Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

potrzebny schemat podciśnień 1.9 dci


Rekomendowane odpowiedzi

witam! - jestem nowy na forum, przy okazji powiatać wszystkich wytrwałych <piwko>

 

sprawa ma się tak - kupiłem dla mojej pani renault megane 1.9 dci 120km, oznaczenie silnika coś chyba f4q jeśli się nie mylę.

auto było z padniętym turbo, ponieważ jestem mechanikiem uważałem ogłoszenie za okazję, no i jak to z okazjami - zaprzyjazniony warsztat zrobił mi turbo 650zł, ja zrzuciłem miskę olejową (polecam wszystkim po wystrzale turbo) wyczyściłem szlam który tam się zbiera, smoka, i wszystko co możliwe, poleciały nowe filtry oleje itp....

 

składamy - i co ? - i dup.. - ktoś przede mną tam był i zrobił taki bałagan z podciśnieniami że hohoho.... patrze, gryzę paznokcie, pale fajkę i mam elektrozawór góra do vakuym, dół turbo - mamy moc :notacrook:

 

teraz pytanie do was - bo brakło mi już paznokci - jesli macie to zdjęcie, jeśli nie to opis - jaką kolejność i gdzie podłanczamy tą bańkę za kolektorem dolotowym i zawór który jest pod nią z 3-ema krućcami do podciśnień, ponieważ martwię się że nie podłączenie tych żeczy spowoduję wybuch kolejnej turbiny auto stoi :) - ola płacze i nie śpi po nocach :)

 

dzięki wielkie z góry i pozdro elita!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie o to, z tym że widzę u ciebie jeden wężyk wychodzi na bańkę "akumulator podciśnienia" - a co dalej gdzie z bańki ? ale dokładnie o ten zaworek mi chodzi i jego schemat.... pozdrawiam

 

czy ktoś mi napisze co dalej z podciśnieniami ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach