Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning Megane III coupe GT


lulu

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem wracając z pracy mały tescik. Odcięcie mam przy jakieś 6,6tys obrotów. No i autko łapie prawie 110km/h. Trochę przecholowalem z tym 120. Moze licznik przeklamuje? Przyznał, ze wczesniej nie sprawdzalem do ilu się rozpedze na dwójce.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Odcinki nie przesuwaliśmy, momentu obrotowego nie zostało zrobione przesadnie dużo bo jest więcej o około 30Nm w porównaniu do serii co nie jest zabójstwem dla sprzęgła. W w.w. przypadku widać sprzęgło było już w kiepskim stanie przed modyfikacją i tyle. Trochę kiepska sytuacja jak klient jeździ z naszą modyfikacją po innych firmach, tak się rodzą nowi specjaliści, na czyjejś ciężkiej pracy. Jesteśmy jedyną firmą w PL, która opracowała kompleksowe modyfikacje dla TCE i długo nikt tego lepiej nie ugryzie. Zawsze jesteśmy otwarci na pomoc i wgranie korekty z ograniczonym momentem maksymalnym to żaden problem i sprzęgło powinno przestać się ślizgać, przed modyfikacja rozmawialiśmy i nie było takich uwag żebyśmy gdzieś się ograniczali tylko, żeby zrobić co się bezpiecznie (dla silnika) da, a ten mamy sprawdzony na modyfikacjach ponad 300konnych. Gwarantuję, że nikt w PL i w europie Europie nie będzie w stanie zrobić TCE 180 na więcej niż 200-210km KM samym programem (układ wydechowy i intercooler też tu nic nie da).

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 lata później...

Panowie, uprzejmię proszę o poradę. 

 

Ostatnio postanowiłem wgrać chip do mojej Renault Megane GT 180 KM. 

Modyfikację robiłem w firmie V-tech. Przed zmianą okazało się, że na hamowni autko zostało zmierzone na 202 KM i 340 Nm, więc dostałem niezły "gratis" w serii. 

Niestety od razu po modyfikacji dostałem informację, że na hamowni zaczęło się ślizgać sprzęgło i niestety w V-techu nie byli w stanie zmierzyć efektu końcowego. 

Zapytałem i orientacyjnie moment może oscylować teraz w okolicy 390 Nm. 

 

Stąd moje pytanie: czy zmiana na nowe oryginalne sprzęgło powinna rozwiązań problem? (Być może samo sprzęgło padło na hamowni)

Czy jednak ta moc może okazać się zbyt duża dla oryginalnych części? I warto rozważyć np. obicie tarczy kevlarem? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, lukwronski napisał:

Stąd moje pytanie: czy zmiana na nowe oryginalne sprzęgło powinna rozwiązań problem?

(Być może samo sprzęgło padło na hamowni)

Zobacz ;  Mocniejsze sprzęgło do 2.0 TCE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 9 miesięcy temu...

Witam

Proszę o informację ile można podnieść moc samym programem w Megane 3 GT220km ? 

 

Czy występowały Megane 3 GT220km nie kombi?

Na olx jest parę takich ogłoszeń np

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-gt220-2-0tce-5drzwi-navi-bose-serwisaso85tkm-szwajcar-jak-nowy-fv23-ID6Cxf9U.html?

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-gt220-sport-220km-polskora-klima-xenon-navi-tempomat-grzane-fotele-pdc-ID6CVlbV.html?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marka Renault zdecydowanie lubi zaskakiwać swoich fanów i dla wszystkich, którzy od samochodu oczekują czegoś więcej, przygotowała model Megane GT220. Niemniej jednak czy rzeczywiście różni się on czymś od swojej podstawowej wersji i będzie w stanie zaskoczyć? Otóż jak najbardziej tak, ponieważ nie da się ukryć, iż GT220 może w wielu głowach nieźle namieszać. Warto wspomnieć, że jest to specjalna wersja modelu GT200 i dotyczy samochodów w wariantach: Grandtour, Hatchback oraz Coupe.

 

także w każdym wariancie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!