Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

świecąca kontrolka service i injection controlleren


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Proszę o jakąś wskazówkę,wczoraj po raz trzeci zaświeciły mi się kontrolki jak w temacie,za dwoma razami trwało to kilka sekund i gasły,wczoraj zgasły dopiero jak zgasiłem silnik i zapaliłem ponownie.Dziś jeździłem po mieście i nic się nie zapaliło.Dodam tylko,że podczas palenia w/wymienionych kontrolek pracował także wentylator chłodnicy.Czy to ma jakiś związek z filtrem cząsteczek stałych?Prawdopodobnie u mnie on występuje.Filtr paliwa wymieniony ok.3tys.km temu na knechta.

Pozdrawiam i proszę o rady! :)

 

Dodano: 30 paź 2011 - 10:00

injectioning controlleren to dokładny komunikat,który mi się świeci,jaka przyczyna???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,teraz jeżdżę 3 dni i komunikatu brak.Może ktoś mi podpowie,jaki jest komunikat,jak wypala się FAP,bo wtryski,myślę,że świeciłyby się cały czas,ale mogę się mylić.

Pozdrawiam i proszę o podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypalanie sadzy z FAP odbywa się automatycznie. Warunek jaki musi być spełniony to ok.15 minutowa jazda ze stałą, dość wysoką prędkością. Gdy te warunki przez dłuższy czas nie są osiągane i sadzy zbierze się za dużo wyświetla się kontrolka « SERVICE » i komunikat « KONIECZNOŚĆ KONTROLI SYSTEMU OCZYSZCZANIA SPALIN »

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz menu francuskie, to będzie komunikat: purger filtre a particules.

 

inne komunikaty we francowatym języku masz tutaj :D

1. DIRECTION NON DEBLOQUEE KIEROWNICA ZABLOKOWANA

2. ANTIDEMARRAGE DEFAILLANT USTERKA IMMOBILIZERA

3. INJECTION DEFAILLANTE USTERKA WTRYSKU

4. CREVASION CHANGER ROUE DZIURAWA OPONA

5. DIRECTION DEFAILLANTE USTERKA WSPOMAGANIA

6. PRESSION PNEUS A REAJUSTER SPRAWDŹ CIŚNIENIE

7. SURCHAUFFE DU MOTEUR PRZEGRZANY SILNIK

8. DEFAILLANCE ELECTRONIQUE USTERKA ELEKTRONIKI

9. PORTE OUVERTE OTWARTE DRZWI

10. COFFRE OUVERT OTWARTY BAGAŻNIK

11. REGULATEUR HORS SERVICE USTERKA TEMPOMATU

12. LIMITEUR HORS SERVICE USTERKA OGRANICZNIKA

13. PRESSION PNEUS A REAJUSTER SPRAWDŹ CISNIENIE

14. GONFLER PNEUS AUTOROUTE DOPOMPUJ OPONY

15. DIRECTION A CONTROLER SPRAWDŹ WSPOMAGANIE

16. INJECTION A CONTROLER SPRAWDŹ WTRYSK

17. INJECTION A CONTROLER USTERKA WTRYSKU

18. BOITE VITESSES A CONTROLER SPRAWDŹ PRZEKŁADNIE

19. BOITE VITESSES SURCHAUFFE PRZEGRZANA PRZEKŁADNIA

20. ESP/ASR HORS SERVICE USTERKA ESP/ASR

21. CAPTEUR PNEU HORS SERVICE USTERKA WENTYLA

22. DEFAILLANCE ELECTRONIQUE USTERKA ELEKTRONIKI

23. TOIT HORS SERVICE USTERKA DACHU

24. ECLAIRAGE AUTO HORS SERVICE USTERKA AUTO ŚWIATŁA

25. PILE CARTE A CHANGER ZMIEŃ BATERIE

26. ESSUYAGE AUTO HORS SERVICE USTERKA CZ.DESZCZU

27. DIRECTION NON VERROVILEE KIEROWNICA ODBLOKOWANA

28. FILTRE GAZOLE A CONTROLER SPRAWDź FILTR PALIWA

29. F.A.P A REGENERER OCZYŚĆ FILTR P/PYŁKOWY

30. ASR DECONNECTE ASR WYŁĄCZONY

31. ECLAIRAGE AUTO DES FEUX OFF AUTO ŚWIATŁA WYŁĄCZONE

32. SIEGE CHAUFFANT ON OGRZEWANIE FOTELI WŁ

33. INSERER LA CARTE WSUŃ KARTĘ

34. CARTE NON DETECTEE KARTA NIEWYKRYTA

35. MAINS APPUYER HORS SERVICE USTERKA CZYTNIKA

36. APPUYER SUR FREIN +START HAMULEC + START

37. DEBRAYER + START OU SPRZĘGŁO + START LUB

38. LEVIER VITESSE SUR P OU N WYBIERZ P LUB N

39. LECTEUR ECLAIRAGE HORS SERV USTERKA CZYTNIKA

40. RETIRER LA CARTE WYJMIJ KARTĘ

41. METTRE AU POINT MORT WYBIERZ N

42. ARRET MOTEUR A CONFIRMER ABY ZATRZYMAĆ SILNIK

43. APPUYER 2 FOIS SUR STOP WCIŚNIJ STOP 2X

44. MODE CARTE RESTREINT OGRANICZONA PRACA KARTY

45. APPUYER SUR PEDALE FREIN WCIŚNIJ HAMULEC

46. NIVEAU HUILE CORRECT POZIOM OLEJU OK.

47. NIVEAU HUILE A REAJUSTER UZUPEŁNIJ OLEJ

48. NIVEAU HUILE POZIOM OLEJU

49. VIDANGE A PREVOIR ZMIEŃ OLEJ

50. SPEED LIMITER --- Km/h OGRANICZNIK --- Km/h

51. CRUISE CONTROL --- Km/h TEMPOMAT --- Km/h

52. SPEED MEMORY --- Km/h W PAMIĘCI --- Km/h

53. FUEL USED - ---.- L PALIWO - ---.- L

54. AVERAGE --.- L/100 ŚREDNIO --.- L/100

55. CURRENT --.- L/100 AKTUALNE --.- L/100

56. RANGE - --- Km ZASIĘG - --- Km

57. TRIP - ---.- Km PRZEBYTE - ---.- Km

58. AVERAGE ---.- Km/h ŚREDNIO ---.- Km/h

59. SERVICE IN -- --- Km PRZEGLĄD ZA -- --- Km

60. BRAK KOMUNIKATU NO MESAGE AVAILABLE

 

61. CATRE NON DETECTEE- KARTA NIE WYKRYTA

62. PILE CARTE A CHANGER- BATERIA KARTY DO WYMIANY

63. INJECTION DEFAILLANTE- USZKODZENIE UKŁADU WTRYSKU

64. CREVASION CHANGER ROUE- PRZEBITA OPONA WYMIEŃ KOŁO

65. SRCHAUFFE DU MOTEUR- PRZEGRZANIE SILNIKA

66. DIRECTION DEFAILLANTE- USZKODZENIE UKŁADU KIEROWNICZEGO

67. DEFAILLANCE ELECTRONIQUE- USTERKA ELEKTRONICZNA

68. FREINAGE DEFAILLANT- USTERKA UKŁADU HAMULCOWEGO

69. DEFAUT CHARGE BATTERIE- USTERKA ŁADOWANIA AKUMULATORA

70. PRESSION HUILE DEFAILLANTE- NIEPRAWIDŁOWE CIŚNIENIE OLEJU

71. FREIN PARKING DEFAILLANT- USZKODZENIE HAMULCA PARKINGOWEGO

72. FREIN PARKING DESSERRE - HAMULEC POSTOJOWY ZOSTAŁ ZWOLNIONY

73. FILTRE GAZOLE A CONTROLER- KONIECZNA KONTROLA FILTRA OLEJU NAPĘDOWEGO

74. BOITE VITESSES A CONTROLER- KONIECZNA KONTROLA SKRZYNI BIEGÓW

75. ASR DECONNECTE- ASR WYŁĄCZONY

76. CAPTEUR PNEU HORS SERVICE- CZUJNIK W OPONIE NIE DZIAŁA

77. PRESSION PNEUS A REAJUSTER- KONIECZNOŚĆ DOSTOSOWANIA CIŚNIENIA W OPONACH

78. ECLAIRAGE AUTO DES FEUX OFF-AUTOMATYCZNE ŚWIATŁA WYŁĄCZONE

79. INSERER LA CARTE– WSUNĄĆ KARTĘ DO CZYTNIKA

80. NIVEAU HUILE CORRECT- POZIOM OLEJU PRAWIDŁOWY

 

Dodano: 02 lis 2011 - 21:40

ok.15 minutowa jazda ze stałą, dość wysoką prędkością

może to zależy od silnika, ale 130 KM ma wypalanie przy 70 km/h na IV biegu. Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!