Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

meg sport wypadanie zaplonow


megisport

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pacjent to megane sport z 2004r

Problem z wypadaniem zaplonow ^^ dzieje sie tak raz na jakis czas, co kilka dni

Wymienione: cztery cewki, swiece(ori), wtryskiwacze, filtr powietrza

Silnik pracuje rowno ale drży, bardziej obrazowo - nie mozna na nim postawic szklanki z woda hehe ^^

OCB??

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki i 5.9 - Enter

 

P_r_z_e_m_o

Edytowane przez megisport
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz kolego wszystko, bo piszesz, że Ci wypada zapłon i drży, a ty nagle dowiadujemy się, że jeszcze świeci Ci check.

Teraz będzie wyciąganie od Ciebie co tam się jeszcze dzieje. Ty widzisz auto, my możemy się tylko domyślać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu podłącz auto pod clipa i będziesz i będziesz wszystko co się dzieje z autem. Tak to wróżenie z fusów. Tutaj masz linka do kolegi z forum , który dysponuje clipem.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.08.2011 o 07:47, P_r_z_e_m_o napisał(a):

Dla Ciebie, nie dla nas.

 

 

no to juz ustaliliśmy ^^

 

miga check na desce, na zimnym jest ok

silnik pracuje równo, ale drży - bez różnicy czy akurat wtedy wywala bład czy nie

 

Dodano: 06 sie 2011 - 09:59

  W dniu 6.08.2011 o 07:48, aston76 napisał(a):

Po prostu podłącz auto pod clipa i będziesz i będziesz wszystko co się dzieje z autem. Tak to wróżenie z fusów. Tutaj masz linka do kolegi z forum , który dysponuje clipem.

 

 

 

^^ Przecież, pierwsze co zrobilem to podpiąlem clipa.

Wyskakuje ten blad z zaplonem i tyle. W kolko to samo. Dlatego "fachowcy" juz wymienili wtryskiwacze itp a wszystko bez rezultatu. Auto wczoraj znow pojechalo do warsztatu. Dobrze, że jest ubezpieczenie i nie trzeba za to płacić.

 

Były jakies problemy z ecu w tym modelu?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

Ostrzegam, że jak tego nie poprawisz to dostaniesz zakaz pisania.

P_r_z_e_m_o

Edytowane przez megisport
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.08.2011 o 08:10, megisport napisał(a):

Ten mod zawsze jest taki??

Zawsze, bo wkurza mnie zawsze jak ktoś nie napisze na początku co było zrobione przy aucie, a potem twierdzi, że to oczywiste. Oczywiste to jest dla Ciebie, ale nikt tu nie ma szklanej kuli i stara się pomóc, a Ty go gasisz.

To co, że napisałeś w pierwszym poście co było wymienione, nie napisałeś, że był podpinany do CLIP-a, nie napisałeś, że świeci lampka.

I jeszcze się dziwisz, ze to dla innych nie jest oczywiste. Nie jest, bo czasami ta lampka się nie świeci, a silnik sobie drga.

  W dniu 6.08.2011 o 08:39, megisport napisał(a):

Tzn. te objawy nie są typowe dla 2,0t?

Mało jest tych silników, rzadko na forum się o nich pisze. Wg mnie objawy będą podobne jak dla silników 1,4/1,6 16V.

Sprawdź kable, bo skoro raz jest dobrze raz źle to by wykazywało na problemy z elektryką. Posprawdzaj wtyczki, wyczyść, po doginaj wtyki, spryskaj jakimś płynem kontaktowym. Zobacz jak jak wyglądają gniazda cewek, czy nie są zabrudzone, czy nie ma tam wilgoci.

Wyjmij i wyczyść silniczek krokowy, on nie daje komunikatu o błędzie, chyba że całkiem padł.

Poza tym nie napisałeś, czy objawy występują na zimnym, czy na gorącym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.08.2011 o 16:09, P_r_z_e_m_o napisał(a):

Zawsze, bo wkurza mnie zawsze jak ktoś nie napisze na początku co było zrobione przy aucie, a potem twierdzi, że to oczywiste. Oczywiste to jest dla Ciebie, ale nikt tu nie ma szklanej kuli i stara się pomóc, a Ty go gasisz.

To co, że napisałeś w pierwszym poście co było wymienione, nie napisałeś, że był podpinany do CLIP-a, nie napisałeś, że świeci lampka.

I jeszcze się dziwisz, ze to dla innych nie jest oczywiste. Nie jest, bo czasami ta lampka się nie świeci, a silnik sobie drga.

--

--

Jak dla mnie jest oczywiste, ze wypadanie zapłonów jest sygnalizowane lampką na desce, tak się dzieje we wszystkich cywilizowanych autach. ^^

Silnik drży cały czas, bez względu na to czy pojawił się błąd czy nie.

Wymieniono to co wymieniłem w pierwszym poście. Było ok tydzień czasu a wczoraj znów coś padło.

--

--

  W dniu 6.08.2011 o 16:09, P_r_z_e_m_o napisał(a):

Poza tym nie napisałeś, czy objawy występują na zimnym, czy na gorącym silniku?

--

--

Na ciepłym.

--

--

--

Wtryskiwacze były podmieniane miejscami, tak samo cewki (są nowe komplety), świece specjalne jakieś z reno - dedykowane.

Juz sporo mechaników to sprawdzała i jakos nie mogą nic wskórać.

--

--

Czy uszkodzony zawór może to wywoływać? Brak kompresji?

A może lewe powietrze??

--

--

--

A z tym modem to nie wiedziałem, ze to Ty ^^ myslałem, że to jakis automat.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter

Przeczytaj regulamin i zastosuj się do niego, bo w końcu dostaniesz bana.

P_r_z_e_m_o

 

Dodano: 11 sie 2011 - 16:23

Naprawione ^^ Nigdy bym nie przypuszczał, ze ten element ma coś wspólnego z wypadaniem zapłonów.

 

 

  Cytat
Regulamin pkt. 5.9 - Enter

Przeczytaj regulamin i zastosuj się do niego, bo w końcu dostaniesz bana.

P_r_z_e_m_o

 

Do autora, każde kolejne dopiski tego typu będą karane czerwonym paskiem - Krzychu

Edytowane przez Krzychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!