michalm7378 Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 Chciałbym się dowiedzieć jakie macie doświadczenia z silnikiem 1.5 dCi 105 KM. Ja taki właśnie posiadam, w Megane II z 2008 roku, z przebiegiem 27 tys. Nie mam z nim żadnych problemów, ale co też może sie psuć przy takim przebiegu? Chcę po prostu poznać wasze doświadczenia z tym silnikiem związane. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kataryniarz Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Nie przejmuj się na zapas To zupełnie inna jednostka od starszych 1.5 - tankuj dobre paliwo, poczytaj na forum jak jeździć dieslem i nie powinno być żadnych problemów. Mam dopiero przelatane 83k, zero problemów z autem oprócz wymiany wtyczki od sprężarki klimatyzacji :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal0920 Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 hmmm, ja mam MII ph2 z 2006r. z tym silnikiem, przelatane 147 tys. i na razie (odpukać) nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecado Napisano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2010 Mój przebieg widać po lewej, z silnikiem wszystko dobrze, ale pilnuję się mocno gdzie tankuję (jeśli mogę to na "swojej" stacji, jeśli nie to tam gdzie dużo tirów stoi), uwagi o rozgrzaniu i studzeniu stosuję. Olej i rozrząd wymieniam w terminie. I jeździ(my) jakoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawideqqq Napisano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2010 Ja zazwyczaj tankuje na stacji Bliska lub łukoil, wczesniej JET(omijam stacje prywatne.) . mam przebieg 205 tys. i zadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fender1977 Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 Ja mam taki silnik jak widać w opisie przebieg 54500 i nic się nie dzieje...więc spoko, tankuję na shellu no i jest ok, pilnuj przeglądów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakus_24 Napisano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2010 1.5 dci jak każdy silnik diesla dobry dopóki jest sprawny. Jest mocniejszy, bardziej wytrzymały od silników benzynowych, ale ewentualna naprawa jest droga ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lendzik Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Witam, ja w swojej megi 2007r posiadam silnik 1,5 Dci ale 76KW 103 KM , czy to mozliwe , bo wogóle nie kojarze nic na ten temat a nigdzie nie znalazłem zadnej informacji co to za wersja silnika i czym sie rózni oprócz ilosci KM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecado Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 A skąd masz informację/gdzie przeczytałeś to 76/103? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lendzik Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 Informacja z dowodu rejestracyjnego Holenderskiego 76KW, auto pierwsza rejestracja 09.2007 , na początku nie zwróciłem uwagi na to w ogóle , ale szukając części (filtrów) natknąłem się w niektórych sklepach internetowych na wersje 1,5 Dci 76Kw 103KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dorth Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 lendzik, Kiedyś było o tym wspomniane i wynika to ze zniżek ubezpieczenia danego kraju jeżeli się nie mylę. ;) Dlatego "holenderskie" 1.9dci mają np. 115/110 KM. Wszystko w zależności od kraju w jakim były kupione jako nówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 ja szukając części do 1,5 spotkałem 101 lub 105 KM. nic pośredniego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecado Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 101 to pierwsza generacja, 105 - druga. Ale jak się okazuje nawet te 105 to za dużo dla Holendrów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maestrus Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Panowie, Temat stary ale wracam do niego ponieważ nie znalazłem na forum. Również mam 76kW/103KM oznaczenie KMS6C6, produkcja 2008 pierwsz. rej. 2009. Czy ktoś ma więcej informacji na temat tego silnika ponieważ nie mogę nic konkretnego odszukać w necie. Chciałbym również znać Wasze opinie na jego temat i czego można się spodziewać? Auto kupiłem niedawno a jego przebieg to 119tys. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BlackRaven Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Największym wrogiem diesla jest przebieg a 100 kkm na rok też można zrobić (sam robiłem) i nie jest do sprawdzenia jak ktoś się uprze,choć sam nie cofałem. Druga sprawa to wymiany oleju jak poprzednicy robili co 30 kkm to jest słabo. Wtryski też nie padają bo są wadliwe tylko zużyte,problem jest jeden (no może dwa): 1 Wręcz dziecięce zaufanie we wskazania licznika (a ludzie sprowadzają i zmieniają żarówkę w serwisie i przebieg odnotowany... Należy przejrzeć cały przebieg bo można zobaczyć ile auto robiło na rok i można policzyć.Choć tak na prawdę nie można być pewnym do końca bo ludzie potrafią... ) 2 Wydając 10-20 tys zł szkoda wydać 200 zł na sprawdzenie auta Choć nawet nie wiem co robiąc trzeba mieć świadomość że niczego nie można być pewnym na 100% bo taki kraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.