres z jeszcze wyższymi parametrami około 170/390 tyle że auto bez FAPu było akurat to.

W Warszawie oddał bym tylko do MR Motors , u mnie nad softem dłubał V-tech bo tylko takie 2 oddziały są. U ciebie auto pójdzie po kablu bez targania komputera co 3 pomiary.

 

Jak mówią no risk no fun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak wszystcy się chwalą wykresami to i ja :D

JB, 500 zł, zabieg trwał niecałe 2 godziny, jedno wyjęcie kompa i utrafione dokładnie tam gdzie chciałem, nie wyciągałem na maksa tylko typowy ECO mnie interesował i podniesienie prędkości eksploatacyjnej z niecałych 170 do okolic 190 km/h. Wszystko tak jak chciałem.

Całość była robiona na jednym słabym wtrysku, prawdopodobnie stąd ta dziura w połowie. Chociaż patrząc na wasze wykresy też ją macie, więc to może urok tego silnika...

1500 zł bym chyba nie zapłacił, bo mogło by sie to nie zwrócić.

Przed i po.

post-35670-0-58569500-1381908770_thumb.jpg

post-35670-0-81695600-1381908821_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Torek, znasz, możesz polecić ten zakład z Mineralnej?

Warto tam podjechać? - zdecydowanie chodzi mi o pozytywny efekt modyfikacji nie potencjalne zaszkodzenie silnikowi czy jego osprzętowi.

Pytam o to bo w XXI wieku na stronie w necie można napisać i wkleić wszystko tylko ważne by miało to pokrycie w faktycznych umiejętnościach.

 

hm.. już kolejna opinia, zeby oddać auto do Rogala... a na stronie mają tylko vagi strojone..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecić bym mógł gdybym tam zrobił megankę:) niestety, nic na mineralnej u Rogala nie robiłem, jednakże sporo osób go poleca. Fakt, specjalizuje się w Vagach i spoooro ich dłubie.. jak by sobie poradził z naszym DCI, nie wiem. nie wiem też czy już robił francuskie dci, ale pewnie tak, bo gdyby nie to nie polecali by go do tej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak wszystcy się chwalą wykresami to i ja :)

JB, 500 zł, zabieg trwał niecałe 2 godziny, jedno wyjęcie kompa i utrafione dokładnie tam gdzie chciałem, nie wyciągałem na maksa tylko typowy ECO mnie interesował i podniesienie prędkości eksploatacyjnej z niecałych 170 do okolic 190 km/h. Wszystko tak jak chciałem.

Całość była robiona na jednym słabym wtrysku, prawdopodobnie stąd ta dziura w połowie. Chociaż patrząc na wasze wykresy też ją macie, więc to może urok tego silnika...

1500 zł bym chyba nie zapłacił, bo mogło by sie to nie zwrócić.

Przed i po.

21 punktów pomiarowych.... przecież ten wykres to jedna wielka ściema - wygląda jakby ktoś w paincie od kątówki odrysowaywał... W życiu nie pojechałbym do takiego "fachowca" - zresztą cena mówi sama za siebie :) Masz jakąś gwarancję / certyfikat że jak coś sie popsuje to oni biorą za to odpowiedzialność?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!