Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak mocy 1.5dci


jkiler

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem bo moja Megi 1,5 DCI 102KM straciła moc tak z nienacka i bez hałasu. Po oględzinach kolegi z Renault stwierdzono uszkodzenie turbiny.Wymiana turbiny była natychmiastowa ale nadal jest słaba od samego dołu dopiero jak wejdzie na 2,7 tyś słychać gwizd turba no i zbiera się auto , ale to i tak nie to. Sugestia jest jechać na kompa serwisowego co też uczynię ,ale może ktoś z szanownych użytkowników tej marki spotkał się z tym. Pozdrawiam.

Edytowane przez jkiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiadam . wpisałem byle poszło ważne o co chodzi anie pod jakim hasłem!

Kolega wymontował rury dolotowe i po dopaleniu turbo stało, później po zdemontowaniu katalizatora również po odpaleniu turbo stało. Po wymontowaniu wirnik był zacięty i wykazywał luzy.Po zamontowaniu nowej turbiny kręciła się na wolnych obrotach ale mocy nadal nie ma i dymi strasznie oraz spalanie jak smok.

 

Dodano: 04 wrz 2011 - 13:06

megan I phI nie było 1.5dci więc co tu pisać jak nawet nie zna się samochodu którym się jezdzi

Ciekawe czym TY jeździsz jeśli nawet nie potrafisz wpisać w swoich danych marki auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wprwadzasz bałagan na forum to pewnie i w samochodzie to samo . ważne jaki to model bo można wywnioskować jakie ułożenie wiązki jakie turbo i jakie podzespoły jakie wtrysi jak pompa i tp.

 

Co do mojego samochodu to nie pasuje do tego forum więc po co podawać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posty zostały przeniesione w odpowiednie miejsce i zaistniały bałagan posprzątany.

wpisałem byle poszło ważne o co chodzi anie pod jakim hasłem!

Ostatni raz taka zagrywka z Twojej strony, następna będzie skutkować ostrzeżeniem do zbanowania czasowego włącznie. Nie posiadasz zgody na odstępstwa od zasad tu panujących. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam mało tu zaglądam. Problem rozwiązałem z brakiem mocy. Po sprawdzeniu na kompie wyszło że Egr jest nie szczelny. Zalecono mi go przeczyścić i auto chodzi. Przepraszam za zamieszanie i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jak w temacie samochód stracił moc, nie ma siły. pod górkę na autostradzie muszę zjechać na boczny pas bo mnie ciężarówki wyprzedzają. Na postoju świst turbiny słychać, ale ciężko powiedzieć jak to jest podczas jazdy? Nie kopci ani na czarno ani na biało. A więc może wie ktoś o co chodzi ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

Mam podobny problem moja megi też traci moc. Przeczyściłem EGR, dziś wymieniałem przepływomierz i nic nie dało. Pod górkę 2500 obrotów i nie jedzie po zredukowaniu 3100 obrotów i na gaz nie reaguje. Podpoiłem pod kompa, wychodzi że wtryski ale nie kopci, chodzi równo, bez problemu odpala, mechanik powiedział że parametry egr są dobre. Co ciekawe czasem podczas jazdy pod górkę zaświeci się kontrolka serwisowa i pisze sprawdź wtrysk. Ale większość czasu żadna kontrolka nie świeci. Szkoda mi kasy na zakup nowego egr za 600 zł żeby się przekonać czy to to. Ma ktoś pomysł co to może być

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka moc silnika,z którego roku;to trzeba uzupełnić w stopce.Przeczytaj http://megane.com.pl/topic/69585-na-co-szczegolnie-zwrocic-uwage-przy-kupie-megan-ii-do-roku-2006/

Korzystaj z usług mechaników obeznanych z reno 1,5 dci

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawe czasem podczas jazdy pod górkę zaświeci się kontrolka serwisowa i pisze spradź wtrysk. Ale większosc czasu zadna kontrolka nie świeci.

Trzeba sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej oraz zrobić test przelewowy wtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedzi, teraz pojechałem na serwis w Tychach Agena zajmują się francuzami, okazało się że podciśnieniowy sterownik turbiny był walnięty nowy 200 zł. Wymieniłem i ok, zastanawiam się tylko czemu w innym serwisie za podpięcie wzięli 50 zł i powiedzieli, ze wszystko jest ok? Usterka o tyle głupia, że raz ten sterownik kontaktował a raz nie.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!