Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

drgania przy przyspieszaniu megane II 1,9dci


Recommended Posts

Po wymianie silnika mam taki objaw.

Podczas jazdy na 3,4 czy piątym biegu po mocniejszym wciśnięciu gazu przy obrotach silnika ok. 2000 silnik wibruje i przenosi drgania na cały samochód, po przekroczeniu obrotów do ok. 2300-2500 wszystko sie normuje. Predkość samochodu nie ma wpływu na drgania. Ruszanie z miejsca też nie wprowadza drgań, szarpanie.

Prosze o podpowiedź co może być przyczyna, przed wymianą silnik było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin!

Dwumasa ta sama co przed wymianą i było ok.

Jeszcze jedno spostrzeżenie- przy mocniejszym hamowaniu też trch,ę trzęsie.

Mechanik odejmował półosie i wahacz, oczywiście bedę z nim rozmawiał ale póki co może ktoś miał taki przypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam! Mam taki sam objaw. Drgania silnika zaczynające się w granicach 1900 obrotów, trwające do ok 2300. Nawet na postoju gdy podniosę obroty mam to samo. Też zastanawiam się co to może być...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Andriusza czy rozwiązałeś ten problem?

Mam identyczne objawy 1:1

 

Sprawdziłem samochód CLIP-em bardzo dokładnie i nie jest to wina silnika wszystkie parametry pracy nawet podczas drgań są można powiedzieć książkowe.

Obstawiam układu przenoszenia napędu ale nadal nie mam pojęcia co dokładnie.

Dwumasa - nowa, łożysko podporowe - nowe.

Jak tak szukam na necie to najczęśtsze teorie mówią o przegubie wewnętrznym lub krzywej półosi. A ty co miałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

Wszyscy w tym poscie piszecie o swoich problemach dotyczących drgań ale niestety nikt nie podaje czy ktoś ten problem rozwiążał i w jaki sposób ??? Ciekawi mnie ten temat ponieważ kupiłem 2 miesiące temu megane II 1,9dci w którym mam podobny problem dotyczących drgań. W mojej megi są drgania i słychać je w aucie, szczególnie podczas ruszana. Wystepują one delikatnie na wolnych obrotach i nasilają się na 1100 obrotów (przy ruszaniu telepie przy tych obrotach) póżniej im większe obroty tak od 1200 wzwyż drgania znikają. Wydaje mi się że na zimnym silniku drgania są jak by większe. Wymieniłem poduszkę tą koło rorządu (olejewą) ale nic to nie pomogło. Natomiast, jesli chodzi o dwumase to dodoam że w obudowie sprzęgła nic nie stuka i nie puka. Przy odpalaniu silnika jak i jego gaszeniu nie buja autem. Na pedale sprzegła też nie wyczówam żadnych drgań. Dodam że na poduszcze olejowej którą wymieniłem jest przerwa około 2-3mm przy zawieszonym silniku czy taka powinna być owa przerwa???

Dodam że autem od czasu zakupu na tych drganiach zrobiłem już jakieś 6 tys km. Bardzo proszę o podpowiedzi i sugestie jak się pozbyć tego problemu, ponieważ znacznie psuje to komfort jazdy:(

Z góry dziękuję i pozdrawiam:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem tak kiedys, przy przebiegu ok. 150 kkm. Konczyly sie dwa wtryski. Po wymianie wtryskiwaczy wszystko sie uspokoilo <szukaj> Co ciekawe jest to dosc zauwazalne jak sie jezdzi dlugo po autostradzie. A dwa razy w tygodniu mialem przejazd dom - praca - 295km w jedna strone i po dojezdzie na miejscu mialem dosc tego telepania. Co ciekawe spalanie bylo mega niskie wtedy. Wiec moja diagnoza byla prawidlowa. Wtryski. Dwa zostaly wymienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że drgania również występują na biegu jałowym czyli na postoju.Dziekuję za podpowiedzi, zobacze co z poduszką pod skrzynią biegu oraz sprawdze wtryskiwaczce. Jakie mogą być objwy kończoncych się wtrysków? Pytam ponieważ w moim przypadku auto odpala od pierwszego kopa i nie dymi podczas gwałtownego przyspieszania.

 

Dodano: 25 maj 2013 - 16:18

Proszę o dalsze podpowiedzi za które z góry dziekuję<szukaj>

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

W autach grupy VW/AUDI wielokrotnie spotkałem się z takimi objawami, a były one

spowodowane wycierającymi się wałkami rozrządu.

Silniki 1.9 tdi jak i najnowsze konstrukcie 2.0 CR

 

pozdrawiam

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam ja wymieniłem wahacze łożyska przeguby końcówki i zaczęły mi się drgania jak się rospedzam to on cały lata zbieżność ustawiona i nawet koła zmieniłem bo mechanik mówił że to od kół ale też zauważyłem że gaz drży i sprzęgło i nie wiem już co to może być

Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi

Radzę większa uwagę zwracać na to co się pisze i jak się pisze. Szanuj czytających Twoją wypowiedź. Zwracaj uwagę na znaki przestankowe - w obecnej formie to jest masło maślane. Nowe zdanie piszemy wielka literą

damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!