Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana Pompy i wtrysków


oko26

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiana zaworka jest prosta. Większe problemy mogą być z wyjęciem wtrysku ze slota po dużym przebiegu i odkręcenie na kawałki jego samego.

 

Dodano: 03 sie 2011 - 11:25

Coś nie tak że kubek pusty to znaczy że wtrysk jest cały czas otwarty i leje po to jest przelew żeby nadmiar paliwa który nie został wtryśnięty po zamknięciu iglicy wrócił sobie z powrotem

 

Chyba raczej jest zamknięty i nie daje w ogóle paliwa na przelewie. Jeżeli zaworek zatarł się w pozycji zamkniętej, to przy większych obrotach musi w nim powstawać ogromne ciśnienie, co od razu wykrywa komputer sterujący.

 

Próg bezpieczeństwa dla podzespołów ukł. wtryskowego to 30%, jeżeli zostanie on przekroczony, to by uniknąć zniszczenia elementu, komputer sam reguluje dawkę paliwa i ciśnienie na mniejsze. Stąd może powstawać objaw o którym pisze autor, czyli spadek mocy przy przyśpieszaniu.

 

Odnośnie ciśnienia na postoju, które niby jest prawidłowe. Wydawać by się mogło, że skoro 2 wtryski okropnie przelewają, to auto nie powinno w ogóle odpalić, ale teraz już wiadomo, że to drugi wtrysk trzyma mocno ciśnienie, dzięki temu że jest walnięty zaworek : P Dlatego też na szynie ostatecznie ciśnienie będzie prawidłowe.

 

 

Także wyjąć drugi wtrysk, rozebrać, przemyć i przedmuchać zaworek, sprawdzić czy grzybek luźno chodzi, złożyć z powrotem i zrobić jeszcze raz próbę przelewową. Jeżeli dalej nie będzie nic puszczał, to kupić nowy zaworek.

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby był zamknięty to silnik by nie chodził na jeden gar zaraz po starcie.

Co do ogromnego ciśnienia to na popie jest regulator. raczej tu chodzi o spadek cisnienia z powodu otwarcia wtrysku

Edytowane przez pawelsonx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawać by się mogło, że skoro 2 wtryski okropnie przelewają, to auto nie powinno w ogóle odpalić, ale teraz już wiadomo, że to drugi wtrysk trzyma mocno ciśnienie, dzięki temu że jest walnięty zaworek : P Dlatego też na szynie ostatecznie ciśnienie będzie prawidłowe.

Nie zgodzę się z tym.

Po pierwsze: Drugi wtryskiwacz nie leje bo jest w doskonałej kondycji i nie ma co go ruszać. Jakby zaworek był zatarty to też by lał.

Po drugie: to, że jeden wtrysk trzyma ciśnienie nie świadczy o tym, że pompa wytworzy odpowiednie ciśnienie, po prostu te dwa jeszcze zbyt mocno nie leją.

Po trzecie: wystarczy, że jeden wtrysk porządnie leje i silnik zapala za czwartym, piątym razem.

Przerabiałem ten temat w swoim samochodzie i coś o tym wiem. ^^

W układach dci przelewy nie tyle służą do odprowadzania niewstrzykniętego paliwa a raczej do odprowadzania paliwa z nieszczelności wtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytowanie

A czy nie może być tak że to podkładki te miedziane, bo mechanik założył te stare, ale on mówił mi że jak by były złe to by nie szło na przelew tylko by sadził górą paliwo, jak to jest? Druga sprawa to: Mam drugi komplet wtrysków które na wskutek zepsutej pompy która puściła opiłki i zablokowała wtryski, czy takie wtryski można oczyścić, albo np: wyjąć z nich zaworki itd.., dodam że wtryski były w świetnej kondycji przed tym jak załatwiły je opiłki

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby miedziane podkładki przepuszczały to spod wtryskiwaczy wydostawałyby się spaliny. Czułbyś to nawet w kabinie. Odnośnie opiłków, to one uszkadzają właśnie ten nieszczęsny zaworek. Ale spróbować można, to nic nie kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czyli pozostaje regeneracja 3 sztuk ^^ no trudno tak to jest jak się uwierzy w Allegro

 

Dodano: 03 Aug 2011 - 22:05

Tak to jest jak się kupuje używki na allegro, więc wychodzi na to że będę musiał regenerować te 3 sztuki. Robił to ktoś z was, macie jakieś namiary żeby wysłać no i żeby nie zdzierali za bardzo bo już włożyłem 1750zł w to auto, a tak go chwaliłem ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również przerabiałem ten temat w 3 autach. W 2 innych jeszcze robiłem próby przelewowe. Wynik jest taki, że w żadnym z tych aut, nie było takiej sytuacji, żeby któryś wtryskiwacz w ogóle nie podawał paliwa na przelewie, bo to jest niemożliwe. Więc teraz ja nie zgodzę się z tym, że wtryskiwacz nr 2 jest w doskonałej kondycji. Wystarczy spojrzeć na 3 pozostałe od kompletu, leją niemiłosiernie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem przelewów ale z ciekawości się spytałem speca od tego i w tym silniku robi się jakiś czas na wolnych obrocie potem liczy dzieli się iloś przelewu przez czas i wychodzi jakaś wartość potem ją się porównuje z danymi producenta potem kreci się przez parę minut na jakiś tam obrotach (3k chyba) i znowu wylicza jeżeli odbiega do normy to wtrysk do naprawy. Spec powiedział że musi być coś na przelewie bo wtrysk by się nie domknoł z powodu wysokiego cisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co sadzicie o tej firmie?

Mój odnośnik

 

Dzwoniłem do nich i gość mi powiedział że używają części tylko oryginalnych Delphi, że używają najnowszych zaworków z porcelany czy jakoś tak, tylko ceny zależne od części do 400zł za szt. jeśli nie trzeba wymieniać końcówki wtrysku(rozpylacza).

A druga pytanie do was to podpowiedzcie mi które wtryski wysłać? Czy te które miałem w aucie przed awarią (przypomnę że pompa załatwiła mi wtryski opiłkami), czy wysłać te drugie które to zakupiłem na Allegro, na których to auto chodzi ale nie ma siły i wtryski leją na przelewach. Pytam was dlatego że zależy mi na jak najmniejszej cenie końcowej, chodzi o to że oni tam każą mi przysłać te po opiłkach, a ja się zastanawiam czy w tych po opiłkach nie będzie większych zniszczeń i co się z tym wiąże większych kosztów, a ja nie mam o tym zielonego pojęcia co podlega wymianie jak lej, a co np: ja wtrysk staną przez opiłki

 

Dodano: 06 Aug 2011 - 20:59

Dodam jeszcze że koszt regeneracji zależny jest od tego co poszło we wtryskach i że ceny wahają się od. 280zł do 400zł+ ewentualnie rozpylacz ok 200zł gdyby takowy był potrzebny. Boje się jeszcze trochę o to że wyśle a oni powiedzą że wszystko trzeba wymienić ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu starałbym się unikać takich zakładów regeneracyjnych na odległość, bo sam jak napisałeś, mogą wcisnąć każdy kit. Zamiast tego rozkręciłbym samemu stare wtryski, przełożył zaworki i obserwował jaki będzie efekt. Możesz ewentualnie próbować potem z końcówkami. Masz 2 komplety wtrysków, więc możesz porobić różne kombinacje. Jeżeli nic się nie zmieni, to po prostu kupiłbym na początek tylko 1 oryginalny zaworek do tego wtryskiwacza co w ogóle nie leje i wymienił osobiście.

 

Jeżeli zaś w grę nie wchodzi w ogóle naprawa indywidualna, to nie masz innej opcji jak wysłać zwyczajnie cały komplet, zdać się na fachowców i liczyć się ewentualnie ze sporym kosztem. Możesz wysłać stare wtryski po opiłkach, a te używki ja bym oddał na reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie auto padło i nie chciało zapalić komputer nie pozwalał nawet żeby rozrusznik zakręcił, po kilkunastu próbach zapalił ale faluje na obrotach, tak jak by nie chodził na wszystkie gary gaśnie. Panowie czy istnieje możliwość w tak krótkim czasie żeby lejące wtryski wypaliły dziurę w tłoku?, bo ktoś minie nastraszył w ten sposób. Proszę o odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tobie wtryski nie leją, tylko puszczją paliwo przelewem i nie mogły wypalić dziury w tłoku. Gdy u mnie padł jeden wtryskiwacz i nie podawał paliwa (silnik pracował na trzech cyl.)to komputer wyświetlił komunikat o potrzebie kontroli układu wtryskowego i podniósł obroty biegu jałowego do ponad 1k. Nie było bujania, zapalał bez problemów ale znacznie stracił moc i wzrosło spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski wysłałem tu:

Wtryski

 

koszt 1600zł, mam tylko nadzieje że będzie wszystko ok. Na wtryski dają 2 lata gwarancji

 

Dodano: 13 sie 2011 - 09:44

Czy ktoś z was naprawiał coś w tej firmie "Motomaximus" bo kurcze już wysłałem wtryski a na necie znalazłem same negatywne opinie co do regeneracji u nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze wczesniej nie przeczytalem tego tematu, polecilbym Ci ta firme: www.wtryskiwacz.com Ostatnio od nich wysylalem bo tez mialem problem z tymi wtryskiwaczami wzieli 1100zl, 2 byly do regeneracji (zaworki wymieniane) i wszystkie czyszczone. Nawet gosciu w ASO powiedzial ze malo wzieli.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!