Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kabel vag kkl (ftdi-chip) i zabawa samochode


Rekomendowane odpowiedzi

Do zabawy użyłem starego kabla vag kkl który kiedyś zakupiłem do mitsubischisam3097.jpg

uruchamiamy program w przeglądarce internet explorer i konfigurujem port podpięcia kabla

26243454.jpg22751369.jpg

następnie zamykamy wsio i uruchamiamy wersje light

1 wybór samochodu

2 skanowanie wszystkich podzespolów

3 skanowanie wybranych

23121775s.jpg

jak wszystko ok powinno znaleźć co trza w moim przypadku to takie

69386853.jpg

teraz tylko zostało nacisnąć trójkąt czerwony i program zacznie diagnozę

przed diagnoza odlączyłem wtyczkę od wolnych obrotów co wykazało

43607236.jpg

że nazwy błędów są pomieszane francózki z angielskim ja zawsze tłumacze na angielski bo bardziej trafny tłumacz google

CDN..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś zrobić zdjęcie kabelka, a szczególnie wtyczek:?:

 

czyli potrzebny jest taki kabelek

http://allegro.pl/diagnostyka-vag-com-pl-u...1196859201.html

Ciekawe - trzeba będzie sprawdzić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze po wymianie filtra miałemtroche za duże obroty postanowiłem skorygować je więc w programie ddt2000 light kliknołem w obrazek monitora odpaliłem samochód

i przeszedłem do zakładki service particulies

88113608.jpg

regulacja obrotów zaznaczona czerwonym kwadratem Incrementer to w górę a decrementer to w dół corrigier klikasz aż osiągniesz odpowiednie obroty które można sprawdzić tu

12289811.jpg

[ Dodano: 2010-09-01, 14:03 ]

CDN...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

tłumaczenia na tej stronie dotyczą laguny i ich ecu x74 i x73

podobne tłumaczenia ma dacia

My zaś powinniśmy stworzyć swoje wersje i opracowania

Chętni mogą tworzyć swoje tłumaczenia za pomocą programu builder dołączony do dtt2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak trzeba zrobić :!:

Program można bez problemu ściągnąć z sieci, wystarczy zapytać wujka gugla, wyskoczy cała masa linków.

Dobrze byłoby jakby ktoś miał dostęp do tych "kabelków", bo jak przeglądam forum Laguny, jednak nie wszystkie chcą współpracować w programem i samochodem. I to trzeba sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kabelek działa z Megi I ale z Megi II łączę się ale tylko z silnikiem z innymi modułami nie ale to chyba wina tego że Megi II jest na Canie

 

Przykład przetłumaczonego DDT (oczywiście nie mój)

post-3001-1283447335_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelsonx, jak byś mógł, napisz krótki manual jak się zabrać do tłumaczenia, przyda się. Chętni podjęcia się tłumaczenia przynajmniej będą wiedzieć jak zacząć.

Przyznam się, że sam próbowałem tłumaczyć ale nie wiem jak zacząć. Przebijanie się przez 700 postów na forum Laguny jakoś mnie nie kręci :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otwieramy program builder który jest razem z ddt

wczytujemy plik ecu

96872406.jpg

potem zakładka screens

57452719.jpg

Screen editor -edycja grafiki

labels -etykiet

Buttons - przyciski

Displays - etykiety wyświetlanych wartości

w przypadku tych ostatnich prawym przyciskiem myszki trzeba skierować do danych data 52038876.jpg

 

i tam dopiero zmieniać nazwy

w ramce czerwonej zaznaczyłem gdzie zmieniać nazwę

68510317.jpg

 

trzeba pamiętać o zapisywaniu co chwili pracy naciskając dyskietkę bo potrafi zgubić tłumaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!