Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stuki w przednim zawieszeniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Zamówiłem monroe gazowe 150 szt plus gumy na stabilizator. Jutro będę wymieniał wszystko i napisze czy pomogło. Z przodu nadal stuka i ręce mi opadają po wymianie amorów z przodu może parę dni było trochę lepiej, a teraz nie czuję różnicy ze starymi kyb tyle, że sztywniejszy się zrobił. Nadal przy nierównościach i dołkach stuka. Jutro rozbiorę wszystko w mak i posprawdzam.

A to skrzypienie może wina belki. Koleżce też skrzypiało coś na tyle i okazało się, że to tuleje zewnętrzne drążka czy jakoś tak. Po wymianie ok ale sporo go to kosztowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wymieniłem amory i zewnętrzne gumy stabilizatora i jest duża poprawa. Tył cichy na dołąch i przód też ucichł. Dziś w trasę jadę zobaczymy jak się zachowa. Z góry dzięki wszystkim za pomoc.

 

Dodano: 14 sty 2012 - 10:20

Powracając do tematu. Cicho było max 2 tygodnie, później znowu stuki itp. Już nie mam sił na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam serdecznie!

Chciałbym odświeżyć temat. Kupiłem w listopadzie ubiegłego roku Meggi. Od tamego czasu przy skręcaniu w czasie jazdy coś lekko stuka w przodzie. Trudno zlokalizować w którym miejscu dokładnie, ale podejrzewam że z okolicy kolumny kierowniczej. Luzów na kierownicy nie mam, podczas jazdy nie ściąga. Nie mam ABS ani wspomagania. Z tego co mi wiadomo maglownica była wymieniana 2 lata temu. Przeczytałem już kilka postów na temat podobnych objawów, jednak trudno jednoznacznie postawić diagnozę. Jeżeli jednak ktoś z was miał podobny przypadek, to gdzie szukać przyczyny i jaki jest ewentualny koszt naprawy u mechanika? Pytam zapobiegawczo :-) Czekam na opinie z waszej strony, dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jutro wybieram się do mechanika i zobaczymy co powie. Mam jeszcze jeden problem tylko nie umiem określić, czy jest powiązany.

Skrzynia biegów na 4-ce świszczy jak w rajdówce. Przy zmianie z 3 na 4 słychać mały zgrzyt, ale wchodzi bez problemu.

Czy to może być wina przegubów?

 

Dodano: 09 kwi 2012 - 20:38

Przyczyną stuków są wyrobione sworznie wahaczy po obu stronach.

A jeśli chodzi o "świszczącą" czwórkę, to mechanik stwierdził, że ktoś już wczesniej przy niej grzebał i jego

zdaniem jakiś szpec majster wstawił inną zębatkę niż być powinna. No i póki skrzynia sprawuje się prawidłowo, to nie ma sensu jej rozbierać.

Mam jeszcze drobny problem z połamanymi króćcami od odpowietrzenia układu chłodzenia - ale to chyba w innym dziale :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!