Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

potrzebny schemat podciśnień 1.9 dci


Rekomendowane odpowiedzi

witam! - jestem nowy na forum, przy okazji powiatać wszystkich wytrwałych <piwko>

 

sprawa ma się tak - kupiłem dla mojej pani renault megane 1.9 dci 120km, oznaczenie silnika coś chyba f4q jeśli się nie mylę.

auto było z padniętym turbo, ponieważ jestem mechanikiem uważałem ogłoszenie za okazję, no i jak to z okazjami - zaprzyjazniony warsztat zrobił mi turbo 650zł, ja zrzuciłem miskę olejową (polecam wszystkim po wystrzale turbo) wyczyściłem szlam który tam się zbiera, smoka, i wszystko co możliwe, poleciały nowe filtry oleje itp....

 

składamy - i co ? - i dup.. - ktoś przede mną tam był i zrobił taki bałagan z podciśnieniami że hohoho.... patrze, gryzę paznokcie, pale fajkę i mam elektrozawór góra do vakuym, dół turbo - mamy moc :notacrook:

 

teraz pytanie do was - bo brakło mi już paznokci - jesli macie to zdjęcie, jeśli nie to opis - jaką kolejność i gdzie podłanczamy tą bańkę za kolektorem dolotowym i zawór który jest pod nią z 3-ema krućcami do podciśnień, ponieważ martwię się że nie podłączenie tych żeczy spowoduję wybuch kolejnej turbiny auto stoi :) - ola płacze i nie śpi po nocach :)

 

dzięki wielkie z góry i pozdro elita!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie o to, z tym że widzę u ciebie jeden wężyk wychodzi na bańkę "akumulator podciśnienia" - a co dalej gdzie z bańki ? ale dokładnie o ten zaworek mi chodzi i jego schemat.... pozdrawiam

 

czy ktoś mi napisze co dalej z podciśnieniami ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o ten zawór to u mnie jest tak-1 idzie do 1 na zdjęciu pierwszym,3-jest wolna.2-idzie do tej bańki,z drugiej strony bańki- wężyk z trójnikiem -jeden do 4 na zdjęciu 3 a drugi do elektrozaworu na zdjęciu 4 i z elektrozaworu na turbo.

A u mnie następujący problem-wyciekał olej z rurki smarowania turbiny,wymieniłem oringi i jest ok.,ale brak mocy.

post-32175-0-03703200-1309072384_thumb.jpg

post-32175-0-61678300-1309072543_thumb.jpg

post-32175-0-05655400-1309072574_thumb.jpg

post-32175-0-45300600-1309072998_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam i jak kolego popodłanczałes juz poprawnie podcisinienia autu powruciła przyjazna Moc ?

Opisałbys problem co i jak ma byc popodłanczane ( miło jakas fotka ) i jaki był problem bo moze mam podobny problem .

Pozdrawiam

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. aston76

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi

 

Proponuje przed wysłaniem jeszcze raz sprawdzić co i jak zostało napisane. aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...
Dnia 25.06.2011 o 22:39, g4_many napisał:

dokładnie o to, z tym że widzę u ciebie jeden wężyk wychodzi na bańkę "akumulator podciśnienia" - a co dalej gdzie z bańki ? ale dokładnie o ten zaworek mi chodzi i jego schemat.... pozdrawiam

 

czy ktoś mi napisze co dalej z podciśnieniami ???

Pomoże ktoś ze schematem wężyków podciśnienia 1.9 dci 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!