Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Które przewody są od kierunkowskazów za pod l


Rekomendowane odpowiedzi

Witam może ktoś wie gzie mogę się podpiąć do przewodów kierunkowskazów , chodzi mi o to żeby wpiąć się w masę kierunków i zrobić tak żeby mi przy zamykaniu centralnego migały kierunki .

Ale koniecznie musi być masa [ - ] bo tak jest w schemacie modułu sterownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie będzie czarny jako masa

Nie wszędzie tak jest, czasami masa to brązowy z szarym paskiem, lub czarny z fioletowym paskiem. Przy tylnych lampach chyba tak jest, z tego co pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chłopaki poradziłem sobie metodą prób i błędów [straty jeden bezpiecznik przy sterowniku ] ,ale działa u mnie masa na prawą i lewą stronę jest oznaczona kolorem pomarańczowym i takim jakby eqry .

 

Przemo masz rację z tą żarówką ale niestety nie mam dzisiaj żadnej pod ręką , ale na przyszłość penie sobię zrobię.

 

Czyli powoli brnę do przodu , teraz przyszedł czas na domykanie szyb podczas zamykania samochodu .

I tu moje pytanie czy jest możliwe żeby to działało w scenicu , czy jest taka funkcja w fabrycznym mechanizmie podnoszenia szyb ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo szukałem na stronie pikur i za jasnego gwinta nie widzę tam ani w schematach ani w zrób to sam schematu elektryki do scenic 1 ph1 jak wiesz w którym to jest dziale to napisz , bo albo coś przeoczyłem albo już skasowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się , że aby mieć domykanie szyb z pilota ( czy też przy zamykaniu auta ) trzeba by porezać troche z mechanizmami. Szyba kierowcy ma coś na kształt "krańcówki" to znaczy jak już sie domknie do końca to silniczek przestaje dostawać prąd natomiast szyba pasażera tego nie ma i było by ryzyko spalenia silniczka. Najlepiej by było jakoś przełożyć silniczek z innego auta z szyby kierowcy do naszego auta (szyba pasażera) . Kiedyś na alle... widziałem uniwersalne moduły domykania szyb , wiem że w audi a4 , i seacie toledo sie sprawdzały , może warto poszukać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle :-/ problem ze znalezieniem

schemat

Szyba kierowcy ma coś na kształt "krańcówki" to znaczy jak już sie domknie do końca to silniczek przestaje dostawać prąd natomiast szyba pasażera tego nie ma i było by ryzyko spalenia silniczka.

To tak nie działa. W żadnym podnośniku nie ma krańcówek. W renault wszystko odbywa się na pomiarze prądu. UHC sprawdza sobie prąd jeżeli jest on za wysoki lub gwałtownie wzrasta UHC wyłącza zasilanie i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_o, z tymi krańcówkami napisałem tak dla przykładu, chodziło mi właśnie o to że po całkowitym zamknięciu się szyby kierowcy prąd zostaje odłączony tylko nie wiedziałem na jakiej zasadzie się to odbywa, dzięki za wyjaśnienie. Czyli teoretycznie jak by jakoś przełożyć silniczek z drzwi kierowcy do drzwi pasażera to też by szyba "sama" sie otwierała/zamykała po naciśnięciu klawisza ? Nie trzeba by było trzymać jak to jest teraz ?

Bo jeżeli tak by się dało zrobić to nie trzeba by było montować żadnych dodatkowych modułów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie ma takiej możliwości. To było by za łatwe :-/

W ogóle zastanawiam się dlaczego kierowca nie ma możliwości impulsowego zamykania szyby, wszystkich. Pasażer sobie może trzymać przyciski ma czas, ale kierowca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!