Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam taki problem, byłem nabić klimatyzacje po czym po nalaniu ok. 2 setek coś trzasło i pan nabijający stwierdził że jakiś wężyk strzelił - wcześniej sprawdzał czy obieg jest cały i mówił że jest. Niestety nie wiem czy klima wcześniej chodziła bo auta niedawno kupione i dopiero teraz chciałem napełnić (z tym że przed tym niby pęknięciem słychać było jak by takie przełączenia jak się klimke załączyło).

 

Powiedźcie mi co można zrobić z tym fantem i jak to naprawić

 

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz, że "coś trzasło i pan nabijający stwierdził że jakiś wężyk strzelił" :shock: Czy to jest jego diagnoza? Czy sprawdził gdzie masz nieszczelność? Bo z twojego opisu wynika, że fachowiec umył ręce i zostawił cię z tym problemem. Co z tym zrobić? Naprawić. Ale chyba nie u tego samego "fachowca".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w przypadku kiedy układ był bez ciśnienia dłuższy czas i "specjalista" doprowadził go do właściwego ciśnienia (napełnienia)?

Pękła rurka, ale czemu?

Czy on ją skorodował, czy tylko próbował wykonać normalny przegląd?

 

nie wiem czy klima wcześniej chodziła
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlaczam sie do tematu. Jakis czas temu mialem podobny przypadek, po napelnieniu klimy instalacja po 2-3 minutach byla juz bez czynnika. Drugie nabicie jest gratis ale co z tego jak zostalem z problemem. Generalnie olewka ze strony "fachowca", ktorego juz jako tako z ojcem znalismy. To, ze czynnik sie ulotnil okazalo sie, po zaplacie w kasie i paragonie :-D Inaczej by grosza nie zobaczyli.

Czynnik zawieral barwnik UV, dzisiaj skolowalem taki tester do bankotow, troche slaby ale cos swieci. Poszedlem w nocy do auta i zaczalem szukac i najgorsze (najlepsze) jest to, ze jedynym miejsce ze sladami czynnika jest przylacze przy podszybiu. Wszystkie inne elementy czyste, teraz pytanie czy zapapral to miejsce podczas napelniania, czy faktycznie tam jest zrodlo calego zamieszania. Wyciagnalem tez filtr przeciwpylkowy, wsadzilem swietlowke do sroda i nic nie reagowalo z UV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy faktycznie tam jest zrodlo calego zamieszania. Wyciagnalem tez filtr przeciwpylkowy, wsadzilem swietlowke do sroda i nic nie reagowalo z UV.

Ja obstawiam, że tam masz źródło wycieku. W samym obiegu (filtr przeciwpyłkowy) nie powinno nic się ulatniać- czyli dobrze, że nic nie ujrzałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, teoretycznie dobrze. Oby to bylo tam, tymbardziej ze wydawalo mi sie, ze cos strzelilo wlasnie w rejonie zaworu przy napelnianiu ale pewny nie bylem. Pewnie zawor poszedl :-D Dobrze, ze mam szrot Renault, jakies 5 metrow od domu :) Wezme zaloze i podjade na sprawdzenie szczelnosci ale to dopiero w piatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!