Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1.5 dci, proszę o poradę


alukab

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o poradę dotyczącą tego auta, co sądzicie po zdjęciach ? Zastanawia mnie też ten mały przebieg. Bardzo mi się podoba megane II dlatego chciałbym ją kupić jednak wiele złego się nasłuchałem na temat tych samochodów i boję się, iż mogę źle trafić. Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc. http://otomoto.pl/renault-megane-sport-1-5-dci-C19193293.html

Edytowane przez alukab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć nic wielkiego nie wynika, zatem proponuję jechać na przegląd i sprawdzić VIN w ASO. Jeśli przebieg jest zaniżony a auto wcześniej było serwisowane w ASO we Francji, to od razu się dowiesz czy coś było kręcone. Przebieg jest faktycznie dziwnie niski, ale patrząc np. na kierownicę wydaje się realny.

Wygląda ładnie, cena może nie jest najlepsza, ale pewnie da się coś urwać. Jeśli jest faktycznie bezwypadek z takim przebiegiem, to wart uwagi.

 

A i jezscze widać że komp jest po polsku więc auto musiało być na CLIPie (chyba że we Francji jeździło z kompem PL). Z jednej strony do dobrze, z drugiej ktoś mógł już pokasować ewentualne błędy...

Edytowane przez punxhc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z gościem i on upiera się że wszystko jest oryginalne (przeglady w aso itp.) jedynie przednia szyba byla wymieniana (czyzby czolowe uderzenie ?) jednak on mowi ze zgadza sie na kazdy przeglad. Jedynym problemem jest to ze ja do wrocka mam 450 km i jak mam pojechac tam i okaze sie ze jednak byl pukniety, a pan zaskoczony powie ze nie wiedzial to bede 1000 km w plecy :) Cena na jaka udalo mi sie wstepnie zejsc przez telefon to 22 tys. Moglibyscie mi jeszcze napisac cos na temat tego silnika, awaryjnosc itp. ? powiem szczerze ze mam megi II z 1.5 dci ale o mocy 85 KM (200 tys. przebiegu) i jestem bardzo zadowolony, niedawno zrobilem wtryski i autko smiga, jednak czytalem/slyszalem wiele zlych opinii. Czy silnik 105 KM to jest po jakims lifcie czy po prostu wiecej z niego wyciagneli i jest bardziej zmeczony ? Co do kierownicy itp. faktycznie wyglada ok, ale pedaly juz sa bardziej zastanawiajace. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc :P

 

A czy to nie jest tak przypadkiem ze od liftu montowali juz wiele wersji jezykowych kompa ? Bo ja w swojej faktycznie polskiego nie mam ale ja mam przed liftem.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ładnie się prezentuje i nie wygląda na uderzone. Nie jest to wersja Sport (co za fantazja) tylko Dynamique. Silnik 105KM jest dość mocno przebudowany w stosunku do 85KM, praktycznie to inna jednostka. Ja jestem z niego bardzo zadowolony w GT. W kilku przypadkach ujawniła się wada panewek w 1.5 105KM i 85KM (o 1.9 też słyszałem), które potrafią się obrócić przy przebiegu 140-160kkm. Czy to wina samej konstrukcji czy też "zajechania" auta nie wiadomo. Sam przekonam się za jakieś 20-40kkm :) W ph2 jest już wgrany fabrycznie język polski.

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj się ile ma kart do samochodu i dlaczego nie ma obudowy akumulatora (nie wiem jak w phII ale w phI jest). Jak powie, że są dwie karty to pofatyguj się do ASO i niech potwierdzą ich oryginalność. Ogólnie wycieczka do ASO mocno wskazana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ph2 jest już wgrany fabrycznie język polski.

Owszem, wgrany ma, ale aby go włączyć nadal potrzebny jest CLIP. A skoro auto sprowadzone to pewnie język dopiero co zmieniony (podłączany pod CLIPa, a zatem pewnie pokasowane błędy). No chyba że o czymś nie wiem i w phII można już zmieniać język z poziomu menu kompa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym problemem jest to ze ja do wrocka mam 450 km i jak mam pojechac tam i okaze sie ze jednak byl pukniety, a pan zaskoczony powie ze nie wiedzial to bede 1000 km w plecy

 

Popytaj na forum, może ktoś z Wrocka podjedzie z miernikiem lakieru i poogląda za symboliczną flachę, czy wogóle warto tłuc się tyle drogi. Z własnego doświadczenia wiem, że nie warto jeździć tyle km, za upatrzonym autkiem, ponieważ 90% opisów jest delikatnie mówiąc koloryzowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytowanie

Po pierwsze dziekuje wszystkim za wskazowki i pomoc, oczywiscie prosze o jeszcze :)

 

Może jest ktoś kto mieszka blisko i rzeczywiście miałby ochotę ją obejrzeć (mój mail to [email protected], jakoś się dogadamy), bo ja faktycznie muszę tłuc się po nią 450 km, a jak się potem okaże że megi nie była tego warta to będę sporo w plecy...

Edytowane przez alukab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!