Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Konieczność wymiany akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Podepnę się pod temat, bo mam małe nustrujace mnie pytanko.

Mam Megi 2, 2003r. diesel. Gdy przychodził mróz tak minus 4 -5 stopni i Megi postała z cztery pięć dni to już nie odpaliła akumulator siadł.

Wymieniając olej, wymieniłem m.in. filtr powietrza okazało się, że ten stary był bardzo zasyfiony.

Ostatnio Megi stała 5 dni nie odpalana a mrozy mamy w nocy nawet dochądzace do -14. wczoraj podchodze i bach odrazu odpaliła. hm ?

Czy to mogła być przyczyna tego filtra zawalonego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza ma wpływ na odpalanie. Brudny filtr mniejsza doplyw miszaniny powietrza z paliwem, więc zmniejsza efektywność w komorze spalania.

A ja zapytam wczoraj chciałem umyć szybę przednią i więc włączyłem spryszkiwacz i włączył wycieraczki ale tak wolno że zatrzymała w połowie i dalej nie reagował ale po kilku minutach powróciŀ na twoje miejsce. I zastanawiam czy wina słabego akumulatora? Bo robiłem na postoju przy wyłączonym silniku.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to mogła być przyczyna tego filtra zawalonego ?

Nie. Winny jest stan naładowania akumulatora. Wcześniej padł, a jak go naładowałeś to miał odpowiednią moc do odpalenia silnika.

 

Brudny filtr mniejsza doplyw miszaniny powietrza z paliwem,

Airbites poczytaj sobie o silnikach diesla i nie wprowadzaj w błąd. Brudny filtr może być przyczyną większego spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włączył wycieraczki ale tak wolno że zatrzymała w połowie i dalej nie reagował ale po kilku minutach powróciŀ na twoje miejsce.

Słaby aku to jedna sprawa ale bardziej prawdopodobne zasyfiałe i zamarznięte osie obrotu wycieraczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powróce do mojego akumulatora.

Wcześniej gdy mi się rozładował przed wymianą tego filtra to na maxa był ładowany wkładany jeżdzony, postał pare dni nie odpalany w minimalnych mrozach i niestety.

Więc dziwi mnie, że teraz ponad -12 stał ładnych pare dni i bez problemu odpala. Co mnie cieszy, tylko nie daje mi spokoju czemu wtedy nie a teraz tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie ponowne podłączenie spowodowało poprawienie styku na klemach. Mało kto sobie zdaje sprawę, że taka drobna sprawa, a ma kolosalne znaczenie.

Przypadkowe poruszanie zabawkami umieszczonymi wokół filtra (ECU, moduł połączeń) także mogło temu pomóc.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

david005 Jak aku się rozładowało to nalezy sprawdzić czy wszytskie moduły idą "spać" lub gdzieś jest wiązka uszkodzona i jest upływ prądu , a przy wyjmowaniu aku ruszyłeś wiązką i chwilowo nie ma upływu

Obawiam się iż temat wróci i wtedy wiązka do przeglądu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!