Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Boksuje przy przyspieszaniu????


Jart

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie pomóżcie zdiagnozować taką przypadłość..:))

A więc dzieje się to od 2 biegu przy wyższych obrotach przy przyspieszaniu. Jak dodaję gazu w górnej granicy auto zaczyna jakby wyrywać do przodu, boksuje przodem. Albo przy ok 100 km/h na 6 biegu chcę przyspieszyć też czuję takie wyrywanie, boksowanie do momentu kiedy nie odpuszczę gazu i wtedy już jest git i autko frunie..??

Tak myślełem że opony zimowe, że może coś luźnego w zawieszeniu, ale nic nie stuka????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby sprzęgło się ślizgało to by napewno nie buksował kołami. Ale chyba kolega Jart myli buksowanie kól ze wzrostem obrotów silnika bez przyrostu prędkości. Zresztą trudno sobie wyobrazić buksowanie na 6 biegu przy mocy osiąganej przez ten silnik.

Pewnie kończy się sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tak że obroty idą w gorę i prędkość też rośnie na początku czuć jak ciągnie ładnie przyspiesza, tylko w górnej granicy jak mocno docisne czuje jak wyrywa silnik do przodu jakby chciał wyskoczyć..delikatnie.??? Sprzęgło dobrze chodzi, nie zauważyłem nic niepokojącego, łapie wcześnie, biegi wchodzą!!! Jak mogę jeszcze poznać że to może być sprzęgło, bo niby teraz ok, ale może coś tam się dziać???

 

przeszukałem fora w temacie sprzęgła i moje objawy nigdzie się nie pojawily....o to chodzi że u mnie nic nie ślizga, auto daje radę....tak swoim tropem stawiam na zawieszenie ,ale jedę wieczorem do ASO do kolegi wstawić mechaniorom niech pogłówkują..

Przy ruszaniu też nic nie nawala, furczy aż miło...

No i zaznaczyć muszę że po ok 6 tys, km po wymianie turbiny, oleju z syntetyka na półsyntetyk auto nabrało ładnego dźwięku i spalanie w mieiście to 6,5 a trasa tak 300 km tak do 140 km/h ,5 L na setkę !!!!leje tylko Vervę..

 

No i Panowie po kłopocie... sprawa prosta i prozaiczna....dowódca mechaników w ASO, człowiek który od 30 lat robi tylko francuzy po przejechaniu 300 metrów doszedł do 4 biegu, wjechał na podnośnik, zdjął nadkole(przód pasażer), wymienił filtr paliwa i auto ciągnie kiedy chcę i jak chcę!!..>) :) . po prostu załadowany filtr nie nadążał podawać paliwa jak było duże zapotrzebowanie, i ten moment powodował dławienie silnika i wyrywanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nalepiej sprawdzić jadąc pod wzniesienie na 5 biegu. Daj gazu do oporu i obserwuj obrotomierz i prędkościopmierz. Jeżeli obroty będą rosły a prędkość nie będzie oidpowiednio wzrastała to ewidentnie ślizga się sprzegło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

sprzęgło do wymiany z wyprzęgnikiem i robota trochę ci wyjdzie , nie ma auta które na 6 biegu przy 100 km/h kola tracą trakcje :-) .

Niech od razu sprawdzi 2-mas jakby byly luzu w poznaniu regenerują i są najlepsi ! około 400-500 zl bo później jak ci po 200 siadzie to znowu zabulisz za robotę a tam jest sporo [cenzura] z tym.. wiem z dośw. pzdr

 

Na forum wysławiamy się cenzuralnie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!