szpablos Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Witam, jakiś czas temu w zimie moja Meganka borykała się z pewną awarią - w skrócie nie paliła, po włożenie karty i wciśnięcie START kontrolki świeciły się tak jak powinny ale furka nawet raz nie zakręciła... Skończyło się tym że została zaholowana do warsztatu, tam magik stwierdził że nie było masy(100 zł). Po odebraniu auta za dwa dni powtórka z rozrywki... Za drugim razem magik stwierdził że zepsuł się jakiś przekaźnik przy rozruszniki (200 zł), tam jest w ogóle jakiś przekaźnik? Do tej pory wszystko było ok, aż tu znowu to samo... Jeśli mam być szczery, jakoś już nie wierzę temu mechanikowi i trzeci raz do niego nie chce mi się jechać...znając życie teraz impreza będzie kosztowała 300zł. Może ktoś miał coś podobnego ze swoją Meganką? dodam jeszcze że moja Meganka to 1,6 16v 2005r. PS. nie jestem mechanikiem...więc się orientuję tyle o ile... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aniewa Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Często przyczyną nie palenia jest słaby akumulator. Jeżeli w momencie rozruchu komputer stwierdzi, że napięcie na akumulatorze jest niższe niż 10,5 V to odmawia rozruchu. Miałem podobną awarię na wiosnę tego roku przy wiosennym sprzątaniu samochodu, drzwi otwarte, światło w kabinie świeci, radio gra, mija okło godziny i przy rozruchu zonk! Kontrolki świecą jak należy a rozrusznik nawet nie obrócił wałem korbowym i wyświetliły się cuda na wyświetlaczu. Po naładowaniu wszystko jest OK! Polecam na początek sprawdzić akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adek4100 Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Miałem kolego identycznie, jeżeli nie chce odpalić rusz kablami od akumulatora i zobacz czy odpali. U mnie nie łączył gruby kabel od rozrusznika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...