Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Które przewody są od kierunkowskazów za pod l


Rekomendowane odpowiedzi

Witam może ktoś wie gzie mogę się podpiąć do przewodów kierunkowskazów , chodzi mi o to żeby wpiąć się w masę kierunków i zrobić tak żeby mi przy zamykaniu centralnego migały kierunki .

Ale koniecznie musi być masa [ - ] bo tak jest w schemacie modułu sterownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie będzie czarny jako masa

Nie wszędzie tak jest, czasami masa to brązowy z szarym paskiem, lub czarny z fioletowym paskiem. Przy tylnych lampach chyba tak jest, z tego co pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chłopaki poradziłem sobie metodą prób i błędów [straty jeden bezpiecznik przy sterowniku ] ,ale działa u mnie masa na prawą i lewą stronę jest oznaczona kolorem pomarańczowym i takim jakby eqry .

 

Przemo masz rację z tą żarówką ale niestety nie mam dzisiaj żadnej pod ręką , ale na przyszłość penie sobię zrobię.

 

Czyli powoli brnę do przodu , teraz przyszedł czas na domykanie szyb podczas zamykania samochodu .

I tu moje pytanie czy jest możliwe żeby to działało w scenicu , czy jest taka funkcja w fabrycznym mechanizmie podnoszenia szyb ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo szukałem na stronie pikur i za jasnego gwinta nie widzę tam ani w schematach ani w zrób to sam schematu elektryki do scenic 1 ph1 jak wiesz w którym to jest dziale to napisz , bo albo coś przeoczyłem albo już skasowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się , że aby mieć domykanie szyb z pilota ( czy też przy zamykaniu auta ) trzeba by porezać troche z mechanizmami. Szyba kierowcy ma coś na kształt "krańcówki" to znaczy jak już sie domknie do końca to silniczek przestaje dostawać prąd natomiast szyba pasażera tego nie ma i było by ryzyko spalenia silniczka. Najlepiej by było jakoś przełożyć silniczek z innego auta z szyby kierowcy do naszego auta (szyba pasażera) . Kiedyś na alle... widziałem uniwersalne moduły domykania szyb , wiem że w audi a4 , i seacie toledo sie sprawdzały , może warto poszukać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle :-/ problem ze znalezieniem

schemat

Szyba kierowcy ma coś na kształt "krańcówki" to znaczy jak już sie domknie do końca to silniczek przestaje dostawać prąd natomiast szyba pasażera tego nie ma i było by ryzyko spalenia silniczka.

To tak nie działa. W żadnym podnośniku nie ma krańcówek. W renault wszystko odbywa się na pomiarze prądu. UHC sprawdza sobie prąd jeżeli jest on za wysoki lub gwałtownie wzrasta UHC wyłącza zasilanie i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_o, z tymi krańcówkami napisałem tak dla przykładu, chodziło mi właśnie o to że po całkowitym zamknięciu się szyby kierowcy prąd zostaje odłączony tylko nie wiedziałem na jakiej zasadzie się to odbywa, dzięki za wyjaśnienie. Czyli teoretycznie jak by jakoś przełożyć silniczek z drzwi kierowcy do drzwi pasażera to też by szyba "sama" sie otwierała/zamykała po naciśnięciu klawisza ? Nie trzeba by było trzymać jak to jest teraz ?

Bo jeżeli tak by się dało zrobić to nie trzeba by było montować żadnych dodatkowych modułów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie ma takiej możliwości. To było by za łatwe :-/

W ogóle zastanawiam się dlaczego kierowca nie ma możliwości impulsowego zamykania szyby, wszystkich. Pasażer sobie może trzymać przyciski ma czas, ale kierowca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!