Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Meganka, a Meganka - czyli którą warto się zainteresować.


akryl849

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

To mój pierwszy post, więc na początku chciałbym się ze wszystkimi serdecznie przywitać, mając nadzieję, że nasza współpraca będzie przebiegała jak najlepiej :)

Jestem w trakcie sprzedaży mojej Czerwonej Strzały i następny samochód, do którego się przymierzam to właśnie Meganka. Z jakiego powodu akurat ona? Po pierwsze jest najpiękniejsza ze wszystkich kompaktów, po drugie mój ojciec posiadał 3 służbowe Meganki, z każdej byliśmy zadowoleni, jedyna usterka podczas ponad 10-ciu lat używania tych samochodów to spalona cewka zapłonowa w 1.4 :)

 

Na samochód będę mógł przeznaczyć kwotę około 15 tysięcy złotych. Dużo już wertowałem to forum i nie mam sprecyzowanych wymagań co do silnika, jednak zależy mi na osiągach, więc moimi faworytami są benzynowy 2.0 i diesel 1.9.

 

Znalazłem parę ogłoszeń, chciałem w związku z tym poprosić was o pomoc. Może ktoś już oglądał któryś z tych samochodów, może coś o nim powiedzieć, albo zauważy jakieś interesujące fakty na zdjęciach.

 

Propozycja numer 1.

Megane 1

Wygląda całkiem interesująco - bogate wyposażenie potwierdzone w ASO, dwa komplety opon i całkiem niezły stan.

 

Propozycja numer 2.

Megane 2

Ta jest moim faworytem. Zastanawia mnie jednak cena - 2007 rok w dieslu i takim wyposażeniu za 17 tysięcy?

 

Propozycja numer 3.

Megane 3

Tutaj ciekawostką jest dla mnie szklany dach, który musi robić imponujące wrażenie.

 

Prosiłbym Was o pomoc w ocenie powyższych ogłoszeń, ewentualnie jeśli macie jakieś godne polecenia egzemplarze w województwie mazowieckim, to proszę się ze mną podzielić :))

 

Dzięki, pozdrawiam!

Paweł.

 

/0cool: nie ten dział, przeniosłem.

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Brakuje osłony pod zderzakiem, zderzak od innego auta (brak spryskiwaczy ksenonów) - coś z przodem było robione. Nie ma takiej wersji "extreme", lista wyposażenia bardzo dziwna, przy takim wyposażeniu powinny być z tyłu elektryczne szyby - auto wygląda na składane. Prawy bok podejrzany - listwa nie od tego modelu, a z lewej oryginalna listwa odstaje. Na klapie bagażniak brak napisów, brak relingów dachowych.

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak wyżej, nr 2 sobie odpuść - brak informacji że bezwypadek i poskładany, odnośnie nr 1, bardzo ciekawa sprawa i jego piękna historia, auto na full 'wypasie' sprowadzone zza granicy, wymieniony rozrząd filtr itd i po 4 tys km sprzedawane. Druga sprawa przebieg rzekomo potwierdzony w ASO, ciekawe w jaki sposób ? Bo nie wydaje mi się że serwis od 2004 do dziś był w ASO robiony. Ogólnie aukcja bardzo wybajerowana. Dla mnie tego typu historie i opowieści o aucie pisane ładną czcionką są z góry podejrzane, no ale zawsze można obejrzeć, sprawdzić mechanike i bezwypadkowość, jak bedzie ok to ok.

 

nr 3 - niska cena, brak informacji że bezwypadek również, pewnie stąd taka cena. Zdjęcia mogły być jeszcze mniejsze, do by bylo więcej widać :) tak to cięzko cokolwiek powiedzieć

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za Wasze odpowiedz, sam nie dopatrzyłem się żadnej z tych rzeczy o których napisaliście. Wychodzi na to, że w pobliżu nie ma na chwilę obecną żadnej Meganki wartej uwagi. W związku z tym mam jeszcze kilka ogłoszeń, o których ocenę chciałbym poprosić :)

 

Megane 4

 

Megane 5

 

Megane 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. Wymieniony tylni zderzak, zupełnie inna listwa kolorystycznie. Przebieg do weryfikacji chociaż wnętrze w dobrym stanie.

 

5. Przebieg do weryfikacji, brak anteny.

 

6. Przebieg raczej 260kkm lub więcej. Nie jest to model na 2006r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czwarte auto wydaje mi się jest wystawione w Gnieźnie. Zwróć uwagę na tablice ważność ich skończyła się 2 miesiące temu. Czyli nie taka igła jak pisze.

Piątym aucie wydaje mi się że pali się serwis, przy pracującym silniku.

Szóste auto odpicowane w środku. Plaka nie żałował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!