Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.5 dci przy -7C odpala dopiero za 3-cim razem


Kris83

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj rano -17 stopni i zapalił praktycznie "na dotyk"! Kręcił tylko jakieś 2s. A u mnie przelewy na uszkodzonych wtryskach wcale nie wydawały się tragiczne (zainteresowanych odsyłam TUTAJ). Zdaje się więc, że w moim przypadku prosta naprawa wtryskiwaczy uleczyła samochód. Ciekawostka - w megi siedzi nadal fabryczny akumulator! Za kilka miesięcy stuknie mu okrągłe 7 lat!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kilka miesięcy stuknie mu okrągłe 7 lat!!!

naprawdę pogratulować takiego aku. dzisiejsze wynalazki pewnie tyle nie wytrzymają.

u mnie dziś -25*C i po 5 sekundach kręcenia, ostatecznie z chwilowym LOW BATERRY zaskoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem po 5 latach bo przy niższych temperaturach około 10C palił z dużym problemem :)

I zobaczcie,mówią zawsze że Centra najlepsza a tu proszę jak Warta pokazuje na co ją stać :) Bo rozumie że kolega ma Warte :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawdę pogratulować takiego aku. dzisiejsze wynalazki pewnie tyle nie wytrzymają.

Pewnie jest to zaleta montażu fabrycznego. Akumulator przejechał tylko od producenta do Renault. Nie był wielkokrotnie przerzucany podczas przeładunków, nie stał miesiącami rozładowany w magazynie... No i zapewne także kwestia ekspolatacji samochodu. Przez pierwsze 5 lat robił 40tys. km rocznie czyli głównie trasa. Akumulator był więc zawsze naładowany.

 

Dodano: 04 lut 2012 - 08:32

Bo rozumie że kolega ma Warte

Mam coś ze znaczkie Renault. Sprawdzę później producenta i napiszę.

--------------------------------------

Zgadza się! To Varta z czerwca 2005r.

Edytowane przez lamer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Też mam problem z zapalaniem i to już od +6 stopni w dół, tylko że musi być wilgoć w powietrzu.

Problem polega na tym, że auto zapala jednak przez kilka do kilkunatu sekund silnik jest tak jakby zduszony i nim szarpie, obroty 600/min, brak jakiejkolwiek reakcji na gaz. Po tych kilku-kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy jak po dotknieciu magiczną różdżką. Podczas jazdy również jest wszystko ok - problem jest tylko przy odpalaniu.

Megane II ph1, silnik 1.5dCi, 82KM, świece i filtr paliwa wymieniane i są OK. Czy ktoś miał coś podobnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!